Pase atgriež emailHash

Valdis

Jul 8, 2015, 5:01:02 AM7/8/15
to draug...@googlegroups.com
Pase atgriež emailHash, tas nozīmē ka es varu iegūt klienta e-pastu?
Ja jā, kā/ar kādu pierpasījumu es varu iegūt klienta e-pastu?

Arnolds

Jul 8, 2015, 5:06:46 AM7/8/15
to draug...@googlegroups.com

Jānis Rubļevskis

Jul 8, 2015, 5:07:03 AM7/8/15
to draug...@googlegroups.com
Epastu nevar. Hash domāts, lai var salīdzināt vai klienta norādītais epasts sakrīt ar draugiem.lv reģistrēto (piemēram, ja lapā var ielogoties ar dažādiem soc kontiem, tad ar šitā palīdzību var pārbaudīt vai konti sakrīt)

--

--
Ar cieņu,

Valdis