Fwd: [DASR] Wtorkowe łączności przez Polskę UKF

DOT PZK (OT01)

to DOT PZK

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: [Powiadamianie DASR] Wtorkowe łączności przez polskę UKF
Data: Wed, 12 Feb 2020 09:34:33 -0800 (PST)
Nadawca: marcin.iwaniuk <marcin....@gmail.com>
Odpowiedź-Do: powiadami...@googlegroups.com
Adresat: DASR <powiadami...@googlegroups.com>

Witam,
poszukuję chętnych, którzy pomogą reaktywować i prowadzić regionalne Łączności Przez Polskę (na paśmie 2m). Docelowo poszukuję grupy ok 10 osób - może być więcej - , które na zmianę będą prowadzić te łącznośći. Zmiany co 5 tygodni, druga 5 osób w rezerwie gdyby komuś coś wypadło. Chciałbym wznowić te łączności z początkiem marca, zasady takie same jak poprzednio, tj częstotliwość 145.350, FM. Start godzina 21:00. Informacje o nawiązanych łącznościach później przekazane do mnie.

Łączności można prowadzić z domu lub z terenu.. zależy kto co woli.

Chętnych proszę o kontak mailowy sp6mi [at] yahoo.com

Pozdrawiam
Marcin SP6MI
Otrzymałeś wiadomość z grupy "Powiadamianie DASR". Proszę pamiętać, że grupa ta ma wyłącznie charakter informacyjny a nie dyskusyjny. Jeżeli chcesz podyskutować na jakiś temat napisz na forum DASR http://dasr.pl/

Jeżeli chcesz wysłać powiadomienie lub inną ważną informację na grupę wyślij wiadomość e-mail na adres
powiadami...@googlegroups.com

By wypisać się z grupy, wyślij e-mail do
powiadamianie-d...@googlegroups.com

---
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „DASR” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na powiadamianie-d...@googlegroups.com.
Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, otwórz https://groups.google.com/d/msgid/powiadamianie-dasr/f06929d7-338c-4a70-88bf-2131e6327173%40googlegroups.com.