Eleccions Claustre UB, limit 18març

eudald pujol buxó

to Drecerca, GRUP DOCTORANDS DIAGONAL, vgonza...@gmail.com
Bones a tothom, un tema una mica urgent.

el divendres que ve s'acaba el termini per presentar candidatures al claustre de la UB.
Per variar, ens ha agafat el tema amb pressa.

Qui s'hi apuntaria?
De moment, tenim una persona interessada, en Víctor (vgonza...@gmail.com), que si et sembla bé, Víctor, et podriem incloure a la llista de correu de D.recerca (http://d-recerca.org, per cert gent què li passa a la pàgina web?) i així ho dicutim tot amb facilitat...

hi ha algú més interessat en ser durant dos anys representant dels doctorands al claustre de la UB?
Estaria bé que fos gent començant-mitja fase del doctorat. Els antics ens comprometem a ajudar en tot el que calgui a través de les assemblees i el que sigui (vaaaal.... i potser si cal a omplir la llista, però no crec que sigui bo, ja que la majoria estem ja en fase finiquitació de tesi).

Escampeu-ne la paraula!
Nous devons être rapide!

Eudald

eudald pujol buxó

to Drecerca, GRUP DOCTORANDS DIAGONAL, vgonza...@gmail.com

José Francisco Sánchez Herrero

to drec...@googlegroups.com, GRUP DOCTORANDS DIAGONAL, vgonza...@gmail.com
Buenas,

Mi nombre es Jose F. Sanchez.

No pude ayer asistir a la reunion porque me surgió un problema de ultima hora.

Yo me he apuntado como representante de doctorandos para el Departamento de Genética, Microbiologia y Estadística, pero me parece que este claustro es diferente, cierto?

Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "D-Recerca" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a drecerca+u...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

--
Jose F. Sanchez-Herrero
Predoctoral Student Universitat Barcelona

Av. Diagonal 643, edificio Prevosti, 2ª planta, Barcelona 08028, España.

eudald pujol buxó

to Drecerca, GRUP DOCTORANDS DIAGONAL, vgonza...@gmail.com
Ei Jose,

si sí el claustre és un altre tema!
implica també representativitat al consell de govern i comissions de la UB:
entre d'altres...

p.d. genial pel tema del depar de GME, jo estic presentat per representant al BEECA (l'altre nom departament de nom horrorós de la facultat de Bio)

Eudald

Date: Thu, 10 Mar 2016 15:37:16 +0100
Subject: Re: [drecerca] Eleccions Claustre UB, limit 18març
From: jfsanche...@gmail.com