Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Off-Topic: Fodbold

1 view
Skip to first unread message

Mauritz Jameson

unread,
May 24, 2012, 7:13:16 PM5/24/12
to
Jeg mindes ikke, at man har kick-off efter der scores mål.

Er der nogen der kan bekræfte eller afkræfte denne regel?

Såvidt jeg husker fra de fodboldkampe jeg har deltaget i, så er det
målmanden der sparker bolden ud hvis modstanderne scorer???

Max

unread,
May 25, 2012, 2:08:07 AM5/25/12
to
Hej Mauritz

> Er der nogen der kan bekræfte eller afkræfte denne regel?


Du skal nok fortælle hvilken slags fodboldt du tænker på
til starte med.

--
Mvh Max


Mauritz Jameson

unread,
May 25, 2012, 8:03:16 AM5/25/12
to
Jeg tænker på almindelig dansk fodbold. Der er vist ikke andre typer
fodbold hvor man har en målmand ....er der?

Lars Kongshøj

unread,
May 25, 2012, 8:11:37 AM5/25/12
to
Den 25-05-2012 14:03, Mauritz Jameson skrev:
> Jeg tænker på almindelig dansk fodbold. Der er vist ikke andre typer
> fodbold hvor man har en målmand ....er der?

Jeg tænkte på at denne tråd absolut intet har at gøre med videnskab.
FUT: dk.sport.fodbold

alexbo

unread,
May 25, 2012, 11:37:58 AM5/25/12
to
"Mauritz Jameson" skrev

> Jeg mindes ikke, at man har kick-off efter der scores mål.
> Er der nogen der kan bekræfte eller afkræfte denne regel?

DBU:
Begyndelsesspark (definition)

Et begyndelsesspark er en igangsættelse, som foretages
.ved kampens begyndelse
.efter at et mål er scoret
.ved begyndelsen af 2. halvleg
.ved begyndelsen af begge halvlege i en eventuel forlænget spilletid.

mvh
Alex Christensen

Max

unread,
May 27, 2012, 10:39:13 AM5/27/12
to
Hej Mauritz

> Jeg tænker på almindelig dansk fodbold. Der er vist ikke andre typer
> fodbold hvor man har en målmand ....er der?


Ved det faktisk ikke, men kick-off findes ikke i almindelig dansk fodbold.

--
Mvh
Max


Lars Kongshøj

unread,
May 28, 2012, 5:03:56 AM5/28/12
to
Den 27-05-2012 16:39, Max skrev:
> Ved det faktisk ikke, men kick-off findes ikke i almindelig dansk fodbold.

Og b�r heller ikke findes i dk.videnskab.

FUT dk.sport.fodbold

Max

unread,
May 28, 2012, 5:44:21 AM5/28/12
to
Hej Lars

> FUT dk.sport.fodbold


Og det glemte du s� :)

--
Mvh
Max


Lars Kongshøj

unread,
May 28, 2012, 7:48:05 AM5/28/12
to
Den 28-05-2012 11:44, Max skrev:
> Hej Lars
>
>> FUT dk.sport.fodbold
>
>
> Og det glemte du så :)

Nej. Citat fra min header:
Reply-To: dk.sport.fodbold


Bertel Lund Hansen

unread,
May 28, 2012, 8:20:31 AM5/28/12
to
Lars Kongshøj skrev:

>>> FUT dk.sport.fodbold

>> Og det glemte du så :)

> Nej. Citat fra min header:
> Reply-To: dk.sport.fodbold

Hvor finder f'et og u'et i "Reply-To:"?
Og hvorfor tror du at en mail kan sendes til en usenetgruppe?
Du er jo ikke ny på usenet.

FUT = FollowUp-To:

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Hauge

unread,
May 28, 2012, 8:35:35 AM5/28/12
to
On 28-05-2012 14:20, Bertel Lund Hansen wrote:
> Du er jo ikke ny på usenet.

Der er nogle stykker der ikke bliver klogere med tiden.

Sportsidioter og nogle få andre.

/Hauge

Lars Kongshøj

unread,
May 28, 2012, 9:54:51 AM5/28/12
to
Den 28-05-2012 14:20, Bertel Lund Hansen skrev:
> Lars Kongshøj skrev:
>
>>>> FUT dk.sport.fodbold
>
>>> Og det glemte du så :)
>
>> Nej. Citat fra min header:
>> Reply-To: dk.sport.fodbold
>
> Hvor finder f'et og u'et i "Reply-To:"?
> Og hvorfor tror du at en mail kan sendes til en usenetgruppe?
> Du er jo ikke ny på usenet.
>
> FUT = FollowUp-To:

;-) Min hjerne hviler sig på helligdagen.

/Lars

0 new messages