Google a GDPR

GeBu

to DOKUMENTY A KALENDÁŘ: webová kancelář
Nechce se mi věřit, že ve fóru není ani jeden dotaz na GDPR, ale fakt jsem žádný nenašel a tak ho pokládám:
Přešli jsme z free verze na vlastní doméně (kdysi to šlo) na G Suite pro neziskové organizace a hlavním důvodem je GDPR: Chceme mít v GDisku i data z osobními údaji. Takže toto potřebuji dotáhnout.

Našel jsem tento pionýrský návod: https://pionyr.cz/nastenka/benefity/g-suite-pro-neziskove-organizace/ a podle něho jsem opravdu našel tyto tři věci:
* Dodatek o zpracování dat ke smlouvě o používání služby G Suite nebo doplňkové služby (např. Cloud Identity)
* Modelová smluvní ujednání EU pro službu G Suite
* Dodatek ke smlouvě se zákazníkem služby G Suite/Cloud Identity upravující vztahy mezi stranami s ohledem na zákon HIPAA
Pionýři doporučují podepsat všechny 3, ale to se mi nějak nezdá. Např. to HIPAA je něco z amerického lékařského prostředí. Proč to podepisovat?
Resp. moje otázka je spíš, co podepsat kvůli GDPR??
To že to anglicky přelouskám ještě není záruka, že to budu schopen správně zařadit a tak, prosím, o pomoc.

Děkuji za nakopnutí Jirka (GeBu)