Reenvio dubte Fwd: EPIF i més

David Garcia Casas

to drec...@googlegroups.com
Hola

Ja se que la cosa esta molt moguda, pero algu te informació sobre el que pregunta la companya? (Ara mateix vaig una mica perdut en aquest tema)

Gràcies

to drec...@googlegroups.com
si no vaig errat, l'esborrany d'EPIF està a les mans dels sindicats CCOO i UGT i no els comparteixen més enllà d'alguns espais on ells hi son (per ex, Dignidad Predoctoral). els ho he intentat demanar i diuen coses de confidencialitat i tal, que si volem ens l'expliquen per Skype, etc.

sincerament, no em mola gens l'actitud de no compartir-los. sembla que vulguin controlar-ho a través de controlar la info

tampoc he investigat massa més

Ismael Benito Altamirano

to drec...@googlegroups.com
Ei, dubte aquesta és la llista antiga, oi? XD

En qualsevol cas, ara mateix vaig liat muntant coses com D-Recerca per la Diagonal. Quan tingui una mica d'espai truco a CCOO Educació i pregunto exactament com està el tema i intento aconseguir tota la info posible i us la passo.

Vinga, seguim

Isma

David Garcia Casas

to drec...@googlegroups.com
Gràcies Ismael, quan sàpigues alguna cosa avisa'm i li passo a la companya que m'ha preguntat.

Resulta que és la llista que jo tinc, no se si se n'ha fet una de nova. En tot cas aniré a mig gas que estic en recta final de tesi. Pero si em podeu posar a la llista nova us ho agrairia.

Ens veiem

David

David Garcia Casas

David Garcia Casas

to drec...@googlegroups.com
bups, ja estic a la llista nova, error meu

ens veiem

David