tábor logók, szállás, póló

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

1; mindenkinek nagyon tetszenek a logok. Ez Tamás érdeme. Köszönjük

Ez lett a végleges, kicsit molyoltam még vele, egyszerűsítettem.

dt2011p-vert-1.jpg
Illetve:

dt2011p-horiz-1.jpg
Amit kellene csinálni, amin lehetne gondolkozni:

Hogyan legyen ez rajt a pólón?

A banner ilyen lett, szlogen is marad, úgy néz ki, twitteren ez terjed:
Szlogen mentes:
dt2011p-banner-v1.jpg
Szlogennel:
dt2011p-banner-v2.jpg

Artúr: tudsz árat kalkulálni pólóra? fehér, esetleg egy ehhez a színvilághoz passzoló színes poló.

(azt is lehetne, a helyi szervezők más színű polót kapjanak...) - Minden polo ötlet fontos lenne! Akár még galléros polot is el tudok képzelni.

A másik, a szállások: A környéken (1-2-5km) össze kellene gyűjteni a szállásokat, moteleket, hoteleket.

Név, url, elérhetőség, kép, 2 soros leírás, szoba árak. Egy google docs-ba vezethetné valaki, aki bevállalja, hogy üsszegyűjti. Ki vállalja ennek a koordinálását?

Köszönöm!

--
Üdv, Szabó Dénes
- Internode Bt: http://internode.hu - Munkára fogott weblapok

-- Akár 8GB tárhely fájljaidnak: Dropbox: http://db.tt/pgr2MP1

dt2011p-banner-v2.jpg
dt2011p-banner-v1.jpg
dt2011p-vert-1.jpg
dt2011p-horiz-1.jpg

Horvath Adam

to drupa...@googlegroups.com
Sziasztok!

> logo

Klassz

> Artúr: tudsz árat kalkulálni pólóra? fehér, esetleg egy ehhez a színvilághoz passzoló színes poló.

Nekem a kedvenc drupal-os pólóm narancssárga (2008-as szegedi drupal konferenciáról), amihez nagyon jól megy a drupal kékje.

> [...]
> Egy google docs-ba vezethetné valaki, aki bevállalja, hogy üsszegyűjti. Ki vállalja ennek a koordinálását?

Én vállalom.

Aruna