dorcu daniela

to master
Daca trebuie ma cer pentru ziua de 7, ca nu ma lasa numai cateva ore ci numai daca imi iau o zi intreaga, eventual Delia, sa imi scrii ce sa fac ca sa stiu, imi iau liber sau nu merg la stanciu?merci

Delia Domnita Rogojan

to dsi201...@googlegroups.com
cum vrei tu. Eu zic ca nu trebuie neaparat sa iti iei liber.
Voi duce proiectul si cred ca atat. O sa se uite Stanciu peste el si gata.
Chiar acuma gandesc umpic la proiect, si am sa va trimit azi.
Ca sa putem lucra pe schelet.

--
Delia Domnita Rogojan
Oradea

0771 434 734
0784 258 902 - tel servici

Consultant Antreprenorial Bihor - consulta...@cempres.ro
Proiect CeMPRES

Centrul Multimedia de Promovare si Resurse in egalitate de sanse
http://www.cempres.ro/
Asociatia pentru Dezvoltare Durabila Slatina

Rogojan Delia Domnita - deliar...@gmail.com
Persoana Fizica Autorizata

- activitati de consultanta pentru afaceri si management
- activitati de studiere a pietei si de sondare a opiniei publice
- alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi n.c.a.
- activitati de servicii suport pentru invatamant

Masterand Dezvoltare Sociala si Institutionala, Domeniu Sociologie, anul II
Masterand Economie Sociala, Domeniu Asistenta Sociala, anul II
Universitatea de Stat din Oradea, Facultatea de Stiinte Socio Umane

dorcu daniela

to dsi201...@googlegroups.com
ok, vad eu, vorbesc azi la lucru cu sefa