Lokalizace Google Calendar do češtiny?!

Václav

May 19, 2008, 3:07:18 PM5/19/08
to GUG.cz - DOKUMENTY A KALENDÁŘ: webová kancelář
Vyhlašuji protestní hladovku za okamžitou lokalizaci Google Calendar
do češtiny!!! Samozřejmě je to nadsázka, ale - nevíte někdo něco o
tom, kdy by tato skvělá aplikace mohla být počeštěná???

Mgr. Petr Lunga

May 19, 2008, 3:36:32 PM5/19/08
to GUG.cz - DOKUMENTY A KALENDÁŘ: webová kancelář
zdravím, připojuji se k hladovce, den nebudu calendar používat :-),
ale bohužel nevím. Myslím, že na den loklaizace čeká spousta lidí,
především správci LAN, kteří se rozhodli jej plně nasadit v rámci
Google Apps, avšak jazyková bariéra kolegů v tom brání. Apeluji na
google.cz,, konkurence nikdy nespí :-)
Message has been deleted

George Czech

May 20, 2008, 9:00:41 AM5/20/08
to GUG.cz - DOKUMENTY A KALENDÁŘ: webová kancelář
Příjemné odpoledne,

Google Apps jsou jistě pro mnohé organizace nedílnou součástí a jaký
by byl teprve bez Google Calendar, ale je nutné si uvědomit více
hledisek problémů při překládání.

Představme si, kolik tisíců frází je nutno přeložit, aby na sebe
konkrétně pasovaly, což znamená programové úpravy, jelikož angličtina
má trochu jiný slovosled, což mají ostatně všechny jazyky, které
nejsou slovanského původu.

Pokud byste si chtěli Google Calendar přeložit již nyní jen pro sebe,
existuje do emailového klienta Mozilla Thunderbird modul Lightning na
adrese: http://www.mozilla.org/projects/calendar/lightning/ , který
umí pracovat i v českém rozhraní pomocí klienta s Google Calendar.

Zatím bych překlad neočekával, jelikož se pracuje s jazykem na vstupu
i výstupu, což znamená, že to vyžaduje velkou slovní databázi, která
zabere i zkušenému překladateli spousty času.

Hezký zbytek dne ;-)

Šhošhon

May 23, 2008, 9:55:31 AM5/23/08
to GUG.cz - DOKUMENTY A KALENDÁŘ: webová kancelář
nemyslím si, že by to musel být až tak veliký problém, mapy Google a
Google překladač byly podle mne větší oříšek.

filip

to GUG.cz - DOKUMENTY A KALENDÁŘ: webová kancelář
> nevíte někdo něco o
> tom, kdy by tato skvělá aplikace mohla být počeštěná???

Teď. ;)

Stačí si nastavit jazyk v "Settings". Právě o tom píši na blog.

Krásný zbytek dne!
Filip

Dan Franc

Jun 3, 2008, 5:48:33 PM6/3/08
to GUG.cz - DOKUMENTY A KALENDÁŘ: webová kancelář
Tak to je tedy mazec ;) Filipe, bude reagování Google na požadavky z
Gug.cz vždycky takhle rychlé? :)))
df

Dan Franc

to GUG.cz - DOKUMENTY A KALENDÁŘ: webová kancelář
Připojuji se k těm, kteří hlásí, že pro mobilní Mapy není podporováno
odeslání SMS ke stažení na mobil na +420 číslo... Jako, stejně jsem to
nakonec stáhl přes comp, ale chtělo by to asi opravit.
df

On Jun 3, 5:06 pm, filip wrote:

xklas06

to GUG.cz - DOKUMENTY A KALENDÁŘ: webová kancelář
Asi by to bylo hodne prace, ale co prelozit jen nazvy mesicu? nekdy
mam dost problem s cervenci a juny, nebo july? fakt se mi to plete a
navic 2008/01/05 je kveten nebo leden??? myslim ze je to matouci a
treba 2008-led-01 by to vyresilo, a snad tolik prace by to nebylo, ale
treba se pletu...

a je mozne zobrazit i vice jak 1 mesic, treba cely rok, pololeti?

standa

> [...]
>
> Pokud byste si chtěli Google Calendar přeložit již nyní jen pro sebe,
> existuje do emailového klienta Mozilla Thunderbird modul Lightning na

Janek

Jun 22, 2008, 8:15:46 PM6/22/08
to GUG.cz - DOKUMENTY A KALENDÁŘ: webová kancelář
Stando,

1. Kalendář už je přeložen celý ;-)!
2. Pokud není událostí moc, může pomoci kombinace režimu Agenda s
velkým monitorem a vyšším rozlišením ;-), ale bohužel tzv. vlastní
nastavení umožní nejvýše 4 týdny.

janek

xklas06

to GUG.cz - DOKUMENTY A KALENDÁŘ: webová kancelář
Je to tak, diky, nevsimnul jsem si toho, a funguje to bezvadne
standa