Compareixença Secretari d'Universitats i Recerca el proper dia 28

Carles Ros

to drec...@googlegroups.com
Bones!

Encara ens hem de veure des que dijous passat ens vam reunir uns quants amb l'Albert Botran, diputat per la CUP-Crida Constituent, i ja us donarem més detalls de tot el que vam tractar, però m'ha comunicat que ja hi ha data per la compareixença del Secretari d'Universitats i Recerca en comissió parlamentària, el proper dijous 28 a les 15h. Va ser un dels temes que vam parlar amb ell i ens va oferir tant fer-li les preguntes que vulguem (nosaltres no podem intervenir) com assistir a la compareixença. Qui vulgui assistir, hauria de passar DNI i nom (si voleu ho gestiono per privat per no fer-los públics).

també ens va oferir demanar que un altre dia nosaltres compareixem (una representant nostre) i tindriem 30 minuts per explicar-nos i després se'ns preguntaria per part de les diputades. Crec que entre altres coses molaria coordinar-ho o compartir-ho amb els de la UAB o Girona

ja direu!

p.d.1: avui hi ha hagut compareixença del Director de l'IRE C (centre CERCA) al parlament també. si voleu tornar-ho a mirar, suposo que en breus estarà penjat al canal parlament, encara no hi es. Hi ha valoracions molt interessants de quina és la seva visió de les condicions dels seus treballadors, que m'han mostren una visió molt precaritzable de nosaltres (més inquietant sent el meu director de tesi xD)

p.d.2: Ei, aprofito per felicitar a la gent de la UAB per aquí per fer menys mails!

p.d.3: ens veiem dimecres??

Alba Hierro

to drecerca
Ei! A mi em sembla guai quedar dimecres i parlar-ho tot i que no sé si podré venir... :(

---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "D-Recerca" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a drecerca+u...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

--
Alba Hierro

eudald pujol buxó

to Drecerca
Ei per mi també em sembla bé quedar, si veiem que no pot ser dimecres per mi qualsevol altre dia.
Hauriem d'agafar la costum de, al final de cada assemblea, sortir d'allà amb una data per la propera.
Un ritme portable seria setmana sí - (dues? proposta meva) setmanes no ....i nar fent.

Per la següent assemblea si voleu la pensem per dimecres a setmana que ve?
Jo aquest dimecres no sé si podria tampoc :(

p.d. ara envio un altre mail només per la gent de la UB, que demà tenim eleccions al claustre...

Eudald

Date: Mon, 18 Apr 2016 13:08:02 +0200
Subject: Re: [drecerca] Compareixença Secretari d'Universitats i Recerca el proper dia 28
From: alba....@gmail.com