Twitter

4 views
Skip to first unread message

Gessami

unread,
Jun 13, 2013, 2:26:20 PM6/13/13
to drec...@googlegroups.com
No he pogut empaperar, però estic re-piulant tot el que puc i més sobre el
#14Jsalvemoslainvestigacion!
Gessamí

Noelia Fernandez

unread,
Jun 13, 2013, 5:22:19 PM6/13/13
to drecerca
gràcies Gessamí!!!


2013/6/13 Gessami <ges...@gmail.com>
No he pogut empaperar, però estic re-piulant tot el que puc i més sobre el
#14Jsalvemoslainvestigacion!
Gessamí

--
--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "D-Recerca" group.
To post to this group, send email to drec...@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to drecerca-u...@googlegroups.com
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/drecerca?hl=ca
---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "D-Recerca" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a drecerca+u...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.



ritxo

unread,
Jun 14, 2013, 5:39:50 AM6/14/13
to D-Recerca
Hi ha un follon amb els hashtags... Havíem dit #14Jporlaciencia, la
FJI està posant #14porlaciencia i la majoria de penya
#14Jsalvemoslainvestigacion (que es un mamotreto amb el que gairebé et
menjes tots els caracters)

Jo posare el meu granet amb el twitter de la UAB retuitejant el que es
digui a nivell Catalunya, i com a HT usare el que més esta triunfant
#14Jsalvemoslainvestigacion i #14Jperlaciencia com a HT diferencial
per CAT
Ánims que anirá molt bé!!!

On 13 jun, 23:22, Noelia Fernandez <noeliafdez6...@gmail.com> wrote:
> gràcies Gessamí!!!
>
> 2013/6/13 Gessami <gess...@gmail.com>

Elena Capel Malo

unread,
Jun 14, 2013, 5:53:16 AM6/14/13
to drecerca
Per cert, si algú en directe pot fer fotos i anar passant-les després.
Des de Btv Notícies, demanan com va la cosa...
Ánims!!!

BTVNOTíCIES
@btvnoticies
@helelein Hola! Teniu més info sobre la concentració d'avui a Barcelona? Merci!!


ritxo

unread,
Jun 14, 2013, 6:29:32 AM6/14/13
to D-Recerca
Ja podien enviar un equip!!!

On 14 jun, 11:53, Elena Capel Malo <elen...@hotmail.com> wrote:
> Per cert, si algú en directe pot fer fotos i anar passant-les després.Des de Btv Notícies, demanan com va la cosa...Ánims!!!
> BTVNOTíCIES@btvnoticies@helelein Hola! Teniu més info sobre la concentració d'avui a Barcelona? Merci!!

Gessami

unread,
Jun 14, 2013, 7:12:48 AM6/14/13
to drec...@googlegroups.com, D-Recerca
Jo això del hashtag ja ho vaig veure l'altre dia, perquè vaig començar amb la ciència i vaig veure que tothom posava investigació! Com es demanava que fos TT el de la investigació he estat repiulant tot el que he pogut.

Gessamí

El 14/06/2013, a les 12:29, ritxo <rit...@mundo-r.com> va escriure:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages