Managementul Proiectelor - Stanciu - 7 iunie

Delia Domnita Rogojan

to dsi201...@googlegroups.com
In 7 iunie, pe ora 11:00 trebuie sa ducem proiectele noastre pe echipe.
Asa ca pana miercuri cel tarziu trebuie sa le terminam toti si sa le scoatem la imprimanta.
Din cate am inteles eu nu mai trebuie prezentate, asa ca daca le va aduce un reprezentant al echipei, este in regula.

Spor la treaba tuturor.

De: Delia Domnita Rogojan <deliar...@gmail.com>
À: "Stanciu Simona" <stanciu...@yahoo.com>
Date: Lundi 28 mai 2012, 9h31

Buna ziua.

Va scriu in legatura cu examenul la Managementul proiectelor, la DSI, anul II.
Am putea fixa data de examen pe 4 Iunie - lunea viitoare, de la ora 16:00 ?
Noi lucram inca la proiect.
Din cate stiu vor fi vreo 2-3 proiecte la DSI, lucrand pe echipe.
Vom si sustine proiectele in data de examen, sau e in regula daca doar vi le aducem imprimate ?

Multumesc.

O zi frumoasa.

--
Delia Domnita Rogojan
Oradea

0771 434 734
0784 258 902 - tel servici

Consultant Antreprenorial Bihor - consulta...@cempres.ro
Proiect CeMPRES

Centrul Multimedia de Promovare si Resurse in egalitate de sanse
http://www.cempres.ro/
Asociatia pentru Dezvoltare Durabila Slatina

Rogojan Delia Domnita - deliar...@gmail.com
Persoana Fizica Autorizata

- activitati de consultanta pentru afaceri si management
- activitati de studiere a pietei si de sondare a opiniei publice
- alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi n.c.a.
- activitati de servicii suport pentru invatamant

Masterand Dezvoltare Sociala si Institutionala, Domeniu Sociologie, anul II
Masterand Economie Sociala, Domeniu Asistenta Sociala, anul II
Universitatea de Stat din Oradea, Facultatea de Stiinte Socio Umane

dorcu daniela

to dsi201...@googlegroups.com
Delia, eu nu pot la ora 11, lucrez de dimi si ies la ora 14, am inteles ca v-a merge un reprezentant si ar fi ok asa, mi-ar place sa merg si eu la stanciu dar chiar nu pot, sper ca nu e problema, merci fetelor

Delia Domnita Rogojan

to dsi201...@googlegroups.com
Da, ma gandeam eu ca ora 11 nu e foarte la indemana, dar oricum bine ca doar le ducem nu mai stam sa le si sustinem :)
Am sa il duc eu pentru echipa noastra.

gabriella Me

to dsi201...@googlegroups.com
merci mult Delia

[...]

gabriella Me

to dsi201...@googlegroups.com
lucram la el ... doar eu cu sebi deoarece laszlo nu i-a raspuns la mail lui sebi .

to dsi201...@googlegroups.com
numarul meu 0741588459