Yeni DKAB Videoları

25 skatījumi
Pāriet uz pirmo nelasīto ziņojumu

Dr. Nurullah ABALI

nelasīta,
2018. gada 2. janv. 08:41:5802.01.18
uz
S.a. Kıymetli Arkadaşlar,
Derslerimizde, özellikle seçmeli derslerde kullanabileceğimiz yeni videoları duyurmak istedim. Hayırlı dersler dilerim, Allah'a emanet kalınız.

Dr. Nurullah ABALI
DKAB Başöğretmeni
M.Ü. İlahiyat Fak.-1992
Knd.K.And.Lis.Üsk/IST.

-Danimarkalı Müslüman Abdulvahid Pedersen

-Hollandalı Müslüman Melek Marlou Feer

-Hollandalı Müslüman Nuriye Tetje Mulder

-Sanki Yedim Camisi

-Amişler

-Beni Kurayza Katliamı Gerçek mi?

-Hollywood İslami Dublajları-1 (Üstyazı eklendi)

-Hollywood İslami Dublajları-2 (Üstyazı eklendi)

Bu vesileyle, belki sizin de işinize yarayabileceği düşüncesiyle öğrencilerin sınavdan sorumlu oldukları ders notlarını da paylaşmak istedim. İşinize yarayabilecek soruları siz de kullanabilirsiniz.

Ders_Notlari_DKAB-09:

Ders_Notlari_DKAB-10:

Ders_Notlari_DKAB-11:

Ders_Notlari_DKAB-12:

NOT: Yukarıdaki ve diğer tüm materyallere aşağıdaki iki ayrı yerden de ulaşabilirsiniz.
1. link okullarda açılmıyor. Ama aynı materyalleri  okulda  açılan 2. linkten  de indirebilirsiniz.

Link1:

Link2:

Atbildēt visiem
Atbildēt autoram