examen

1 view

Meda Marinescu

to dsi201...@googlegroups.com
luni 11 iunie de la ora 14:00 avem examen cu doamna Stefanescu, ne va da oral, a spus ca o sa ne trimita cursul pe mail si niste subiecte pe care sa le pregatim...deci ne da subiectele si alea o sa ne pice si la examen.... ne mai da si cateva intrebari din ce am facut la seminar, ce ne-a trimis pentru seminar aveti toti le-am trimis
seara faina in continuare

Delia Domnita Rogojan

to dsi201...@googlegroups.com
Dragilor, stabiliti miercuri si cu dejeu data de examen.
Eu trec miercuri pana la faculta, inainte de 4, am sa iau si foaia de examen, sa putem sa fixam toate examenele pt perioada de seiune 4-16 iunie.
Ma bucur ca as stabit deja cu d-na Stefanescu.
Mai sunt inca cu Dejeu, cu Stanciu si practica.
Din cate stiu e trecuta si practica pe semestrul acesta.
Intrebati-l pe Dejeu cum sa facem cu ea.
Trebuie sa stim neparat !
E altceva cand vorbiti voi cu el personal, decat daca doar l-as suna si as intreba prin telefon.

Poate ne vedem umpic miercuri cand ieisti de la cursuri :)

--
Delia Domnita Rogojan
Oradea

0771 434 734
0784 258 902 - tel servici

Consultant Antreprenorial Bihor - consulta...@cempres.ro
Proiect CeMPRES

Centrul Multimedia de Promovare si Resurse in egalitate de sanse
http://www.cempres.ro/
Asociatia pentru Dezvoltare Durabila Slatina

Rogojan Delia Domnita - deliar...@gmail.com
Persoana Fizica Autorizata

- activitati de consultanta pentru afaceri si management
- activitati de studiere a pietei si de sondare a opiniei publice
- alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi n.c.a.
- activitati de servicii suport pentru invatamant

Masterand Dezvoltare Sociala si Institutionala, Domeniu Sociologie, anul II
Masterand Economie Sociala, Domeniu Asistenta Sociala, anul II
Universitatea de Stat din Oradea, Facultatea de Stiinte Socio Umane

gabriella Me

to dsi201...@googlegroups.com
helloo... scuze k va deranjez.. as avea nevoie de adresa de mail a doamnei Chipea . ma puteti ajuta ? pls. pusik

to dsi201...@googlegroups.com
multumescccc