Daži praktiski un juridiski jautājumi un ieteikums teksta kļūdu labojumam

Martinic

to Draugiem.lv API developer group
Ja es redzu, ka mana aplikācija kļūst populāra un rodas iespējas pievienot maksas pakalpojumus, vai draugiem.lv slēdz līgumus arī ar privātpersonām? Droši vien man tādā gadījumā būs jāreģistrējas VID un jāmaksā nodokļi, pat ja peļņa ir zema? Un vai man ir jau jābūt reģistrētam VIDā, pirms draugiem.lv vispār piekritīs slēgt ar mani līgumu?

Un kā tas līguma slēgšanas process notiek praksē - kaut kur jāierodas personīgi vai var attālināti?

Arī jautājums tiem, kuri kā privātpersonas ir mēģinājuši novest kādu draugiem.lv spēli līdz kaut mazliet pelnošai aplikācijai - vai tas pasākums vispār ir tā vērts cilvēkam, kurš gribētu gūt mazliet papildus ienākumus pie pamatdarba algas?
Tehnisko pusi varam neierēķināt - ir pieredze izstrādājot jau kādas 5 spēles (kuras to īpašnieks vēlāk pēc straujas izaugšanas diemžēl pameta novārtā, jo secināja, ka lielai firmai nav vērts ķēpāties ar pārsimts eiro mēnesī). Fiziskai personai pat peļņa zem 100 EUR mēnesī būtu kaut cik noderīga summa.

Un ieteikums Draugiem.lv izstrādātājiem. Katras aplikācijas lapā, nospiežot uz "Izstrādātājs:" saites, atveras vienošanās noteikumi (vai kā nu tos sauc - nosaukuma tur nav), kuros pašlaik ir dažas gramatikas kļūdas (nekorektas garumzīmes, pieturzīmes). Tātad, ieteikums iedot to tekstu kādam korektoram pārskatīt, lai nav "nesmuki" :)