Dug – szeptember

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

1; hol legyünk?
2; előadás ötlete valakinek? Téma?

--
Üdv, Szabó Dénes
- Internode Bt: http://internode.hu - Munkára fogott weblapok
- 20/9739 423 - skype: d.taylor

Horvath Adam

to drupa...@googlegroups.com
Sziasztok!

1. Az (egyik) szokott hely (TKP) szerintem továbbra is szabad, csak el kell kérnem előre.

2. Sajnos nincs, de van kérdésem. :) Pl. most hogy megcsináltam az első többnyelvű site-omat, érdekelne, ki hogy közelít hozzá.

Ádám

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

2012/9/21 Horvath Adam <arun...@gmail.com>

1. Az (egyik) szokott hely (TKP) szerintem továbbra is szabad, csak el kell kérnem előre.

Ok, akkor kérd el, ha nincs akadálya.

Ma kiírom d.hu-ra, facebook és google+ event-et is csinálok. Aki ismerősöm az jó lenne, ha megosztaná, lájkolná, miegymás.

2. Sajnos nincs, de van kérdésem. :) Pl. most hogy megcsináltam az első többnyelvű site-omat, érdekelne, ki hogy közelít hozzá.

hehe. Szerdáig meg van időd :)

Akkor a téma, amit én fel tudok ajánlani (készülni csak kicsit fogok)

* Több fejlesztős fejlesztés: git + features
* Többnyelvű szájtok készítése

Szelényi Tamás

to drupa...@googlegroups.com
+1
Osztom, és a témák is érdekelnek. :)
Üdv:

Szelényi Tamás
30/9938-502

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

2012/9/21 Szelényi Tamás <szeleny...@externet.hu>

+1
Osztom, és a témák is érdekelnek. :)
Üdv:

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

2012/9/21 Dénes Szabó <szabo...@internode.hu>

Szia!

2012/9/21 Szelényi Tamás <szeleny...@externet.hu>
+1
Osztom, és a témák is érdekelnek. :)
Üdv:

Mivel kb. egyikőtöket sem találtam meg az ismerőseim között ezért itt fenn a link. Osszátok, jelentkezzetek. stb. Minden ilyenkor szokásos dolgot tegyétek meg.

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!