Fw: curs

Meda Marinescu

to dsi201...@googlegroups.com

 Deci  aveti de citit atasamentul pe saptamana viitoare miercuri, dupa care va trebui sa:
-faceti o organigrama a unei institutii (institutia in care lucrati sau una fictiva)
-sa analizati diviziunea muncii
-analiza dimensionarii corecte a domeniului de management
-observati daca se respecta sau nu principiul unitatii de comanda
daca aveti nelamuriri eventual intrebati-o pe doamna profesoara ca ea stie sa explice mai bine ce si cum

Gasca spuneti-mi cine vine miercuri azi am fost doar eu si Amalia, va intreb doar ca sa stiu sa vin sau nu...ca daca o sa fim iara 2 pers nu are sens...spuneti-mi pana maine pls

Meda,
Te rog sa transmiti colegilor cursul pe marginea caruia vom discuta
saptamana viitoare.
O seara placuta!

--
Florica Stefanescu