Assemblea precaries UAB

Jofre

to D-Recerca
Bones!

Ahir es va reunir l'assemblea de precàries UAB. Fer-vos saber, que el dijous 28 a la 13h del migdia, a la plaça cívica de la UAB, l'assemblea es presentarà "en societat" amb un acte en el qual, entre altres coses, es llegirà el manifest que ens serveix una mica de punt de partida. Evidentment esteu totes convidades i si en feu difusió per a qui li pugui interessar doncs millor que millor. Us deixo els canals que tenim habilitats i on ens podeu seguir:

Twitter: @precariesuab
Facebook: Recerca precària uab

Aprofito per dir que hi ha creada una comissió "d'afers exteriors" que es posarà en marxa en les properes setmanes per contactar amb moviments similars en altres universitats i unificar lluites, així que si en coneixeu i ens els feu saber, genial!

Apa, de moment això és tot!

Salut!!

Jofre

Alba Hierro

to drecerca
Hola Jofre!

Merci per la info! Ja us he vist a tope a Twitter! Quina alegria!! Tu has parlat amb Precàries sobre el tema del document que pretenem moure nosaltres i el tema del Decret que es firma al maig?

Sembla que potser allà teniu més múscul que aquí per impulsar-ho. No sé la resta com ho veieu...

Hauríem de crear la nova llista de correu per tractar el tema, tal i com vam acordar (si ho podria fer enlloc de només recordar-ho però vaig una mica liada).

Bon dijouuuus!!

---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "D-Recerca" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a drecerca+u...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

--
Alba Hierro

Jofre

to D-Recerca
Doncs sí que els hi vaig comentar l'altre dia. Tampoc ho vam debatre gaire perquè l'assemblea estava molt focalitzada en preparar l'acte aquest del 28, però puc insistir-hi a la propera. Els hi vaig comentar que s'afegissin aquí si els interessava també. No sé si molt més múscul tenim, el que sí que hi ha és una àmplia majoria de gent de lletres, que ens podria anar bé per tenir un punt de vista diferent...

El dijous, 14 abril de 2016 11:18:16 UTC+2, ahi...@cimne.upc.edu va escriure: