vēstules.

Druvis Krainais

Apr 8, 2015, 12:45:40 AM4/8/15
to draug...@googlegroups.com
kapēc man neiet vēstules? nepārtraukti nedalādē un klemmē, sūdīgi atwer vai visp vaļā newer saņemtās, newaru nekam normāli atbildēt, kur nu wel čatot. bet paralēli waru darīt ko gribu. kkas ir sačakarēts!

Jānis Rubļevskis

Apr 8, 2015, 2:43:40 AM4/8/15
to draug...@googlegroups.com
Pirmkārt, vēstules iet nevar.
Otrkārt, latviešu valodā tāda vārda "nedalādēt" nav.
Treškārt, latviešu valodā tāda burta "w" nav.

Laikam programmatūra nespēj Tevi saprast :)

--

--
Ar cieņu,