'yogaya devam edek mi?' sorularını sanal ortama taşıma amaçlı mail

10 views
Skip to first unread message

narin fandoğlu

unread,
Oct 16, 2012, 3:08:05 PM10/16/12
to dks...@googlegroups.com
e başlayak artık bence, hande master ne diyon?

--
                                                                                                     narin

ugur e. alkan

unread,
Oct 17, 2012, 5:12:42 AM10/17/12
to dks...@googlegroups.com
biz 4-5 kisi geliyoruz yoga isine baslarsak..

yalniz satlerin is cikisinda yetisilecek saatlerde olmasi hususunda bilgilerinizi ve geregini arz ederim.

2012/10/16 narin fandoğlu <baln...@gmail.com>

e başlayak artık bence, hande master ne diyon?

--
                                                                                                     narin



--
"there are few reliable things in life, and the figure eight knot is one of them."

G. Crouch

uğur yıldırım

unread,
Oct 17, 2012, 5:19:06 AM10/17/12
to dks...@googlegroups.com
ben de gelmek isterem. ama şu saat olsun diyemiyorum. programım karışık, bir belirlensin bana uyarsa geleceğim. uğur.


17 Ekim 2012 12:12 tarihinde ugur e. alkan <ugur...@gmail.com> yazdı:

Ece Saraoglu

unread,
Oct 17, 2012, 7:54:10 AM10/17/12
to dks...@googlegroups.com

ben de seve seve gelirim ama iste 6.30'a yakin bir saatte baslarsa ancak. mekan yeterli olursa dksk disindan da istirak etmek isteyebilecek arkadaslar olabilir.


2012/10/17 uğur yıldırım <uguryild...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages