szállások, szállás info

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

Lassan kellene feltenni a weblapra a szállás infokat. Ki vállalta? Jelentkezzen nálam, adom a hozzáférést, és lehet tolni felfele. thx!

--
Üdv, Szabó Dénes
- Internode Bt: http://internode.hu - Munkára fogott weblapok

-- Akár 8GB tárhely fájljaidnak: Dropbox: http://db.tt/pgr2MP1

Horvath Adam

to drupa...@googlegroups.com
Sziasztok!

Én írtam, hogy vállalom, eddig még nem foglalkoztam vele, de akkor nekiállok.

Amire én gondoltam, hogy ez kerülne fel a szállásról.

- Szállás neve
- Link a szállás honlapjára
- És a távolság a tábortól. Ezt kéne valahogyan frappánsan megoldani.
Arra gondoltam, hogy meg lehet-e csinálni, hogy az útvonalat linkelem
be a gmap-en a tábor és a szállás között. Szóval nem kerülne ki a
térkép csak a távolság szöveges linkként, és ha erre kattint, akkor
jön be a térkép a berajzolt útvonallal.
Még nem foglalkoztam google maps-el, lehet ilyet?

Én más adatot nem raknék fel a szállásokról,mert minden sokkal jobban
ott van a honlapjukon, legfeljebb kiemelném a kollégiumokat, mint
olcsóbb helyek.

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

2011/6/2 Horvath Adam <arun...@gmail.com>

[...]

Fogalmam sincs, ha meg tudod csinálni, csináld.

Sztem, elég, ha csinálsz egy térképet, bejelelölöd rajt a tábort és a többi helyet.

Én más adatot nem raknék fel a szállásokról,mert minden sokkal jobban
ott van a honlapjukon, legfeljebb kiemelném a kollégiumokat, mint
olcsóbb helyek.

Nem is. Mindenki megoldja maga. 5-10 db elég a környékről, nem kell több, vagy mind. Legyen és kész.