Drakes radiosignal til stjernehoben M13

NB! Dette indlæg er X-postet:
(this subject is X-postet)
dk.videnskab
sci.astro.seti
se.vetenskap.astronomi

Astronomen Drake sendte den 16. november 1974 et prøvebudskab fra Arecibo
radioteleskopet til de 300.000 stjerner i den kugleformede stjernehoben M13
i stjernebilledet Herkules 24.000 lysår borte. Meddelelsen så således ud
(tallene til venste er ikke med i radiosignalet):

(00000010...)

______0_0_0_0__________ 01
__0_0_____0_0_______0__ 02
0___0___0___0__0_00__0_ 03
0_0_0_0_0_0_0_0__0__0__ 04
_______________________ 05
____________00_________ 06
__________00_0_________ 07
__________00_0_________ 08
_________0_0_0_________ 09
_________00000_________ 10
_______________________ 11
00____000___00____00___ 12
0_____________00__0____ 13
00_0___00___00____00_0_ 14
00000_00000_00000_00000 15
_______________________ 16
___0_________________0_ 17
_______________________ 18
____0_________________0 19
00000_____________00000 20
_______________________ 21
00____00____000___00___ 22
0_______0_________0____ 23
00_0____00___000__00_0_ 24
00000_00000_00000_00000 25
_______________________ 26
___0______00_________0_ 27
___________0___________ 28
____0_____00__________0 29
00000_____00______00000 30
__________00___________ 31
__0________0________0__ 32
___0______00_______0___ 33
____00____00______0____ 34
______00___0____00_____ 35
__________00__00_______ 36
______00___0____00_____ 37
____00____00______0____ 38
___0______0________0___ 39
__0_______00________0__ 40
_0________00________0__ 41
_0_________0_______0___ 42
__0_______0_______0____ 43
___0____________00_____ 44
____00________00_______ 45
__0___000_0_00_________ 46
__0_______0____________ 47
__0_____00000__________ 48
__0____0_000_0__0_00_00 49
______0__000__0__000000 50
0_000____000_____00_000 51
_________0_0_____000_00 52
__0______0_0_____000000 53
__0______0_0_____00____ 54
__0_____00_00__________ 55
_______________________ 56
__000_____0____________ 57
__000_0_0___0_0_0_0_0_0 58
__000_________0_0_0_0__ 59
______________0_0______ 60
________00000__________ 61
______000000000________ 62
____000_______000______ 63
___00___________00_____ 64
__00_0_________0_00____ 65
_00__00_______00__00___ 66
_0___0_0_____0_0___0___ 67
_0___0__0___0__0___0___ 68
_____0___0_0___0_______ 69
_____0____0____0_______ 70
_____0_________0_______ 71
_______0__0_0__________ 72
_0000__00000_0__0000___ 73

Da Drake præsenterede sit radiosignal for andre astronomer, kunne *ingen*
forstå hans budskab !!!

Signalet bestod af 1.679 bits.

For at kunne fremkalde ovenfor stående billed, skulle man således finde ud
af som 1. betingelse, at kun primtallet 23 og 73 tilsammen gav 1.679 bits.

Dernæst kunne dette give hel *2* billeder (hvoraf det ene var volapyk).

Når/dersom hele budskabet er forstået korrekt, har man tilegnet sig følgende
oplysninger:

linie 1-4:
Tallene 1-10 (tal-definition)

linie 6-10:
Definition af 5 grundstoffer (H, C, N, O samt P)

linie 12-30:
Antageligvis symbolsk DNA-formel
(langs siderne skiftevis deoxyribose og fosfat)
(i midten tymin, adenin, guanin og cytosin)

linie 32-46:
Antageligvis billede af DNA.molekylets dobbeltskrue.
(i midten antal basepar i menneskets DNA).

linie 46-55:
Mennesket:
Til venstre længde (14),
i midten billede,
til højre antal.

linie 57-60:
Billede af solsystemet.

linie 61-71:
Billede af Areciboteleskopet med stråler.

linie 72-73:
teleskopets diameter (2430).

Højden samt teleskopets diameter beregnes udfra bølgelængden (12,6
centimeter).

-

Spørgsmålet er nu:

Hvad kan man i grunden bruge disse oplysninger til ?

Var det så vigtigt at vide, hvordan vort solsystem er indrettet ?

Hvad vil det da ændre, dersom stjernesystemet havde 20 planeter ?

Var det så vigtigt at vide, hvor høj mennesket er samt dets antal ?

Jo, den oplysninger er da meget sjov, men den vil ikke bidrage så meget mht.
*grundvidenskablige* oplysninger ... :-(

Og mht. antenne-forholdene:
Det minder mig mest af alt om dengang DR begyndte at sende TV-signaler, hvor
folk så efter prøveudseendelsen kunne ringe ind til DR og fortælle, at ... i
dag gik signalet fint igennem, men i går var der mange forstyrrelser.

Hvor vigtige er disse informationer ?

Forudsætter vi, at en modtager har forstået budskabet korrekt, vil
modtageren da ikke strakt spørge:

Hvad er jeres genetiske kode ?
(her antages det dog, at modtageren *også* har en DNA-kode)

Er den identisk med vores (apropos fælles oprindelse) ?

-

Så alt i alt kan man faktisk IKKE bruge Drakes budskab til ret meget!

Spørgsmålet er så:

Kan vi forbedre Drakes budskab så der kommer *præcise* oplysninger ?

Og kan vi formulere os på en sådan måde, at modtageren ikke skal gætte sig
til alt for meget

-

Endvidere:

Kan vi konstruere budskabet i signaler således, at en modtager kan fatte
betydningen *undervejs*, således at vi kan sende nogle få bits af gangen ?

(Drakes budskab kan først forstås efter samtlige 1.679 bits)

Kan vi gøre det på en sådan måde, at en modtager, der først opdager signalet
midtvejs (efter fx. 500 bits), alligevel godt kan forstå budskabet, dersom
det gentages (500-1.679 + 1-499) ?

-

Jeg har forsøgt et bud herpå (se henvisningen i fil 2760 nederst i dette
indlæg).

Resultatet er forbløffende !!!

Det vil muligvis revolutionere vores syn på interstellar radio-kommunikation
... :-)

SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 280 US $), jump ...
2760 news:JPzFc.21177$Vf.11...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )
File-number: 2848

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

My conclusion is:
(min konklusion er)

If we can do it, why shouldn't they be in able to do it ?
(Hvis vi kan gøre det, hvorfor skulle de så ikke også være i stand til at
gøre det ?)

With kind regards,

SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 280 US $), jump ...
2760 news:JPzFc.21177$Vf.11...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 2849

Jeppe Stig Nielsen

Jesus-loves-you wrote:

> Astronomen Drake sendte den 16. november 1974 et prøvebudskab fra Arecibo
[klip]

> [...]
>
> Dernæst kunne dette give hel *2* billeder (hvoraf det ene var volapyk).

Hvis man har gættet at det er et 73×23-array, skal man også gætte at
hver række/søjle scannes samme hver. Det kunne jo være det var skrevet
i bustrofedon. Eller det kunne være skrevet som en spiral.

Så der er vel flere end 2 mulige billeder selvom man opdager 73×23.

hypothesis)" --- Laplace (1749-1827)

"Jeppe Stig Nielsen" skrev

> [...]
> i bustrofedon. Eller det kunne være skrevet som en spiral.
>
> Så der er vel flere end 2 mulige billeder selvom man opdager 73×23.

Hvilket i så fald blot gør Drakes budskab endnu mere urealistisk at anvende
i praksis ... :-(

SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 280 US $), jump ...
2760 news:JPzFc.21177$Vf.11...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 2854

Dan Frederiksen

> Hvilket i så fald blot gør Drakes budskab endnu mere urealistisk at
anvende
> i praksis ... :-(

Come now my dear.
Vend situationen om ag forestil dig at vi modtog en sådan besked på så få
bits og at den faktisk ville blive offentliggjort (det ville den ikke)
Mon ikke vi så kunne bryde den lille kode og ville hovedbudskabet i den ikke
være at der var nogen på linien og slet ikke detaljerne i beskeden?

Drakes besked kunne let forbedres men irrelevant når nu nogen har besluttet
for os at der ikke skal sendes nogen besked overhovedet.
Faktisk irrelevant på mange planer ikke mindst fordi de allerede er her.

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael

ærkeenglen? Første bud siger vist at du ikke må tjene andre end Gud lest ye
be wasted : )
Ok at værdsætte Michael men dyrke er den Gamle vist ikke så pjattet med.

vh
-Dan

Jeppe Stig Nielsen

Dan Frederiksen wrote:

> Vend situationen om ag forestil dig at vi modtog en sådan besked på så få
> bits og at den faktisk ville blive offentliggjort (det ville den ikke)

Hvorfor skulle den ikke blive offentliggjort? Det er jeg da sikker på
at den ville blive.

Radioastronomerne har aftalt regler for hvad de vil gøre hvis de
modtager et signal fra en fremmed radiocivilisation, og en af de ting
man vil gøre, er at offentliggøre nyheden (når man altså har sikret sig
at det ikke er falsk alarm). Så vidt jeg husker, inddrages FN.

"Jeppe Stig Nielsen" skrev

> [...]
> man vil gøre, er at offentliggøre nyheden (når man altså har sikret sig
> at det ikke er falsk alarm). Så vidt jeg husker, inddrages FN.

Nyheden vil være UMULIG at holde hemmelig !

Der er et "ordsprog" som lyder således:

"Hvor ådselet er, dér vil gribbene
flokkes."
(1.24,28. 3.17,37)

Og det passer vist meget fint ind i denne situation ... :-)

SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 280 US $), jump ...
2760 news:JPzFc.21177$Vf.11...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 2861

"Dan Frederiksen" skrev

> Come now my dear.
> Vend situationen om ag forestil dig at vi modtog en sådan besked på så få
> bits og at den faktisk ville blive offentliggjort (det ville den ikke)

Hvorfor tror du ikke det ?

En sammensværgelse ? ... :-)

> Mon ikke vi så kunne bryde den lille kode og ville hovedbudskabet i den
> ikke være at der var nogen på linien og slet ikke detaljerne i beskeden?

Jo, det var også Drakes hensigt. Men at bruge *hele* 1.679 bits på det; det
kalder jeg FRÅS. På 5104-bits kan jeg således fremføre nogle
*grundvidenskablige* oplysninger!!!

> Drakes besked kunne let forbedres men irrelevant når nu nogen har
> besluttet for os at der ikke skal sendes nogen besked overhovedet.

Det lyder som en agentfilm ... :-)

> Faktisk irrelevant på mange planer ikke mindst fordi de allerede er her.

Og den oplysning tror du kan holdes hemmelig ?

Og dog, man véd jo aldrig ... :-)

> ærkeenglen? Første bud siger vist at du ikke må tjene andre end Gud lest
> ye be wasted : )
> Ok at værdsætte Michael men dyrke er den Gamle vist ikke så pjattet med.

Diskusion desangående hører ikke hjemme her i en videnskabsgruppe ... :-)

SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 280 US $), jump ...
2760 news:JPzFc.21177$Vf.11...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 2865

Dan Frederiksen

> Hvorfor tror du ikke det ?
>
> En sammensværgelse ? ... :-)

Du kender vel fænomenet at du tror og andre ikke gør ligemeget hvor meget du
forsøger at overtale dem. Et gennemgående menneskeligt træk.
Ligeledes kan jeg give dig eksempler men det kræver du er åben.

100000vis af rapporter om ufoer er blevet registreret på et enkelt website
bare i usa alene (nuforc.org)
Jeg har en kammerat der har set en æggeformet metalisk 'ufo' hænge stille
over en mark ved sit hus i dagslys. visuelt større end en knyttet næve i
udstrækt arm.
Jeg spurgte 5-6 af mine bekendte og 2 andre havde set lys danse i zig zag
over himlen. Et fænomen der rapporteres over hele verden. Så fænomenalt
udbredt og dog stadig tror vi ikke. Og vores kære seti folk lytter efter
radiosignaler.
Spørg omkring dig

'Sammensværgelsen' kan du selv finde. Forstå den er noget andet.

> Diskusion desangående hører ikke hjemme her i en videnskabsgruppe ... :-)

Det var ikke en diskussion

vh
-Dan

"Dan Frederiksen" skrev

> [...]
> radiosignaler.
> Spørg omkring dig
>
> 'Sammensværgelsen' kan du selv finde. Forstå den er noget andet.

Dan, tænk dig nu om:

Mange mennesker vil gerne gøre sig interessante med utrolige beretninger om,
at de har set flyvende tallerkner osv., men desværre mangler
*beviserne* ... :-( ... af "uforklarlige årsager ... :-)

Dersom udenjordiske væsener allerede ér her, hvorfor sender de os så ikke
nogen radiosignaler ? ... Dét ville jo fx. være det ultimative bevis!

-

Men OK ... lad os lege lidt med tanken om, at de faktisk allerede er her.

Hvorfor træder de ikke frem i offentligheden ?

Afventer de en-eller-anden tilkendegivelse fra vores side ?

Måske en art "kærlighedserklæring" ?

SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 280 US $), jump ...
2760 news:JPzFc.21177$Vf.11...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 2866

Dan Frederiksen

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> wrote in message

wuuuh, du beder MIG om at tænke mig om : )
Min kammerat så den fodbold ufo da han legede i haven som 10-11årig.
Han havde aldrig fortalt en eneste om det bortset fra sin mor som han
hentede for også at se den. (hun troede dog ikke på ham og gik ikke med
derud!!)
Det var først da jeg for et år siden fik nys om verdens egentlige tilstand
og begyndte at grave i det og fortalte ham om hvad jeg havde hørt fra andre
at han så småt fortalte at han måske også havde set noget. Han nægter at
lade vores fælles venner høre om det så jeg tvivler en del på at det er
noget han gør for at få opmærksomhed.
Det er kun menneskets smålige sind der gør at vi griber panisk efter
bortforklaringer når nogen tør sige hvad de har oplevet. Han er nok sindsyg
eller det er bare noget de finder på.
Sjovt at der er så mange og samtidigt så konsistente. Hvorfor mon ikke der
er nogen der finder på at sige de har set rumskibe ligesom dem i sci-fi?
hvorfor mon de alle har simple geometriske former, typisk runde skive
former... hvorfor mon!!!

> [...]
>
> Dersom udenjordiske væsener allerede ér her, hvorfor sender de os så ikke
> nogen radiosignaler ? ... Dét ville jo fx. være det ultimative bevis!

Ja deres adfærd er nok dikteret af hvad du kræver af bevisførelse. Det er
nok deres førsteprioritet. Lidt ligesom Gud.

wake up

> Men OK ... lad os lege lidt med tanken om, at de faktisk allerede er her.
>
> Hvorfor træder de ikke frem i offentligheden ?
>
> Afventer de en-eller-anden tilkendegivelse fra vores side ?
>
> Måske en art "kærlighedserklæring" ?

det var en tanke. men det kræver mere end en tanke i den rigtige retning.
jeg har brugt nogen tid på det. en ting er sikkert, det er meget mere
kompliceret end det ser ud selv hvis man er kommet så langt som at realisere
hvor virkeligt fænomenet er.

Du er vist ikke helt kristen når du skelner mellem Gud og virkeligheden.
(Kun en observation. Jeg dømmer dig ikke : )

vh
Dan

Pongo

Dan Frederiksen wrote:
> Jeg spurgte 5-6 af mine bekendte og 2 andre havde set lys danse i zig
> zag over himlen. Et fænomen der rapporteres over hele verden. Så
> fænomenalt udbredt og dog stadig tror vi ikke.

Selv om der er mange mennesker der har set UFOer, så skal der da være
umanerligt gode grunde til at forklare det, med noget så udokumenteret,
som at der skulle være tale om væsener fra andre planeter. Et UFO er et
uidenficeret flyvende objekt. Der er ingen der benægter at der findes
UFOer, for ind til et flyvende objekt er identificeret, må det betegnes
som et UFO. Det som mange ikke uden videre tror på, er at disse UFOer
skulle kunne identificeres som værende rumskibe fra fremmede planeter
eller lignende. Den teori mangler i høj underbyggelse via mere
systematiske observationer. Det samme gælder observationerne af Big
Foot, Yetier ,Loch Ness-uhyre og nulevende Tasmanske Tigre.
/Klaus

Dan Frederiksen

Du tager afstand fra konkrete sager og generaliserer alle sager som blot
værende uidentificerede. Det er for let.

Tag f.eks min bekendte der har set et æggeformet fartøj. Enig man kan ikke
sige præcist hvad det var men man kan til gengæld udelukke alle kendte
faretøjer og så er det noget mere end bare uidentificeret.
Store metalkugler har det nemlig med ikke spontant at svæve ser du.
Det kan være noget vi slet ikke forstår men jeg læner til ET fartøj. Hvis du
mener du har en bedre fortolkning så sig frem.

Pongo

Så længe der ikke en gang er fundet indicier for at der overhovedet
eksistere ET-liv er det da meget fantasifuldt at tro der findes ET'er
der sender æggeformede fartøjer rundt på Jorden og viser sig ved
specielle sjældne lejligheder for enkelte mennesker. Det kunne lige så
godt være elverpiger (for de er vist usynlige om dagen) eller trolde der
kommer ud af deres huler i bjergene. Ingen af delene lyder særligt
sansynlige.
Hvilken grund skulle ET'er f.eks have til at flyve rundt om natten i
fuldt oplyste rumskibe der hopper op og ned ? Hvorfor udsender de alt
det lys hvis de ikke ønsker at blive set ?
Hvorfor er mange af deres rumskibe metaliske at se på ? Kunne de ikke
male dem lidt med lidt bedre camouflage ? Mon de nu er sikre på at
metallet ikke oxidere i Jordens atmosfære ? Er de virkeligt store nok
til at ET'erne kan leve i dem i det mange år de må have været på farten
eller er ET'erne mon meget meget små ?
Hvorfor er rumskibene ofte runde eller ovale ? Hvis de ønsker
Stealth-effekt overfor radar er det en dårligt valgt udformning.
Hvorfor har ET'erne tilfældigvis den samme kropsbygning som de højere
udviklede dyr på Jorden ? Er det tilfældigt at de tilsyneladene har et
hovede og 4 lemmer fordelt på hver side af en rygrad eller er det for at
vi kan genkende dem som intelligensvæsner ? Hvorfor går de mon oprejst
på 2 ben ? Trækker de tilfældigvis vejret v.hj.a lunger og bruger munden
til både at spise og trække luft ind ?
Jeg synes UFO-myten virker meget menneskeskabt. De ligner os så meget at
vi kan genkende dem, men får så tilføjet nogle træk, som vi for tiden
synes er avancerede. Det må ikke være så vildt at almindelige mennesker
står af (f.eks må de ikke bare kunne trylle sig selv væk, eller trylle
folk op i rumskibene), men de må gerne kunne bryde de naturlove som kun
videnskabsfolk teoretisere om. Ukendte metaller, lys der gradvist
trækkes tilbage, tankekontrol, overlydshastighed uden lydmursgennembrud
og indopererede dippedutter kan alt sammen godt gå an. Det tyder nemlig
blot på at de råder over en avanceret teknologi.
Jeg tvivler ikke på at vidnerne er overbevist om at de har set hvad de
fortæller, men jeg tvivler på, at de ikke kan have overset noget eller
fejlbedømt nogle forhold. Specielt synes jeg man skal gå efter de
sansynlige forklaringer og kun vælge de usansynlige, hvis man har
særdeles gode indicier.
Hvis det endelig skulle vise sig at være ukendte intelligensvæsner, bør
vi nok lede efter deres opholdssted her på Jorden inden vi konkludere
"Extra Terrestial". Om ikke andet, så må de vel have oprettet en base et
eller andet sted.

/Klaus

"Dan Frederiksen" skrev

> Min kammerat så den fodbold ufo da han legede i haven som 10-11årig.

En luftballon ?

> [...]
> er nogen der finder på at sige de har set rumskibe ligesom dem i sci-fi?
> hvorfor mon de alle har simple geometriske former, typisk runde skive

En tallerken er aerodynamisk; ideel ved hurtige retningsændringer ... :-)

> Ja deres adfærd er nok dikteret af hvad du kræver af bevisførelse. Det er
> nok deres førsteprioritet. Lidt ligesom Gud.
>
> wake up

Bevares ... man kunne jo også *fremprovokere* en hensigstmæssig udvikling
gennem øjenvidneberetninger ... :-)

Like: wake up, Mankind ... :-)

> [...]
> jeg har brugt nogen tid på det. en ting er sikkert, det er meget mere
> kompliceret end det ser ud selv hvis man er kommet så langt som at

Hvori skulle det komplicerede bestå ?

> Du er vist ikke helt kristen når du skelner mellem Gud og virkeligheden.
> (Kun en observation. Jeg dømmer dig ikke : )

Jo, jeg er skam kristen og tror på Gud, men jeg er også en
amatør-videnskabsmand, der gerne vil undersøge virkeligheden og forsøge at
forstå den udfra min snævre og yderst begrænsede logik ... :-)

De to sider af sagen kan godt forenes på én og samme tid ... :-)

SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 280 US $), jump ...
2760 news:JPzFc.21177$Vf.11...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 2904

Dan Frederiksen

Pongo" <Pongos.email@ddress> wrote in message

> [...]
> der sender æggeformede fartøjer rundt på Jorden og viser sig ved
> specielle sjældne lejligheder for enkelte mennesker.

Æh hvad var det lige jeg gav eksempel på hvis det ikke var indicie for ETs
eksisten???

Observer i dig selv hvor let det var at ignorere eksemplet. Det sev slet
ikke ind. Du ænsede ikke engang hvad det var. Menneskers snævre sind er
skyld i at vi ikke 'tror' på ETs eksistens. Ikke deres manglende
tilstedeværelse.
Fuldt begavede mennesker har rapporteret kontakt med ET og folk slår det hen
fordi det er for svært for dem at tage ind.

Jeg har video af en leder for efterforskning (John Callahan) i det
amerikanske FAA (flytrafikstyrelse) der siger han havde kontakt med en pilot
i en japansk 747 der havde en 400m kugle med dansende lys der fulgte hans
fly i en ½ time. Dagen efter kom representanter fra CIA, FBI, Reagans
sikkerhedsstab og nogle der ikke identificerede sig og tog imod materialet
og sagde mødet aldrig fandt sted. Helt som ud af en film bare virkeligt.
Jeg har video jeg kan sende til dig hvor du kan se ham fortælle det og du
kan checke om han virkeligt er hvem han siger han er.
Jeg har tilsvarende video af en pentagon general Stephen Lovekin der
fortæller lignende og bekræfter roswell/new mexico UFO styrt fordi han
beskæftigede sig med det som en del af sit arbejde. En US air force oberst
løjtnant Wendelle Stewens fortæller om UFOer der lettede op af vandet ved
nordpolen, typisk 2 UFO observationer om måneden af folk i flyvevåbnet under
hans kommando. De tog ofte billeder og de blev regelmæssigt sendt til
pentagon uden nogen form for feedback. Han fortæller at en ufo på et
tidspunkt flyver helt tæt på et af deres fly og følger det i en time. Alle
mand om bord ser den.
De havde målinger på radar af hastigheder over 10000km/t.

for ikke at nævne Bob Lazar.

der er 100000vis på verdensplan der har set og alligevel mener du at der
ikke engang er indicier.

Pongo

Dan Frederiksen wrote:

> Æh hvad var det lige jeg gav eksempel på hvis det ikke var indicie
> for ETs eksisten???

Jeg har vanskeligt ved at se, hvad der pejer på at de observerede
genstande har en ikke-jordisk oprindelse.

> [...]
> Fuldt begavede mennesker har rapporteret kontakt med ET og folk slår
> det hen fordi det er for svært for dem at tage ind.

Jeg slår ikke tvivl om rapportørenes begavelse eller deres oprigtighed,
men selv de kløgtigste mennesker kan tage fejl eller hjernen og sanserne
kan spille folk et puds.

> [...]
> CIA, FBI, Reagans sikkerhedsstab og nogle der ikke identificerede sig
> og tog imod materialet og sagde mødet aldrig fandt sted.

Det er da rigtigt nok en usædvanlig observation, men hvad er det som
tyder på at disse dansende kugler skulle have oprindelse uden for Jorden
?
Noget tyder på at CIA mente det kunne være noget af militær interesse.
Jeg kan forstå at det var under den kolde krig.

> [...]
> 10000km/t.
> for ikke at nævne Bob Lazar.
> der er 100000vis på verdensplan der har set og alligevel mener du at

Jeg efterlyser ikke UFO-observationer, for dem er der mange beretninger
om. Jeg efterlyser indicier for at det observerede skulle være noget der
har oprindelse fra andre planeter eller solsystemer.
Hvis nu de havde efterladt en bunke marsgrus,månestøv eller en
Jernmeteor midt i en korncirkel, så ville det begynde at pege ud mod
rummet.

/Klaus

Dan Frederiksen

> En luftballon ?

nej det var sumpgas belyst af venus
helt jævn, helt stille uden lyd og bevægelse. mørk blank metallisk og med to
rækker af hvad han fortolkede som vinduer eller åbninger af anden art. jeg
spurgte om det kunne være en zeppeliner i en speciel vinkel. Derom var der
ingen tvivl.

> En tallerken er aerodynamisk; ideel ved hurtige retningsændringer ... :-)

Det var ikke mit spørgsmål og ej heller årsag til deres form.
Teknologien dikterer så vidt jeg kan forstå deres skive/kugleform. De
anvender en feltspole der helst skal være rund meget ligesom en magnetspole.
Den ligger ud til kanten i de flade tallerkenformer og danner et ovalt felt
hvori skibet kan fungere.

> Bevares ... man kunne jo også *fremprovokere* en hensigstmæssig udvikling
> gennem øjenvidneberetninger ... :-)
>
> Like: wake up, Mankind ... :-)

Det er i det mindste en mulighed ja.

> Hvori skulle det komplicerede bestå ?

Det er du (og andre der læser) måske ikke rede til at forstå men husk at jeg
sagde du ikke var helt kristen (ingen er). Dermed mente jeg at du ser noget
af hvad der sker på jorden som adskilt fra Gud. Deri består det
komplicerede.

> De to sider af sagen kan godt forenes på én og samme tid ... :-)

Indeed

Dan Frederiksen

Hvis man ser en 400m kugle med systematisk placeret lys som var det
menneskeskabt der bevæger sig uden besvær omkring en flyvende 747 og følger
den i 30 minutter hvad er det så hvis det ikke er en 'fremmed' race?

Noget af et puds folks sanser skal spilles for at man kalder op til
flykontrollen og melder hvad man ser og det ses på alles radar og at CIA og
NSA dukker op.

Pongo

Dan Frederiksen wrote:
> [...]
> menneskeskabt der bevæger sig uden besvær omkring en flyvende 747 og
> følger den i 30 minutter hvad er det så hvis det ikke er en 'fremmed'

Man kan da ikke argumentere sådan.
Hvis det ikke er "en-forklaring-vi-godt-kan-lide" - hvad er det så ?
Så kunne man ligeså godt sige at det var en flyvehval, for hvad skulle
det ellers være ?
Nu er der ikke rigtigt nogen, der med sikkerhed har konstateret at der
findes flyvende hvaler med lysorganer langs siderne, så forklaringen er
ikke bedre end den med de fremmede fra andre planeter. Det bedste er vel
at sige, at vi ikke ved hvad det er, og betegnelsen UFO derfor må være
korrekt.

> Noget af et puds folks sanser skal spilles for at man kalder op til
> flykontrollen og melder hvad man ser og det ses på alles radar og at
> CIA og NSA dukker op.

Nå CIA og NSA dukker op, er det sikkert fordi der er noget på radaren.
En direkte observatør kan dog godt fejlbedømme størrelse og form.
Specielt hvis man ikke har noget kendt at sammenligne med.

Dan Frederiksen

> Man kan da ikke argumentere sådan.
> Hvis det ikke er "en-forklaring-vi-godt-kan-lide" - hvad er det så ?
> Så kunne man ligeså godt sige at det var en flyvehval, for hvad skulle
> det ellers være ?

: )
Jeg ville ønske jeg kunne dele min indsigt men mine intentioner smulrer
undervejs.
Spørgsmålet var hvis det ikke er et rumskib hvad er det så.

> Når CIA og NSA dukker op, er det sikkert fordi der er noget på radaren.

> En direkte observatør kan dog godt fejlbedømme størrelse og form.
> Specielt hvis man ikke har noget kendt at sammenligne med.

Hvis ikke radarobservationerne passede med pilotens så ville de nok ikke
dukke op.
Ej heller instruere FAA folkene i at mødet aldrig fandt sted hvis de var i
tvivl om hvad de så på radaroptagelserne. Overvej muligheden. Den bider ikke
så meget som man skulle tro.
Sandheden har en vis charme selvom den er lidt tungere at bære.

"Jesus-loves-you" skrev

Subject: Re: Drakes radiosignal til stjernehoben M13
Date: 12. juli 2004 CET 23:30 (DK-sommertid 2005)

[ ... Liv-2, UFO'er ... ]

> Men OK ... lad os lege lidt med tanken om, at de faktisk allerede er her.
>
> Hvorfor træder de ikke frem i offentligheden ?
>
> Afventer de en-eller-anden tilkendegivelse fra vores side ?
>
> Måske en art "kærlighedserklæring" ?

Forklaringen kan være meget enkel:

3833 news:shc5e.110401$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3847 news:ntk5e.110509$Vf.41...@news000.worldonline.dk

> [ ... Liv-2 ...]

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk

File-number: 3865

"Jesus-loves-you" skrev

Eksempel 2:

3887 news:Dk77e.112052$Vf.41...@news000.worldonline.dk

> Det er úanstændigt at *fordreje* fakta om forbrydelser imod Menneskeheden,
> herunder Japans forbrydelser før og under Andens Verdenskrig.
>
> Få ændret de skolebøger, Japan.
>
> Ellers tager Menneskeheden aldrig ved lære !

Opfølgningen:
3923 news:MYR7e.112851$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3933 news:Kw_7e.112940$Vf.41...@news000.worldonline.dk
samt ...
3934 news:FM_7e.112941$Vf.41...@news000.worldonline.dk

> Har *du* lyst til at blive gift med et pattebarn ?
>
> Nej, vel !
>
> Hvorfor skulle *de* så ?
>
> Eller bliver man da dummere med alderen (apropos 0,24*c) ?

Forklaringen er såre simpel !

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3935

dk.videnskab

For at forstå hvorfor de ikke åbentlys giver sig til kende, skal vi forstå hvorfor de overhovedet kommer:

Liv, og specielt intelligens, vil gøre alt, for at blive så optimal, og klog som mulig. Dette sker ved, at man slår sig
sammen, og arbejder kollektiv. Antag, at du har en computer, og denne er "intelligent" - da vil den løse programmerne som du
taster ind, som var det ligningssystemer. Det betyder, at gør du noget, herefter det modsatte, så vil den reducere det bort.
Og dette sker også, hvis dette modsatte, f.eks. er en anden task. Det er fordi, at den herved opnår større hastighed. Du vil se, at jo flere som sættes på samme computer, jo hurtigere går de. Det er fordi de kan bruge hinandens "matematiske" regler, som de opfinder, for at løse deres problem. Og har et problem (altså et program) været løst før, så har den fundet måder, at bytte rundt på, således at programmet dermed er løst, og derfor kan den løse næste program hurtigere, som gør samme. Og det gælder også, hvis det f.eks. er programmer kørt et andet sted i verden, og hvor den derved har opnået matematisk viden for at kunne løse det program. Mange tror - fejlaktigt - at computere "bare" udfører indstruktionerne indstruktion for indstruktion, og at den tid det tager at udføre 10 indstruktioner er ti gange den tid, det tager at udføre éen indstruktion. Sådan er det langtfra. Dog, på computere, som kaldes microcontrolere, og også til dels PC'ere, fungere det omtrent sådan. Men ellers
så opfattes programmerne som matematiske ligningssystemer, og hvor det løses, ved at "bytte rundt" primær. Når programmer løses ved løsning, så opstår større hastighed, som følge af at computeren har løst opgaver. Og at slå sig sammen i netværk, er derfor et "must" for computere. Så kan de bruge hinandens viden om hvordan problemer løses.

Derfor kommer aliens også til jorden - hvis det er intelligens på jorden. Så har de nemlig fordel i, at slå sig sammen med vores intelligens, for at opnå, at derved kunne løse flere opgaver, og gøre det hurtigt. Er vi for få mennesker på jorden, og dermed for lidt intelligens, gidder de måske dog ikke at dukke op, med mindre vi har noget fremragende at kunne byde på.

Først, når vi har evnet at opnå, et intelligensniveau, således at slå sig sammen med os, og derved få gavn af det vi har opdaget, og vores intelligens (det afhænger også af antal år menneskeheden har eksisteret, og opsamlet viden til brug af programløsninger, og opgaveløsning), så kan det betale sig, at komme til jorden. De kommer til jorden som tanker.

På tidspunktet at de så kommer, er spørgsmålet om de skal give sig til kende og henvende sig til os. Det de ønsker, er jo klart at få gavn af vores intelligens, og ikke mindst vores evne til at løse problemer, samt den erfaring vi har fået, i forbindelse med evt. tidligere tiders erfaring, som vi har opnået i menneskehedens eksistenstid. Vi må have noget, at byde på. Så behøver de så til gengæld ikke at give sig til kende, hvis de kan få det, vi har at byde på, uden at vi opdager noget!

Derfor har de ikke gavn af, at give sig til kende. De har gavn i, at komme til til jorden, og sætte f.eks. noget i vores hoved, så de kan "stjæle" vores tanker, vores viden, og vores knowhow. Måske endog styre, hvad vi skal beskæftige sig med, mere ud fra hvad de selv har brug for, end hvad vi behøver. Så vi beskæftiger os med, og løse, deres problemer ved brug af vores forstand.

Hvorfor skulle man så give sig til kende?
Måske vil det forstyre.

Vi kunne også overveje, om det er grund til, at vores "baghoveder", hvis de evt. skulle kommunikere med andre, og en udenomjordisk intelligens, så burde give os "besked". Men, måske vil alle de indtryk, og data, som den opsamler, både være ukompatible med vores normale bevidsthed, og give store problemer, at gøre forståelige for os. Dette vil under alle omstændigheder tage noget af den tankekraft vi ialt kan udføre for at gå til en sådan omsætning, og vil være uoptimalt, set fra aliens, der jo kunne bruge tankekraften til noget, og netop kun kan bruge vores frie tankekraft. I praksis, vil vi antagelig blive stresset, hvis alle de millioner af sanseindtryk vores underbevidsthed således udsættes for, og herunder kommunikationen med aliens, skulle medføre at vores bevidsthed ved noget. Denne stress, vil gøre vi føler os forstyret, og vores tanker, vi kan måske ikke tænke optimal, på det vi får som job, fra "aliens"'ene i det ydre rum.

Vores tanker er endog nu begyndt at bruge sattelit - men vores hjerne har lært, at håndtere den halve sekunds forsinkelse, som vi udsættes for, på grund af den forsinkelse, så vi ikke opdager den. Ud i rummet, er forsinkelsen måske langt større, men dog ikke noget problem, da det man ønsker at overføre er knowhow, og eneste som sker, på grund af forsinkelse, er at man måske har fundet ud af samme først. Det er ikke nogen decideret katastrofe, og man kan sammenligne knowhow'en, og bruge det en ekstra bevis for, at det er forstandsmæssigt, at komme til samme. Også i et andet univers, og uden nogen direkte kommunikation, andet end langsomt, i én retning.

"Jesus-loves-you" skrev

Eksempel 3:

3937 news:lBe8e.113082$Vf.41...@news000.worldonline.dk

> [...]
> de jødiske flygtninge, som under Anden
> Verdenskrig blev udleveret til Tysk-
> land, hvor de døde i kz-lejrene.
>
> Mindst 19 jøder blev udvist trods de
> advarsler, som det danske justitsmini-
> sterium fik.
>
> "Folk skal vide, hvad der skete, og den
> danske stat må nu så mange år efter
> endelig vedstå sit ansvar," siger en af
> efterkommerne, Susan Watsen, til
> Politiken.
>
> 16. apr 19:34 (CET, red.)
>
> === citat slut ====
>

> Ja, det manglede da bare.
>
> Pineligt at man ikke tidligere har erkendt det ... :-(

Konklusionen er (fortsat, såfremt der er noget om snakken):

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3938

"dk.videnskab" skrev

Hertil kan jeg godt følge dig i din tankegang ... :-)

> [...]
> og opsamlet viden til brug af programløsninger, og opgaveløsning), så

> kan det betale sig, at komme til jorden. ...

Tja ... det kunne da være en mulighed (én ud af mange).

> ... De kommer til jorden som
> tanker.

Det var da noget af et postulat, Hr/Fru et-eller-andet. Men Okay ... lad os
blot fortsætte *tanke-eksperimentet* ... :-)

Tak for dit indlæg ... :-)

Nogengange har jeg - i mine tanker - sammenlignet mødet mellem en hypotetisk
udenjordisk civilisation og menneskeheden med nogle fotografer på savannen.
De iagttager, hvad der foregår, men blander sig der-ud-over ikke. Dog findes
der undtagelser. Nogengange kan man få medlidenhed med fx. et såret dyr og
ønske at hjælpe det fra døden (*1) ... :-)

-

Øh ... jeg havde en lille drøm i nat umiddelbart efter, at jeg havde skrevet
indlægget:

Jeg drømte, at jeg plantede blomster i en have. Længere henne stod et andet
væsen og gjorde det samme. Vedkommende havde nærmest gråt - eller rettere
kridhvidt - hår som en olding. Men da jeg så på vedkommendes ansigt, var høn
meget ung. I det samme så jeg en masse trafik udenfor haven. Vi befandt os i
en storby.

Drusjki ... :-)

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3939

"dk.videnskab" skrev

[ ... ]

> Liv, og specielt intelligens, vil gøre alt, for at blive så optimal,
> og klog som mulig

Hmm ... Intelligens, siger du.

Har du aldrig haft lyst til at klappe en lille missekat ?

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk

Info: 4104 news:Wpsbe.114611$Vf.41...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4134

"Jesus-loves-you" skrev
3865 news:xT56e.110984$Vf.41...@news000.worldonline.dk

Non-Maskable-Interrupt from file ...
4162 news:8Ynce.417$Fe7....@news000.worldonline.dk

OUTPUT-order time:
2005-04-29, CET 14:47)

-

Eksempel 4:

Date: 23. marts 2005 CET 12:35 (DK-sommertime 2005, GMT +2)
Subject: Annan bist einem thief
Newsgroup: dk.politik
3683 news:QDb0e.106150$Vf.40...@news000.worldonline.dk
4161 news:Qince.414$Fe7....@news000.worldonline.dk

Konklusionen er (fortsat, såfremt der er noget om snakken):

Interrupt return: File 4162 responce.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4165

Carsten Svaneborg

Jesus-loves-you wrote:
> Interrupt return: File 4162 responce.

Syntax error. Please recompile.

--
Mvh. Carsten Svaneborg
http://gauss.ffii.org

"Carsten Svaneborg" skrev

> Syntax error. Please recompile.

Non-Maskable-Interrupt from file ...
4162 news:8Ynce.417$Fe7....@news000.worldonline.dk

OUTPUT-order time:
2005-04-29, CET 17:37

Play the "game" ... :-)

Interrupt return: File 4162 responce.

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
Info: 4104 news:Wpsbe.114611$Vf.41...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4167

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
> Eksempel 3:
[ ... ]
[ ... ]

> Konklusionen er (fortsat, såfremt der er noget om snakken):

News:

4188 news:uWkee.1367$Fe7....@news000.worldonline.dk
=== citat start ===

TV2 TTV s118 Tor 05 Maj (2005, CET) 09.48.52

Værdsætter dansk undskyldning

Israels ambassadør, David Walzer,
værdsætter statsminister Anders Foghs
Rasmussens undskyldning til de jøder,
der blev udleveret af Danmark til
nazi-Tyskland. Han kalder
undskyldningen for "en modig
selvransagelse".

"På vegne af den jødiske stat, Israel,
vil jeg hermed udtrykke stor respekt og
værdsættelse af den beklagelse og
undskyldning de afviste jøder har fået
af Danmark", siger han. Samtidig
påpeger han, at danskere gik langt, da
flere tusinde jøder under krigen blev
reddet til Sverige.

05. maj 07:21 (CET, red.)

=== citat slut ====

Gad i grunden vide om Liv-2 har modtaget meddelsen ?

Uni-identified voice came, perhaps from ...
3211 news:brkkd.63231$Vf.31...@news000.worldonline.dk

> "Escort-ship" to "Titanic":
> (2004-11-10, CET 09:30)
> - "Jeg bringer jer i sikker havn."
>
> 09:34
> - "Please - follow me."

(2005-05-05, CET 12:47:04, delay -00:00:34)
- "Ja, det kan du tro."

:-)

Interrupt return: File 4191 responce ...
4191 news:tGmee.1397$Fe7....@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4192

"Jesus-loves-you" skrev
3865 news:xT56e.110984$Vf.41...@news000.worldonline.dk

OUTPUT-order time:
2005-05-05, CET 16:52:39

-

Eksempel 5:

Date: 5. maj 2005 CET 17:21
Subject: Rusland benægter, at Sovjetunionen besatte de baltiske lande
Newsgroup: dk.politik
4197 news:BSqee.1439$Fe7....@news000.worldonline.dk

Konklusionen er (fortsat, såfremt der er noget om snakken):

Interrupt return: File 4191 responce ...
4191 news:tGmee.1397$Fe7....@news000.worldonline.dk

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4104 news:Wpsbe.114611$Vf.41...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4198

"Jesus-loves-you" skrev
4198 news:kTqee.1440$Fe7....@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> Eksempel 5:
>
> Date: 5. maj 2005 CET 17:21
> Subject: Rusland benægter, at Sovjetunionen besatte de baltiske lande

News:

4199 news:GLPee.1591$Fe7....@news000.worldonline.dk
=== citat start ===

Putin giver baltere halv undskyldning

=== citat slut ====

Gad i grunden vide hvad Liv-2 tænker ?

Uni-identified voice came, perhaps from ...
> [...]

(2005-05-06, CET 21:26)
- "Jeg har bemærket det."

:-)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4200

Torben Frandsen

Jesus-loves-you wrote:

> Gad i grunden vide hvad Liv-2 tænker ?

Intet. De er langt mere interesserede i rotter og delfiner.

Torben

"Torben Frandsen" skrev

> Intet. De er langt mere interesserede i rotter og delfiner.

Jeg kan huske engang jeg så et TV-program, hvor en chimpanse så sig selv i
et spejl. I starten troede den, at "personen" i spejlet var en anden
chimpanse; fordi dens adfærd afslørede, at den indbød den anden til leg.

Men efter noget tid gik det op for aben, at det var den *selv*, den så i
spejlet. Herefter begyndte den at undersøge sig selv i munden og på rumpen
osv. ... ja alle de steden på kroppen den normalt ikke kan se.

Aben var (i hvert fald nu) blevet *bevidst* om sig selv ... :-)

Mon ikke Liv-2 - hypotetisk set - foretrækker kommunikation med en art, der
er sig bevidst om, hvem Liv-2 ér ?

-

Interrupt return: File 4206 responce ...
Date: 7. maj 2005 CET 12:44
4206 news:G_0fe.1656$Fe7....@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4212

Torben Frandsen

Jesus-loves-you wrote:

> Mon ikke Liv-2 - hypotetisk set - foretrækker kommunikation med en

> art, der er sig bevidst om, hvem Liv-2 ér ?

Jo. Derfor.

Torben
--
So long, and Thanks for All the Fish

"Torben Frandsen" skrev

> Jo. Derfor.

Øh ... Det kan godt være, at jeg er "lidt" tungnem, men ...

Var dit ord en *kritik* af Menneskeheden ?

Og i så fald:

Hvorfor ?

Homo sapiens må da være bedre i stand til at fatte hvem Liv-2 er fremfor
aber, rotter eller delfiner.

Og selvom Homo sapiens måske ikke er på højde - intelligens-mæssig set - med
Liv-2, da må de vel have (antagelig vis) den samme trang som vi har til fx.
at ville klappe en kattekilling ... :-)

-

Interrupt return: File 4214 responce ...
4214 news:oWmfe.1783$Fe7....@news000.worldonline.dk

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk

Info: 4104 news:Wpsbe.114611$Vf.41...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4222

Message has been deleted

Torben Frandsen

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
> som vi har til fx. at ville klappe en kattekilling ... :-)
>
> -
>
> Interrupt return: File 4214 responce ...

"Genghis Khan," he said, "you are a wanker; you are a tosspot; you are
a very tiny piece of turd. Thank you."

Torben Frandsen

Jesus-loves-you wrote:

> Øh ... Det kan godt være, at jeg er "lidt" tungnem, men ...
>
> Var dit ord en *kritik* af Menneskeheden ?

Næh. Ingen er forpligtet over sine evner.

> Homo sapiens må da være bedre i stand til at fatte hvem Liv-2 er
> fremfor aber, rotter eller delfiner.

Glem aberne. Rotterne er interessante på grund af de laboratorieforsøg de i
årtier har udført på mennesker. Det med delfinerne er lidt vanskeligt at
forklare, når vi skriver fra et af de universer hvor de stadig findes på
jorden.

> Og selvom Homo sapiens måske ikke er på højde - intelligens-mæssig
> set - med Liv-2, da må de vel have (antagelig vis) den samme trang
> som vi har til fx. at ville klappe en kattekilling ... :-)

Ikke hvis det er vogons du kalder Liv-2.

Stadig forvirret? Wowbagger giver et hint i min signatur.

Torben

"Torben Frandsen" skrev

Nåh ... et øjeblik troede jeg, at du var *seriøs* ... :-)

At rejse jeg-ved-ikke-hvor mange lysår blot for at lave "rotte"-forsøg ...
Hmm ... det virker ikke særlig intelligent ... :-)

-

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4224

"Jesus-loves-you" skrev
3865 news:xT56e.110984$Vf.41...@news000.worldonline.dk

OUTPUT-order time:
2005-05-09, CET 19:28:40

-

Eksempel 6:

Date: 9. maj 2005 CET 19:55
Subject: Vrede over russisk hæder til Jaruzelski
Newsgroup: dk.politik
4230 news:ovNfe.4124$Fe7....@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4231

"Jesus-loves-you" skrev
3865 news:xT56e.110984$Vf.41...@news000.worldonline.dk

OUTPUT-order time:
2005-05-12, CET 10:33

-

Eksempel 7:

Date: 12. maj 2005 CET 10:36
Subject: Hjelpeorganisasjon opprørt over FN
Newsgroup: dk.politik
4251 news:CAEge.4890$Fe7....@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4252

"Jesus-loves-you" skrev
3865 news:xT56e.110984$Vf.41...@news000.worldonline.dk

Perhaps eksempel 8:

Konklusionen er (fortsat, såfremt der er noget om snakken):

Altså - hvis jeg har stemmeret - så er det lige før, at jeg vil anbefale ...
You know: Arten er bindegal ... :-(

Og måske smitter den (4323)!

With kind regards,

Info: 4382 news:WBSWe.68045$Fe7.2...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4424

"Jesus-loves-you" skrev
3865 news:xT56e.110984$Vf.41...@news000.worldonline.dk

Perhaps eksempel 9:

Info: 4568 news:vF70f.69647$Fe7.2...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4598

"Jesus-loves-you" skrev
3865 news:xT56e.110984$Vf.41...@news000.worldonline.dk

Perhaps eksempel 10:

Øh ... jeg bør lige tilføje, at det er det rent *principielle* i lovbruddet,
der her er det aktuelle (for i sig selv er sagen ganske beskeden).

Info: 5057 news:VoEHf.7481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5077

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> skrev ...

> Forklaringen kan være meget enkel:
>
> 3833 news:shc5e.110401$Vf.41...@news000.worldonline.dk
> 3847 news:ntk5e.110509$Vf.41...@news000.worldonline.dk

Forklaring nr. 11 på, *hvorfor* de ikke åbenlyst giver sig til kende, kunne være:

(mange flere har der sikkert været i årenes løb)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Thursday, February 09, 2012, CET 17:26, GMT 16:26
Subject: Blodbadet i Homs fortsätter (apropos auschwitz) -
Re: 2012 uge 6 (news samlet)
13938 news:4f33f393$0$289$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/e5b2f3210488461a

=== citat start ===

135 SVT Text Torsdag 09 feb 2012
UTRIKES Publicerad 9 februari

Domaren Garzon stängs av i elva år

Den spanske domaren Baltasar Garzon
har fällts för illegal avlyssning och
döms till elva års avstängning från
sitt ämbete, uppger tidningen El Pais.

Garzon befanns skyldig till att olag-
ligt ha spelat in konversationer
mellan misstänkta i ett korruptions-
fall och deras advokater.

Spaniens högsta domstol sade sig
i går vara redo att avge dom i målet
mot Garzon angående regelbrott under
hans försök att utreda förbrytelser
begångna under Franco-diktaturen.

Kommentar:
Franco-diktaturets love er *ugyldige*, da de jo IKKE er
vedtaget af ejermændene, det spanske folk, så ... (jeg
forstår nu bedre og bedre, *hvorfor* Verden sygner og
segner i ondskab. Den ene er jo værre end den anden, feje
hunde, fjender af Menneskeheden, uslinge)!

Forklaringen på, *hvorfor* de ikke åbenlyst giver sig til kende. (Eksempel 10)
5077 news:X2tIf.7607$Cl2.1...@news000.worldonline.dk
http://groups.google.dk/group/dk.videnskab/msg/6b987638645c2b34

> Perhaps eksempel 10:

Og heri findes forklaringen nok på, *hvorfor* de ikke er
så 744-asteroide-next-røvfuld-aktive!

Du er jo en *usling*! ... :-(

Vi må derfor antage, at der foreligger et *krav* fra deres
side om, at vi (som Menneskehed) tager AFSTAND fra den
slags ondskab ved at *fordømme* den, førend de vil spille
en mere aktiv rolle mht. Planetens fremtid!

Little girl! Grow up NOW !!!
(Ikke mere noget med at gemme sig i mors skørt som et
uansvarligt pattebarn!)

De skyldige SKAL dømme NU, så denne *skamplet* ikke skal
hænge på Menneskeheden!!!

Grow up NOW !!!

=== citat slutr ===

Last OUTPUT: 13831 news:4ef382c4$0$282$1472...@news.sunsite.dk