>From: mataharii <kili...@hotmail.com>
>Reply-To: dostla...@googlegroups.com
>To: "dostlar klübü" <dostla...@googlegroups.com>
>CC: hey
>Subject: sizi beklirem
>Date: Thu, 07 Jun 2007 04:38:03 -0700
>
>test yayınıdır:D
>
>>
_________________________________________________________________
MSN farkıyla 7 Temmuz'da Live Earth konserine bağlanın!
http://liveearthsos.msn.com/Hub.aspx?mkt=tr-tr