Assemblea Dx 17 Febrer, DOCTORANDS

eudald pujol buxó

to GRUP DOCTORANDS DIAGONAL, Drecerca, Ciencia Diagonal
Bones doctorands / precaris tots,

passeu aquest mail a tothom qui penseu que podria interessar-li, perquè és la convocatòria de...
EmojiL'assemblea de la ressurrecció! Emoji
És a dir, l'assemblea a on "farem un pensing" dels últims anys, intentarem posar ordre i organització a tot el que son els moviments de doctorands que tenim actualment, i marcar-nos les perspectives de futur entre tots:
què creiem que hem d'aconseguir?
què queda per tencar /què s'ha fet fins ara?
com podem seguir, tindrem força?
Quants motivats som intentant baixar preus de matrícula, intentant tenir veu a les universitats?

We need you!! aquest dimecres és el millor moment per començar la vida de doctorand lluitador ;-)

Per tant, convocatòria oficial:

Assemblea de la ressurrecció a.k.a. "The force awakens"
Dimecres dia 17 (aquest dimecres)
Aula B2 (matemàtiques) de 19 a 21h
Edifici històric UB.
Ordre del dia informal / aproximat:
1 - Estat de l'associacionisme dels joves investigadors a Catalunya. Explicarem / ens escoltarem mutuament!
2 - Iniciatives en curs (Tombem el decret), com estàn?
3 - Perspectives futures (contactes/mobilitzacions/objectius): què volem aconseguir?
4 - Maneres de participar a D-recerca/DocsDiago/FJI/...
5 - Torn obert

Esperem a tothom allà!!!!!!!!!!
Sou benvinguts!!!!!

Endavant les atxes!!!!!!!

Oleguer

to doctorandsdiagonal, Drecerca, Ciencia Diagonal
Ho he postejat per Xarxes Socials, a vere si hi ha més “reach”.

Tenim adreces de doctorands UB a través de l’escola de doctorat?

Fins demà!

(Fantàstic email Eduald, as always ;) )

*************************************
Oleguer Sagarra, "Ula"

"Si a les persones els posaren tants entrebancs com als ordinadors per
considerar-los intel·ligents, el 90% de la humanitat seria considerada
estúpida." I. Asimov
*************************************

El 15/02/2016, a les 18.06, eudald pujol buxó <eud...@hotmail.com> va escriure:

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "doctorandsdiagonal" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic adoctorandsdiago...@googlegroups.com.

Gessami

to drec...@googlegroups.com, doctorandsdiagonal, Ciencia Diagonal
Jo ja no tinc acces al Twitter de D-recerca. No se si ho podem solucionar d'alguna manera. Quan vam crear el compte es va linkar al mail i jo no hi tinc accés.

Enviat des del meu iPhone

El 16 febr 2016, a les 9:08, Oleguer <uga...@gmail.com> va escriure:
---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "D-Recerca" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a drecerca+u...@googlegroups.com.

Elena Capel Malo

to drec...@googlegroups.com
Molt guai el correu! Hi he redifusat una mica per les xarxes. Vaig a intentar que ho posin al facebook de la FJI també.
Salut,
Elena.

Gessami

to drec...@googlegroups.com
Finalment he pogut fer difusió, vaig repiulant i fent nous tweets

Enviat des del meu iPhone

El 16 febr 2016, a les 9:51, Elena Capel Malo <ele...@hotmail.com> va escriure:
[...]

Pablo Rodríguez Ros

to D-Recerca, doctorand...@googlegroups.com, ciencia-...@googlegroups.com
Hola a Tothom,

Em dic Pablo Rodríguez Ros i faig el meu doctorat l'Institut de Ciencies del Mar (ICM-CSIC). Actualment estic al Quebec i no podré anar a l'assemblea.

Un plaer que es produeix aquest Force Awakens de l'associacionisme de Joves Investigadors a Barcelona i a Catalunya. De fet, al meu centre estem intentant fer una associació de Joves Investigadors en Ciències Naturals... de moment solament és una idea i estic jo de President/Coordinador. Doncs, hi ha molta gent que segur que voldria participar!

Res més, que enhorabona, endavant i ens veiem en uns mesos si tot va bé i l'assemblea fructifica.

Una abraçada,

Pablo

Gessami

to drec...@googlegroups.com, doctorand...@googlegroups.com, ciencia-...@googlegroups.com
Benvingut Pablo,
Si coneixes algú que estigui interessat a venir aquesta tarda, no dubtis en fer córrer la veu!

Gessamí

Enviat des del meu iPhone

El 16 febr 2016, a les 20:06, Pablo Rodríguez Ros <rodrigue...@gmail.com> va escriure:

Pablo Rodríguez Ros

to drec...@googlegroups.com
Perfecte,

Ja ho he dit, però amb tan poca antelació... A veure si algú s'anima! Estaré al loro de les novetats de l'assemblea :)

Abraçada

Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit a un tema del grup "D-Recerca" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i a tots els seus temes, envieu un correu electrònic a drecerca+u...@googlegroups.com.

Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

--
Pablo R. Ros
PhD Student

- The sea, the great unifier, is man's only hope. Now, as never before, the old phrase has a literal meaning: we are all in the same boat. -

Jacques Yves Cousteau

"Associació UdG.doc"

to drec...@googlegroups.com
Bona tarda D-Recerca!

Des de l’Associació UdG.Doc, l’Associació d’estudiants de doctorat de la
Universitat de Girona, volem, primer de tot, donar-vos l’enhorabona per
aquesta empenta que D-Recerca està fent per tornar a reactivar activitats
i trobades.

En segon lloc, ens volem disculpar ja que avui dia 17 de febrer ens és
impossible assitir a la trobada que està organitzada a Barcelona.
Actualment la Junta de l’associació ha crescut i també ha canviat des de
l’última vegada que tenim constància que us vau trobar. UdG.Doc també ha
tornat a reviure després d’un temps en stand-by per qüestions de falta de
temps i personal implicat. En aquest moment som ja uns quants que estem
fent reviure l’Assocació a través d’activitats varies per informar als
doctorands, recollir diners i també per donar-nos a conèixer. Ens
agradaria ajudar-vos en aquest procés de tornar a engegar la maquinària de
D-Recerca i per això volíem demanar-vos que ens tingueu en compte com a
Associació participant i col·laboradora per futures trobades i activitats.

Moltes gràcies. Esperem que l’Assemblea d’avui sigui profitosa.

Salutacions cordials,
Membres de la Junta de l’Associació UdG.Doc

> [...]
> Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus
> missatges, envieu un correu electrònic a

UdG.doc
Associació de Personal Investigador en Formació
vinculat a la Universitat de Girona
http://www.udgdoc.org/
http://www.facebook.com/UdGdoc
Twitter: @udgdoc
Que no t'espremin!

ritxo

to D-Recerca, assoc...@udgdoc.org
Joer, quina il·lussió llegir-vos! Es com veure a Gandalf arribar amb els Rohirrim l'alba del cinquè dia (perdó per la fricada).

Passarem acta de l'assemblea per aquí, però una de les qüestions que tenim obertes i en les que seria molt bo que puguessim col·laborar al màxim es el tema de Tombem el Decret / preus de doctorat. A nivell judicial la cosa està gairebé al final i només estem esperant sentència, però hem comentat que es podria aprofitar el canvi de govern i el equilibri de forces al Parlament per explorar reprendre contactes a nivell institucional i polític i mirar d'incidir en el tema per aquesta banda, això entre d'altres opcions.

Vam quedar en fer una nova assemblea d'aquí poques setmanes per definir objectius i estaria genial si algú de UdG.doc pogués apropar-se o ni que sigui que poguéssiu participar per skype. Aviat passarem la info i us avisem igualment.

Salut i gràcies pel recolzament!