Fw: solicitare sprijin

Bodogai Simona

to Delia-Domnita Rogojan, grup DSI 2012

----- Forwarded Message -----
From: Sorana Saveanu <sora...@gmail.com>
To: Bodogai Simona <simona...@yahoo.com>; Claudia Osvat <claudi...@gmail.com>
Sent: Friday, April 6, 2012 1:00 PM
Subject: solicitare sprijin

Dragelor,
cu siguranta stiti despre actiunea care se desfasoara la Facultate, cea cu colectarea de jucarii, care vor fi ulterior distribuite copiilor aflati in dificultate.
Claudia, merci pentru contactarea studentei. Am convenit cu ea ca jucariile sa fie adunate LUNI, intre orele 10 si 13, la PractiPASS.
Acum, am rugamintea sa distribuiti aceasta informatie. Va rog sa transmiteti pe adresele de mail ale studentilor, stiu ca voi aveti multe, sau pe grupuri de discutii pe care le folositi.
Eu voi trimite pe grupul cadrelor didactice.
Sper sa aiba si ceva rezultate toata activitatea.
Merci

--
Sorana Saveanu
cercetator stiintific