kódsprint - MailChimp Campaigns - május 19.

Juhász Márton

to drupa...@googlegroups.com
Sziasztok!

Nos, mára ugyebár nem jött össze a sprint, majdnem mindenki a 19es szombatot szeretné inkább. Akkor viszont tényleg sort kellene keríteni a sprintre.

Helyszín: még nem tudni, megpróbálom leszervezni a KOHÓ-ba, ha nem sikerül az egyetemen is lehetne keresni valami termet esetleg, és a TK is játszhat végső esetben...

Időpont: május 19 szombat, nagyjából egész nap

Téma: MailChimp Campaigns modul: http://drupal.org/project/mcc
Azért ezt választottuk, mert egyrészt nagy érdeklődés mutatkozik a modul iránt, másrészt mivel én írtam így képben vagyok és így talán jobban kézben tudjuk majd tartani a feladatokat, ráadásul a megfelelő foltokat rögtön tudom is commitolni.

Nagyjából milyen feladatok várhatóak?
- mindenképpen ráfér egy code review és refactor az egészre - ez ugye csak kód minőség javítás semmi új funkció
- a modul működik, de a használható kifejezést nem merném ráaggatni: komoly átalakításra szorul a GUI - itt szinte bárki segíthet, mert nem csak kódolásról van szó hanem a felület megtervezésére is szükség van
- automatizált tesztek: jelenleg semmilyen automatizált teszt nincs a modulhoz, és a nagyobbik gond az, hogy csak kósza ötleteim vannak, hogy hogyan lehetne automatizáltan tesztelni, mivel a funkcionalitás nagy része egy távoli szolgáltatás APIjához kötődik, ami ugye változhat... - tehát itt is jelentős része lesz a tervezésnek

Ezen kívül, pontosabban majd ezek kapcsán lesznek még kisebb, konkrétabb teendők is, még a sprint előtt fel fogok vinni mindent a d.org issue trackerbe.

Holnapig várok még visszajelzéseket, és akkor írok egy cikket a drupal.hu-ra is.

üdv
Marci

ui.: nekem várhatóan ez az utolsó pécsi Drupalos közszereplésem, mert költözök fel Budapestre (igazából 19-én már onnan fogok jönni...), szóval a PDUG-okon valószínűleg nem tudok majd részt venni ezentúl...

Horvath Adam

to drupa...@googlegroups.com
Nekem jó a 19.
A hely meg majd alakul gondolom, ha nem akkor TK.

Aruna

Juhász Márton

to drupa...@googlegroups.com
Sziasztok!

Írtam egy rövid összefoglalót az eseményről, kérlek véleményezzétek, jelezzétek mi hiányzik stb, hogy mihamarabb kitehessük a d.hu-ra.

https://docs.google.com/document/d/1vIwS2du2aAqjV6drD3dQZHXdf-20bB6RFA7uOBbc65g/edit

Dénes Szabó

to drupa...@googlegroups.com
Szia!

2012/5/8 Juhász Márton <juhasz...@gmail.com>

[...]

Szerintem teljesen jó.

Esetleg még írhatnál arról valamit, hogy lesznek (?) konkrét elvégzendő feladatok, illetve a drupal git szabályok szerint (issue queue, patch) fogunk dolgozni.

+ lesz teszt írás
+ kódolás
+ tesztelés
+ mockup tervezés

Nem tudom pontosan, hogy lesz a menet. Esetleg az időpont reggel 9-du 4-ig legyen benn.

--
Üdv, Szabó Dénes
- Internode Bt: http://internode.hu - Munkára fogott weblapok

Horvath Adam

to drupa...@googlegroups.com
Jól hangzik minden a programból.

A helyszínről annyit, hogy ha itt lesz a TK-ban, akkor kétfele kell
egyeztetni (házüzemeltetés és könyvtár vezetés), ez ne maradjon az
utolsó pillanatra, ha lehet.

Juhász Márton

to drupa...@googlegroups.com
Kint a hír a dhu-n:
http://drupal.hu/node/15956

Juhász Márton

to drupa...@googlegroups.com
Az alacsony érdeklődés miatt nem szerveztünk külön helyet, de a sprint az lesz, úgyhogy kérdezném:

1- Ki jön?
2- Hova menjünk? Tekintve, hogy nem leszünk sokan, max 5-6 ember, simán mehetünk egy kávézóba szerintem, ledumáljuk, h mindenki iszik 3 kávét akkor jó lesz

üdv
Marci

Deáki Bálint

to drupa...@googlegroups.com
Elfelejtettem jelezni, de megyek. Kávézó megfelel nekem.
--
Üdvözlettel:
Deáki Bálint

+36 20 495 62 01
deaki...@deakibalint.hu

Horvath Adam

to drupa...@googlegroups.com
Én is jönnék. 4-ig érek rá.

Akkor pontosan reggel 9-kor a ... kávézóban találkozunk. :)

Aruna

Juhász Márton

to drupa...@googlegroups.com
Sziasztok,

Ezek szerint négyen leszünk: Dénes, Ádám, Bálint és én.
Szerintem a Roxy café-t próbáljuk meg, 10kor nyit (elvileg), wifi van, ha jó az idő ki is ülhetünk.
Valaki hozzon egy hosszabbítót. :)

üdv
Marci