Acta Drecerca 09/03/2016

Alba Hierro

to drecerca
Bona tarda a tots!

Us adjunto l'acta que em va fer arribar la Gessamí aquesta setmana.

Bàsicament, per resumir, a la reunió del dia 9 és va consensuar que sí que es volia anar a mirar de demanar que ens milloressin les condicions de matrícula en el decret però que no volíem fer aquesta exigència aïllada sinó vestir-la i acompanyar-la d'un discurs coherent.

En aquest sentit es va decidir redactar un document de mínims on formular les nostres exigències com a joves investigadors i que inclourà un llistat de demandes. Per elaborar-lo el que vam decidir és crear el document col·laboratiu que va compartir el Carles (merci Carles!) i volcar allà totes les inquietuds que tinguem per poder discutir-les i decidir quines entraran en el llistat de mínims que volem comunicar. Així que si us plau, pegueu-li un cop d'ull al document i afegiu el que cregueu!

Aquesta discussió i votació tindrà lloc en la reunió del proper dimecres 30 de març 2016.

També es va decidir reactivar les comissions de mobilització, mitjans i contacte institucional per vehicular aquestes demandes però de moment només s'ha conformat com a grup la de contacte institucional que és la que va una mica més a contratemps.

Ens veiem dimecres! bona setmana santa a tots! :)

--
Alba Hierro
ACTA DRECERCA 09 de MARÇ 2016.docx

Alba Hierro

to drecerca
Ei algú pot reservar aula per demà a les 19?

Merci! :)
--
Alba Hierro
ACTA DRECERCA 09 de MARÇ 2016.docx

David Frigola Tubert

to drecerca
Hola,

Jo he trucat abans però la dona que se n'ocupa no hi és avui, així que he enviat un mail i està pendent de que ens diguin alguna cosa demà al matí :/

David

--
--
---

eudald pujol buxó

to Drecerca
Hola gent,
jo demà no hi seré per motius de salut (visca la grip, o el que sigui) :-S
últimament per un motiu o l'altre sóc baixa, però prometo reincorporar-m'hi eh!

el meu vot va per sobretot posar l'accent en les condicions més "macro":
condicions dels diversos contractes (clarificiació, dignificació i unificació de condicions de treball), el tema matrícules, i la gran discussió sobre com s'ha de solucionar el tema de treballar fora de contracte. Perquè és recurrent en tota la vida científica. Autoexplotar-se per competència, per pressió, o perquè el que es demana i es rep per fer-ho no quadra. Jo mateix entro d'aquí tres dies en el 50% de la penya que treballa fora de contracte per acabar la tesi (que n'estic segur que és més del 50). És un gran tema. Si cobrem per presentar una tesi, té sentit posar preu a la nostra hora, o simplement 50000€ per acabr una tesi i tu t'ho montes com vulguis? Si demanem que cadascú cobri fins que acabi dins d'uns certs marges, com es fa perquè els més espavilats per acabar la tesi, els que l'acaben abans... no siguin justament els que al final hauran cobrat menys? Suposo que seria el moment de posar utilitat real a les merdes de comissions de seguiment (no sé si les vostres serveixen pel més mínim, les meves són vergonyoses en quant a avaluació)? No sé. És complicat.

Una abraçada, salut, i fins aviat!

From: frigol...@gmail.com
Date: Tue, 29 Mar 2016 14:01:54 +0000
Subject: Re: [drecerca] Re: Acta Drecerca 09/03/2016
To: drec...@googlegroups.com

Oleguer

to drec...@googlegroups.com
Hola gent,

Jo avui per temes mèdics (tinc visita) tampoc arribo a la hora (a vere si puc arribar després). He revisat el doc que va passar en Carles i està realment molt bé crec, ben resumit i amb els punts importants. He afegit uns comentaris.

Respecte als debats, crec que un de prioritari és el que fa referència als “hobbies”. Hem de tenir clar aquesta postura ja que això pot antagonitzar possiblement a una part del nostre col·lectiu, i de l’altra, és un tema que quan es parla de professionalització (que és el fil conductor de les nostres demandes) queda apartat i s’ha de resoldre.

Respecte a temes de gènere, he estat mirant l’enquesta que vam fer, però malhauradament (entonem el mea culpa) no vam ser sensibles a aquest tema. LInk: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1173352/Enquesta_Situacio_Doctorands_2012_v1.pdf

Finalment, crec que els temes relacionats en general amb el col·lectiu investigador, si bé s’han de tractar per acordar una postura comuna, són potser feina d’organitzacions a nivell estatal/europeu, així els podem donar suport i expressar la nostra posició, però igual ens hauríem de centrar en temes més d’implementació política per focalitzar el missatge.

Intento passar avui, sinó, estarem pendents de l’acta!

Ula

*************************************
Oleguer Sagarra, "Ula"

"Si a les persones els posaren tants entrebancs com als ordinadors per
considerar-los intel·ligents, el 90% de la humanitat seria considerada
estúpida." I. Asimov
*************************************

El 29/03/2016, a les 17.20, eudald pujol buxó <eud...@hotmail.com> va escriure:

Alba Hierro

to drecerca
Jo confirmo assistència. Però hi haurà prou quorum?

Algú més que vingui pot confirmar?

Pel tema gènere, ahir vaig veure aquest informe, no sé de quina base de dades beu però em sembla interessant com va minvant el percentatge de dones conforme es puja en la carrera acadèmica...
Alba Hierro

Carles Ros

to drec...@googlegroups.com

Jo confirmo!

Inma Fuertes

to drec...@googlegroups.com
Hola!!

Yo hoy tampoco puedo ir, tengo muestreo y llegaré bastante tarde a Barcelona.

Estaré pendiente del acta! Yo también he mirado el doc. de Carles y me ha parecido que estaba muy completo =)

Un abrazo!

Inma

David Frigola Tubert

to drec...@googlegroups.com
Primer: tenim l'aula B2

Segon: jo tampoc puc venir, m'ha sortit una feina :/

Espero que no sigui un desastre d'assistència D:

Gessami

to drec...@googlegroups.com
Jo jo tinc impossible.

Enviat des del meu iPhone

El 30 març 2016, a les 15:04, David Frigola Tubert <frigol...@gmail.com> va escriure:

Noelia Fernandez

to drecerca
ostres, gent, em sap supergreu però m'ha sortit un contratemps, he d'acompanyar a una companya a urgències.

Noe

Alba Hierro

to drecerca
Escolteu, ja em sap greu eh, però crec que una cosa com la que anàvem a fer avui si no hi ha un mínim de participants no té massa gràcia...

A no ser que es pronunciin unes quantes persones que poden venir, potser ho hauríem de posposar per la setmana que vé...

ugalss

to Drecerca

Visto lo visto I agree. Ho posposem una setmana?

- Enviat des del telèfon (lamento els typos) -

El dia 30/03/2016 17:11, "Alba Hierro" <alba....@gmail.com> va escriure:

Carles Ros

to drec...@googlegroups.com

X mi ok.

Seria possible convocar la propera amb un cartell, estil el de les taronges?  Per fer difusió

Salut!

David Frigola Tubert

to drec...@googlegroups.com

Si. Dema demano aula per al proper dimecres.

Alba Hierro

to drecerca
Gràcies! :)

ugalss

to Drecerca

David, pots fer el cartell tunejant el de laltre dia? O sk menvies el svg ho faig jo mateix

- Enviat des del telèfon (lamento els typos) -

El dia 30/03/2016 19:03, "Alba Hierro" <alba....@gmail.com> va escriure:

Jofre

to D-Recerca
Ei jo he estat fora per setmana santa i ahir no podia assistir a la reunió (ja els hi vaig comentar a les companyes del grup d'institucionals), però per la setmana que ve en principi sí que estic disponible! M'he mirat el document i em sembla molt complet! He comentat una cosa que no acabava d'entendre i he corregit alguna coseta de caràcter tipogràfic.

Ens veiem el dimecres!

El dimecres, 30 març de 2016 19:33:39 UTC+2, Ula va escriure:

David Frigola Tubert

to Drecerca

Sisi, pero esperem a tenir l'aula reservada! Ja esta demanada

Alba Anadon Rosell

to Drecerca
Perdoneu la desconnexió! Jo la setmana vinent puc venir!!!

David Frigola Tubert

to drec...@googlegroups.com
Ja tenim aula (la mateixa, la B2), i us adjunto un cartell.
M'he inventat l'ordre del dia molt a sac, així que si hi ha esmenes o alguna suggerència millor, seran benvingudes

cartellassembleaAbril.pngSalut!

David

Gessami

to drec...@googlegroups.com
Primer Tweet!

Enviat des del meu iPhone

El 1 abr 2016, a les 15:56, David Frigola Tubert <frigol...@gmail.com> va escriure:
Ja tenim aula (la mateixa, la B2), i us adjunto un cartell.
M'he inventat l'ordre del dia molt a sac, així que si hi ha esmenes o alguna suggerència millor, seran benvingudes

eudald pujol buxó

to Drecerca
Gent, perdoneu, per aclarir:
lloc i hora exactes per quedar tots aquest dimecres?

Eudald

From: ges...@gmail.com
Subject: Re: [drecerca] Acta Drecerca 09/03/2016
Date: Fri, 1 Apr 2016 16:58:00 +0200
To: drec...@googlegroups.com

Alba Hierro

to drecerca
Demà a les 19! :)

Alba Hierro

to drecerca
Aula B2 de la Central de la UB (Universitat)
--
Alba Hierro

Alba Anadon Rosell

to Drecerca
Ei! Finalment avui no podré venir, em sap greu...

L'Eudald ja m'informarà demà!

Espero no faltar a la pròxima!

ugalss

to Drecerca

Vaig 10 min tard pro arribo!

- Enviat des del telèfon (lamento els typos) -

El dia 06/04/2016 16:15, "Alba Anadon Rosell" <alba...@gmail.com> va escriure:

Carles Ros

to drec...@googlegroups.com
Hola! podeu passar l'acta d'ahir, per afegir el que en va sortir al document per a la reunió d'aquesta tarda? gràcies!

eudald pujol buxó

to Drecerca
Està en brut tal i com va sortir ahir!
Si voleu retocar-la o arreglar-la completar-la el que vulgueu!

Salut i que vagi bé la reunió, jo he decidit que per qüestió de temps és millor que me n'abstingui.

Fins aviat!

Eudald

From: rosca...@gmail.com
Date: Thu, 7 Apr 2016 12:33:04 +0200

Acta D-recerca 26Abril.docx

Ruiz Arenas, Carlos

to drec...@googlegroups.com
Bones gent,

He afegit alguns comentaris al document. Estic molt d'acord amb tot el que es proposa però crec que també hauríem de debatre sobre el programa de doctorat. Crec que si separem el que seria el programa de doctorat de la feina d'investigador predoctoral, podem solucionar la disjuntiva entre hobbie i profesionalització. Així els investigadors tindrien un contracte i l'empresa o centre els pagaria el programa de doctorat mentre que qui volgués fer el doctorat com a hobbie, es podria inscriure al programa de doctorat per aconseguir el títol de doctor. La idea està una mica desenvolupada al text.

Salutacions,

Carlos Ruiz

De: "Gessami" <ges...@gmail.com>
Para: drec...@googlegroups.com
Enviados: Viernes, 1 de Abril 2016 16:58:00
Asunto: Re: [drecerca] Acta Drecerca 09/03/2016

Advertiment legal: Aquest missatge i, si escau, els fitxers annexos tenen caire confidencial, especialment pel que fa a les dades personals, i s'adrecen exclusivament al destinatari referenciat. Si vostè no ho és i l'ha rebut per error o se li ha fet arribar per qualsevol mot iu, us demanem que ens ho comuniqui per aquesta mateixa via i el destrueixi o l'esborri i, en tot cas, s'abstingui d'utilitzar, reproduir, alterar, arxivar o comunicar a tercers aquest missatge i fitxers annexos, tot sota pena d'entrar en responsabilitats legals.
Abans d'imprimir aquest missatge o qualsevol dels documents adjunts, si us plau comproveu que és veritablement necessari.

Advertencia legal: Este mensaje y, en su caso, los ficheros anexos son confidenciales, especialmente en lo que respecta a los datos personales, y se dirigen exclusivamente al destinatario referenciado. Si usted no lo es y lo ha recibido por error o tiene conocimiento del mismo por cualquier motivo, le rogamos que nos lo comunique por este medio y proceda a destruirlo o borrarlo, y que en todo caso se abstenga de utilizar, reproducir, alterar, archivar o comunicar a terceros el presente mensaje y ficheros anexos, todo ello bajo pena de incurrir en respo nsabilidades legales.
Antes de imprimir este mensaje o cualquiera de los documentos adjuntos, por favor compruebe que es verdaderamente necesario.

Disclaimer: This message and any attached files transmitted with it, is confidential, especially as regards personal data. It is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed. If you are not the intended recipient and have received this information in error or have accessed it for any reason, please notify us of this fact by email reply and then destroy or delete the message, refraining from any reproduction, use, alteration, filing or communication to third parties of this message and attached files on penalty of incurring legal responsibilities.
Before printing this message or any attachments, please check that it is really necessary.