Homework: Find out - if possible - markpointers from these positions - Re: ET-Break - Was: Found maybe einem 104 SETI-code at Giza-Egypt - News 2024-02-10

Feb 10, 2024, 5:40:17 AMFeb 10
Homework:
Find out - if possible - markpointers from these positions.

Re: ET-Break - Was: Found maybe einem 104 SETI-code at Giza-Egypt -
News 2024-02-10

File 26.114 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/26-xxx/26-1xx/26-11x/26-114

-

Den 10-02-2024 kl. 09:23 skrev Kall, Mogens:

Subject: ET-Break - Was: Found maybe einem 104 SETI-code at
Giza-Egypt - News 2024-02-10
Date: Sat, 10 Feb 2024 09:23:19 +0100
26110 <65c73277$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/26-xxx/26-1xx/26-11x/26-110
UFO-hunter
https://sites.google.com/view/ufo-hunter/files/26-xxx/26-1xx/26-110
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zMIAlNPcay0/m/Csdt0qz5AAAJ

> [...]
> måske benytte SETI-universial-koden 104 i vores eftersøgning
> )
>

> Glimrende forslag "Kanzi", apropos ...
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+7.8&version=BPH
>
> Matthæus 7:8, Bibelen på hverdagsdansk
>
> (Jesus siger:)
>
> ... Den, der søger, finder, og døren lukkes op for den, som
> banker på.
>
> (ET-simulering off)
>
> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
> the voice of ET):
> (2024-02-10, Saturday, day no 41 (325), CET 09:12, GMT 08:12)

Afstanden fra Krateret i Mexico til Sphinxen er på ...
11.478,98 km (7.132,71 mi)

Dette svarer til ...
11.478,98 * 360 / 40.030,2361 = 103,23278608 Global-360-units
11.478,98 * 600 / 40.030,2361 = 172,05464346 Global-600-units

=>

Find
104 / 103,23278608 * 11.478,98 = 11.564,2904 km distance from Crater

Afstanden er en anelse for lille til at pege på Suez-kanalens
sydlige område; altså ved det Røde Hav.

Hvis man (i mangel af bedre) vælger at afsøge kyststrækni9ngen fra
Egypten til Israel, da er positionen ca. ud for ...

Crater-Sinai-104,v001
31.082335458096715, 33.142258966823434
https://maps.app.goo.gl/q62T9TioRAuuCDdv6
11.564,29 km (7.185,72 mi) to Crater

(
Men ...

Vi ved, at kystlinjen i Oldtiden har været anderledes. En romersk
by ved kysten i Israel står i dag under vand.

Så ...

Lige dette område indeholder uheldigvis en sø kaldet Bardawil Lake.

View (Google-map):
https://maps.app.goo.gl/ahMeKymgbnH93r7F7

Såfremt hele dette område (i Oldtiden) IKKE lå under vand, da kan
kystpositionen lige så godt være ud for ...

Crater-Sinai-104,v002
31.216926705535016, 33.25724116485766
https://maps.app.goo.gl/62eutggjHYQUvGrm8
11.564,29 km (7.185,72 mi) to Crater

Homework:

Find out - if possible - markpointers from these positions.

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26114
Reserveret *unødvendig* Google-idiot-klipperi, så man ikke kan læse text