design

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

Kellene nekem egy olyan, mint amit Artúr tett a logo tervébe: a lovasszobor árnyéka, vagy vektoros képe.

+ jó lenne dzsámi, szentháromság szobor, dóm.

http://drupal.hu/files/banner1.png - pp ilyet csinált tavaly. Szal valami ilyesmi kellene.

Lehet? Tudtok ilyet?

--
Üdv, Szabó Dénes
- Internode Bt: http://internode.hu - Munkára fogott weblapok

-- Akár 8GB tárhely fájljaidnak: Dropbox: http://db.tt/pgr2MP1

Viktor Horváth

to drupa...@googlegroups.com
Szia Dénes!

Nem tudom, hogy mihez kellene pontosan és mekkora méretben, csináltam egy-kettőt, igaz ezek nem vektorosak, mert Photoshopban készültek.
Ha esetleg megfelelnének használd fel nyugodtan.

Üdv. Horváth Viktor
pecs_black_1.png
pecs_black_2.png
pecs_blue_1.png

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

2011/5/24 Viktor Horváth <viktor.h...@gmail.com>

Nem tudom, hogy mihez kellene pontosan és mekkora méretben, csináltam egy-kettőt, igaz ezek nem vektorosak, mert Photoshopban készültek.
Ha esetleg megfelelnének használd fel nyugodtan.

Tökéletes lesz! Köszönöm!

Viktor Horváth

to drupa...@googlegroups.com
Szia!