dorcu daniela

to master
Dragi colegi, va multumesc ca mi-ati fost colegi pe perioada celor 2 ani de master, cu bune si cu rele.Am constientizat azi ca s-a terminat scoala!!!Pe undeva ma bucur, pe undeva imi pare rau!Vreau sa va propun 2 chestii:
1.dupa dizertatie sa iesim la un suc, sa ne facem ceva poze, macar cu asta sa ramanem.
2.Sa strangem ceva bani sa cumparam ceva suc, saratele, cafea, prajitura, platou, indiferent la cei din comisia de la dizertatie.Ganditi-va, ar fi un gest fain, zic eu

Va pup pe toti, deja mi-e dor de voi!!!

Delia Domnita Rogojan

to dsi201...@googlegroups.com
Daaaa :D
De acord cu amandoua.
Ma bucur Dana ca le-ai si scris aici :)

Eu as putea in sambata aceea imediat dupa disertatie, 14 iulie - sa ne intalnim, dupa aceea s-ar putea sa fiu plecata.

Pana atunci, spor la scris la disertatie :)

2012/6/11 dorcu daniela <dorcu...@yahoo.com>

--
Delia Domnita Rogojan
Oradea

0771 434 734
0784 258 902 - tel servici

Consultant Antreprenorial Bihor - consulta...@cempres.ro
Proiect CeMPRES

Centrul Multimedia de Promovare si Resurse in egalitate de sanse
http://www.cempres.ro/
Asociatia pentru Dezvoltare Durabila Slatina

Rogojan Delia Domnita - deliar...@gmail.com
Persoana Fizica Autorizata

- activitati de consultanta pentru afaceri si management
- activitati de studiere a pietei si de sondare a opiniei publice
- alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi n.c.a.
- activitati de servicii suport pentru invatamant

Masterand Dezvoltare Sociala si Institutionala, Domeniu Sociologie, anul II
Masterand Economie Sociala, Domeniu Asistenta Sociala, anul II
Universitatea de Stat din Oradea, Facultatea de Stiinte Socio Umane

gabriella Me

to dsi201...@googlegroups.com
de acord fetele .......pupik

to dsi201...@googlegroups.com
OK Laszlo

to dsi201...@googlegroups.com
fetele stiti ceva de notele de la examene ????