Drupal hétvége - utazás

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

Drupal hétvégére megy valaki esetleg autóval? Nem szervezünk valamit? Benzin pénzt fizetünk, természetesen.
Lenne két ember, aki beülne valaki mellé :)

THX!

--
Üdv, Szabó Dénes
- Internode Bt: http://internode.hu - Munkára fogott weblapok

Börzsei Artúr

to drupa...@googlegroups.com
Sziasztok!

Én biztos nem jövök, velem ne számoljatok...

üdv.
Artúr

Bálint Deáki

to drupa...@googlegroups.com
Sziasztok!

Ha lenne autó amiben lenne hely akkor lenne harmadik is meg negyedik is :)  Volt kolléga úr és jómagam.
--
Üdv: Deáki Bálint

Szelényi Tamás

to drupa...@googlegroups.com
Én az egész pereputtyal megyek Bp-re, úgyhogy a 90%-os kedvezménnyel a MÁV nyerte meg a logisztikai tendert ;)
Üdv:

Szelényi Tamás
30/9938-502

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

2012/11/20 Szelényi Tamás <szeleny...@externet.hu>

Én az egész pereputtyal megyek Bp-re, úgyhogy a 90%-os kedvezménnyel a MÁV nyerte meg a logisztikai tendert ;)

Ha más nem megy autóval, akkor vonat lesz…
Én se tudok autóval menni, asszonynak szüksége van rá.

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

2012/11/20 Bálint Deáki <balin...@gmail.com>

Ha lenne autó amiben lenne hely akkor lenne harmadik is meg negyedik is :)  Volt kolléga úr és jómagam.

Szilárd megy autóval, 2 hely még van az autóban.

7-kor indulás a tudásközponttól (penny parkoló).

Jó így?

Bálint Deáki

to drupa...@googlegroups.com
Szia!