PDUG március

Deáki Bálint

to drupa...@googlegroups.com
Sziasztok!

Lassan aktuális lenne szerintem egy PDUG márciusban, jövő héten vagy esetleg azután.

Helynek tudom ajánlani most a Kohót. Beszéljük meg, ha végül ott tartjuk akkor beszélek a Kohósokkal hogy mehetünk-e és ki tudnak-e nekünk nyitni este is. Legutóbb azt mondták nekem, hogy megoldják.

Másik kérdés: mi legyen a téma?

Nekem volt (vagyis még mindig van) egy Commerce-es projektem, Marci is dolgozott vele meg ha jól tudom Dénes is dolgozik most DC-vel, úgyhogy ebből adódóan szerintem jó lenne témának. Körbejárjuk kicsit, megbeszélhetjük a tapasztalatokat, esetleg csinálhatunk is valami gyors webshopot amin keresztül be lehetne mutatni néhány érdekesebb dolgot.

Ki mit gondol?
--
Üdvözlettel:
Deáki Bálint

+36 20 495 62 01
deaki...@deakibalint.hu

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

2012/3/1 Deáki Bálint <deaki...@deakibalint.hu>

Lassan aktuális lenne szerintem egy PDUG márciusban, jövő héten vagy esetleg azután.

ok!

Helynek tudom ajánlani most a Kohót. Beszéljük meg, ha végül ott tartjuk akkor beszélek a Kohósokkal hogy mehetünk-e és ki tudnak-e nekünk nyitni este is. Legutóbb azt mondták nekem, hogy megoldják.

Igen, nekem is azt mondták, hogy nem lesz gond az este 9 sem.

[...]

Érdekes téma.  Ami engem érdekelne: sass, less css, adaptive design. + kódoljunk valamit.

--
Üdv, Szabó Dénes
- Internode Bt: http://internode.hu - Munkára fogott weblapok

Szelényi Tamás

to drupa...@googlegroups.com
Sziasztok!
A DC engem is nagggyon érdekelne!

Juhász Márton

to drupa...@googlegroups.com
On 2012.03.01., at 18:10, Dénes Szabó wrote:

[...]

A kódoljunk valamit az jó dolog, de szerintem nem fér bell egy DUG-ba.

Már többen beszéltünk róla, hogy lehetne egy esetleges kódsprint témája a MailChimp modulom turbózása. Az ehhez szükséges előkészületeket most a hétvégén meg fogom tenni. Úgyhogy utána beütemezhetünk egy sprinting, akár erre a témára, akár valami másra.

PDUG-nak pedig tökéletes téma a Commerce module szerintem.

üdv
Marci

Juhász Márton

to drupa...@googlegroups.com
Na akkor az úgy jó lesz, hogy ha meghirdetjük jövő hétre a PDUG-ot?
Mondjuk kedd?

Szelényi Tamás

to drupa...@googlegroups.com
oké, nekem jó

Deáki Bálint

to drupa...@googlegroups.com
Nekem kedd nem jó, Budapesten leszek egész nap.

--
Üdvözlettel:
Deáki Bálint

+36 20 495 62 01
deaki...@deakibalint.hu

Juhász Márton

to drupa...@googlegroups.com
akkor hétfő vagy szerda?

Deáki Bálint

to drupa...@googlegroups.com
Kedden kívül bármi jó nekem jövő héten.

--
Üdvözlettel:
Deáki Bálint

+36 20 495 62 01
deaki...@deakibalint.hu

Horvath Adam

to drupa...@googlegroups.com
Hétfőt javasolnék én.

Aruna

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

2012/3/12 Horvath Adam <arun...@gmail.com>
Hétfőt javasolnék én.

Ma döntsük el, csinálok akkor egy banner a d.hu-ra :D
Nekem hétfő nem jó, szerda jó.

Szelényi Tamás

to drupa...@googlegroups.com
nekem bármi jó :)
de nem azért, mert semmi dolgom ;)

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

2012/3/12 Szelényi Tamás <szeleny...@externet.hu>

nekem bármi jó :)
de nem azért, mert semmi dolgom ;)

Juteszembe, hogy én jövő héten hétfő-péntek bp-en leszek, szal, nélkülem kell megoldanotok a dugt.