Vai ir pieejama Draugiem API Js faila minificētā versija?

Edgars Abolins

to draug...@googlegroups.com
Sveiki visiem,

Testējot savas lapas, kurās esmu iemetis Draugiem.lv sekotāju saraksta spraudni, caur Google Devu piedāvāto PageSpeed Insights, viens no pirmajiem problēmu novēršanas ieteikumiem uzpeld tieši šis:

Samaziniet JavaScript tālāk norādītajiem resursiem, lai samazinātu to lielumu par 45,5 KB (19% samazinājums).
Samazinot https://ifrype.com/v4795/say/js/say.rel.js, pēc saspiešanas varētu ietaupīt 11,3 KB (25% samazinājums).
Samazinot https://ifrype.com/v4795/js/t/t.rel.js, pēc saspiešanas varētu ietaupīt 10,8 KB (24% samazinājums).
Samazinot https://ifrype.com/v4795/js/common/common.rel.js, pēc saspiešanas varētu ietaupīt 9,9 KB (24% samazinājums).
Samazinot https://ifrype.com/v4795/api/struct.js, pēc saspiešanas varētu ietaupīt 6,5 KB (17% samazinājums).
Samazinot https://ifrype.com/v4795/js/ae945094e5.js, pēc saspiešanas varētu ietaupīt 2,8 KB (21% samazinājums).
Samazinot https://ifrype.com/v4795/js/base.js, pēc saspiešanas varētu ietaupīt 2,7 KB (7% samazinājums).
Samazinot http://www.draugiem.lv/api/api.js, pēc saspiešanas varētu ietaupīt 1,7 KB (21% samazinājums).

Domāju, it kā jau nekas traks, bet kilobaits pie kilobaita, un kopā sanāk megabaits :) Uz visiem pieprasījumiem kopā, sanāk zināma krava, kas man liek raizēties par to mazākumu, kuriem ir koku ielas internets (2mbit/s vai mobilais ar ierobežojumu). Varbūt, ka pa kādu kafijas pauzi, var jums palūgt, lai pietaisat klāt minificētās versijas šiem skriptiem? :) Pieļauju, ka arī Jums būtu mazliet jūtams ekons uz trafiku, jo API jau neizmantoju ne es vien :)

Ja nu gadījumā neesmu ņēmis acis pierē, un šāda versija priekš API jau eksistē, lūdzu pasviediet linku.

Paldies,
Edgars A.

Janka

to Draugiem.lv API developer group
Joprojām nekas?

Ņemot par paraugu common.rel.js:
Stats: 41.46% compression, saving 162.4 kb

+ vēl daži *.js no ifrype.com un savācas jau 600KB.