Hvorfor træder de (ET) ikke offentlig frem ?

Øh ... på baggrund af, at der er blevet fundet et stjernekort i Bibelen, og
fordi dette stjernekort er opmålt udfra Galaksens Centrum - hvilket man jo
dengang IKKE havde kendskab til for henved 2000-3000 år siden - tyder meget
på, at disse oplysninger stammer fra en udenjordisk civilisation.

Samt ... at der er stærke *indicier* på, at de fortsat er her i vort
solsystem, melder et yderst relevant spørgsmål sig:

Hvorfor træder ET ikke offentlig frem ?

Nogle skriftsteder i Bibelen angående Jesus kan måske give os et fingerpeg:

John 2,4
John 6,15
John 7,4 (3-6.8.10)

Andre mulige grunde kunne være:

1.
Overgreb på mindreårige.

6059 news:dsNzh.108$lf4...@news.get2net.dk

> Bør en kvinde ikke være *voksen*, førend at hun gifter sig ?
>
> En lille pige på fx. 9 år er jo IKKE moden nok til at forstå, hvad et
> ægteskab indebærer.
>
> Og det vil jo nærmest være vold mod hende ret til selv at bestemme hende
> fremtid, at træffe beslutningerne hen over hovedet på hende, ikke sandt ?

Dette argument finder jeg rimelig mht. Menneskeheden *fortid*
(Oldtidshistorie), men hvad angår *nutiden* kan man vel godt sige, at
Menneskeheden nu er blev moden.

Det nok IKKE teknologi og viden, som imponerer dem, apropos adfærden:
4134 news:to1ce.219$Fe7....@news000.worldonline.dk

> Har du aldrig haft lyst til at klappe en lille missekat ?

Salme 131,1 kunne indikere dette, så i den henseende duer argument 1 ikke!

2.
Menneskers hykleri og destruktive sociale adfærd.

Jeg indsamlede engang nogle DATA desangående, se ...
3865 news:xT56e.110984$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3935 news:aZ_7e.112942$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3938 news:9De8e.113083$Vf.41...@news000.worldonline.dk
4165 news:Whqce.430$Fe7....@news000.worldonline.dk
4198 news:kTqee.1440$Fe7....@news000.worldonline.dk
4231 news:7wNfe.4125$Fe7....@news000.worldonline.dk
4252 news:yBEge.4891$Fe7....@news000.worldonline.dk
4424 news:2k_Xe.68419$Fe7.2...@news000.worldonline.dk
4598 news:L_T0f.69948$Fe7.2...@news000.worldonline.dk
5077 news:X2tIf.7607$Cl2.1...@news000.worldonline.dk
Og mange, mange flere eksempler kan desværre føjes til listen ... :-(

Men langtfra alle mennesker udviser jo denne adfærd (Gudskelov), så argument
2 duer heller ej.

Tilbage står den mest naturlige (men langtfra enkle) forklaring
(for mig at se):

3.
SETI-Fusionskraft-test-program.

Hypotetisk set vil en civilisation bedre være i stand til at overleve,
dersom livet er spredt ud over flere solsystemer, fordi
Moderplaneten/Modersolsystemet i så fald godt kan undværes.
Denne overlevelsesstrategi konstaterer vi meget ofte ude i naturen fx.
når et egert opretter til vinterhalvåret *mange* forrådskamre, hvoraf nogle
går tabt, fordi fx mus har spist forrådet.

Denne udvikling vil i *særdeleshed* blive fremskønnet, dersom en
civilisation behersker fusionskraft pga. de kæmpestore energimængder, der nu
kan rådes over (modsat fossilt brændstof og fissionskraft).

Videreformidling af sådanne oplysninger (altså en fusionskraft-opskrift) er
derfor påskønnet, og det kan man gøre gennem et radiobudskab sendt fra
en civilisation i rummet til en anden civilisation mange, mange lysår
borte ... :-)

Spørgsmålet er blot:

Vil modtageren kunne forstå budskabet ?

Tja ... det må vel så komme an på en prøve. Og den kan man foretage sig
*internt* i en civilisation.

Her et lille eksempel (fra vor egen civilisation), dog desværre
beklageligvis ej indeholdne fusionskraft-opskriften:

2916 news:%otKc.25966$Vf.13...@news000.worldonline.dk
Se evt. også ...
2918 news:ZcwKc.26000$Vf.13...@news000.worldonline.dk
2920 news:sHMKc.26089$Vf.13...@news000.worldonline.dk
2921 news:C1PKc.26107$Vf.13...@news000.worldonline.dk
2990 news:Cr%Qc.29657$Vf.18...@news000.worldonline.dk
2986 news:ymRQc.29611$Vf.17...@news000.worldonline.dk
2987 news:pFZQc.29652$Vf.18...@news000.worldonline.dk
2992 news:574Rc.29697$Vf.18...@news000.worldonline.dk

Men ... spørger jeg ... kan man være 100% sikker på, at et sådant budskab
kan blive forstået af et andet tænkende væsen i universet (hvorom vi ingen
viden har), og som INGEN forudsætninger har for at forstå vores sprog, og
måske tænker helt anderledes (end os) ?

Tja ... det må vel så også komme an på en prøve, ikke sandt ?

I Bibelen (som menes at være "inficeret" af ET, aliens) er der således
blevet fundet indirekte hentydninger til fusionskraft, se fx ...
6061 news:TGWzh.11$n0...@news.get2net.dk

Endvidere er der muligvis blevet fundet spor af atom-programmet:

Elektronens masse, ...
5890 news:kiE3h.17$uL...@news.get2net.dk

Uran-238's halveringstid ...
5909 news:4bp6h.95$Ne...@news.get2net.dk

28-Ni-62 (det atom, hvor massetabet er størst) ...
5915 news:OEg7h.40$uh...@news.get2net.dk

Så måske er sandheden denne, at man (de udenjordiske væsener) IKKE ønsker en
officiel nærkontakt med os, *førend* de har fået svar på deres spørgsmål
(SETI-Fusionskraft-test-programmet).

(ET)-Projektets egentlige program er forskningen i livets opstået og
udbredelse i Universet.

Program-memory:
6068 news:U76Ah.69$p56...@news.get2net.dk

Det var så punkt 1,2 og 3.
Men bevares ... er der noget jeg har overset ?

-

Last file-OUTPUT:
6069 news:i4fAh.4$dJ...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6070

"Jesus-loves-you" skrev
6070 news:m3hAh.11$mc...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
> dersom livet er spredt ud over flere solsystemer, fordi
> Moderplaneten/Modersolsystemet i så fald godt kan undværes.

[ ... Videreformidling af fusionskraft-opskrift ... ]

> (ET)-Projektets egentlige program er forskningen i livets opstået og
> udbredelse i Universet.

"Vuggedøden":

Der vil jo ikke komme nogle informationer retur (til dem), dersom ...

A.
Civilisationen har begået kollektivt selvmord.

B.
Et kraftigt meteor-nedslag udrydder civilisationen.

C.
En nærliggende nova- eller Supernova-eksplosion udrydder civilisationen.

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6071

> [...]

> Moderplaneten/Modersolsystemet i så fald godt kan undværes.

[ ... Videreformidling af fusionskraft-opskrift ... ]

[ ... Bibelen indeholder muligvis et sådant test-program ... ]

> Så måske er sandheden denne, at man (de udenjordiske væsener) IKKE ønsker
> en officiel nærkontakt med os, *førend* de har fået svar på deres
> spørgsmål (SETI-Fusionskraft-test-programmet).

Ødelæggelsens vederstyggelighed (nævnt i Dan.9,27 og Matt.24,15) menes
således at dække over (i Liv-2 hypotesen) udnyttelsen af atomenergi (på godt
og ondt), og angiver dermed muligvis også *tidspunktet* for
ankomsten/genkomsten; idet navnlig Dan.9,27 er knyttet til ... (The
Mother-star of ET):

6000 news:Q9Nph.68$HH5...@news.get2net.dk

[ ... ]
> " ... (de 70 åruger) ... ", Dan 9
>
> Den danske autoriserede bibeloversættelse fra 1931 kommenterer Dan.9,24
> med ordene:
>
> "åruger, altså 490 år"
[ ... ]
> Regnestykket bliver da:
>
> 490 / 2 = 245 år

Apropos et signal tur/retur (see file 6071) ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6071 news:iGhAh.12$XG...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6072

"Jesus-loves-you" skrev
6072 news:YGhAh.13$qB...@news.get2net.dk

> [...]

> godt og ondt), og angiver dermed muligvis også *tidspunktet* for
> ankomsten/genkomsten; idet navnlig Dan.9,27 er knyttet til ... (The

Øh ... fissionkraft kommer altid *før* fusionskraft, fordi det er
forholdsvis let at sætte en kædereaktion i gang. Det kræver jo blot, at man
opkoncentrerer tilstrækkelige store mængder af den radioaktive isotop, fx.
grundstoffet uran.

Idet ...

> Uran-238's halveringstid ...
> 5909 news:4bp6h.95$Ne...@news.get2net.dk

... muligvis er blevet nævnt i Bibelen, kunne det nu være fristende at
undersøge, om U-238 er nævnt andetsteds (i Bibelen).

Hvis vi følger samme system som ved the ET-Star-map opmålingen ...

5797 news:F6xYg.88$Bq1...@news.get2net.dk

> Kort nr. 2 angiver Galactic longitude 0°-90°
> Kort nr. 3 angiver Galactic longitude 90°-180°
> Kort nr. 4 angiver Galactic longitude 180°-270°
> Kort nr. 1 angiver Galactic longitude 270°-360°

(hvor Salmernes Bog, som består at 150 enheder, angiver tallets værdi)

... da må et tal > 150 omdefineres (ved at trække 150 fra tallet).

U-238 kommer da til at have nummeret:
88

Searchstring (in Psalm 88) for 'Ødelæggelsens vederstyggelighed'

Found Sl 88,12 ... 'afgrunden'

Searchstring (all Psalms) for 'Afgrund'

Found Sl 5,10 and Sl 88,12

Kun 2 steder ? ...

Hmm ... 150/5 = 30

Markpointer 30-memory on (the prime):
6063 news:GaZzh.22$Rs...@news.get2net.dk

Perhaps object found ... :-)

Øh ... nu er det altså ikke lige U-238 man benytter til A-bomber, men
disse - hvad skal jeg kalde det - systemkoder kunne bestyrke mistanken om,
at der foruden den astronomiske opmåling endvidere også er et
SETI-Fusionskraft-test-program.

For øvrigt ville det jo være ret åndssvagt at fortælle andre om, *hvordan*
man laver en A-bombe, da ønsket jo netop var, at ...

> [...]

> A.
> Civilisationen har begået kollektivt selvmord.

U-238 kan derfor være en velegnet måde at omtale emnet på, uden at gå fór
meget i detaljer ... :-)

Tæller man - for øvrigt begge dage med - bliver 88 + 5 = 92, apropos
grundstoffet 92-Uran, som repræsenterer *samtlige* uran-isotoper.

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6073

Spang

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev

> Hvorfor træder ET ikke offentlig frem ?

Vi ER skam fremme i offentligheden, men hvorfor skal
vi lige vade i det?

Har du måske nogensinde hørt en Svensker stå midt
på Torvet i Helsingør og råbe "JEG ER SVENSK"!?

Det er lige en kende for dumt J-L-Y :-)

Spang

Jørgen Rasmussen

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
> dengang IKKE havde kendskab til for henved 2000-3000 år siden - tyder meget
> på, at disse oplysninger stammer fra en udenjordisk civilisation.

Du har begået en fejl. Sendt dit indlæg til dk.videnskab.
Det du udbreder er jo ren overtro, det har intet med videnskab at gøre.

Undlad venligst at sende dine indlæg i denne gruppe, så længe du ikke
kan overholde fundatsen.

Den kan ses via www.usenet.dk

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

John V.

"Jørgen Rasmussen" <jo...@tdc-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det du udbreder er jo ren overtro, det har intet med videnskab at gøre.
>
> Undlad venligst at sende dine indlæg i denne gruppe, så længe du ikke kan

Faktisk findes der folk på universiteterne der forsker i okultisme..

Thomas Hejl Pilgaard

John V. <nyhedsgru...@loveletters.dk> skrev i
45d26194$0$48076$edfa...@dread16.news.tele.dk :

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Message has been deleted

Thomas Hejl Pilgaard

John V. <nyhedsgru...@loveletters.dk> skrev i
45d26194$0$48076$edfa...@dread16.news.tele.dk :

Og i hjernefejl...

Der findes også folk på universiteterne, der forsker i madkemi, men
det betyder ikke at man i denne gruppe skal diskutere diverse
mad-opskrifter.

FUT: dk.livssyn - Denne meddelelse er ikke postet dér...

"Jørgen Rasmussen" skrev

[ ... file 6070 ... ]

> [...]
> Det du udbreder er jo ren overtro, det har intet med videnskab at gøre.
>
> Undlad venligst at sende dine indlæg i denne gruppe, så længe du ikke

Øh ... jeg skal ærlig give dig ret i, at der er mange off-topic indlæg også
her på denne videnskablige nyhedsgruppe, desværre ... :-(

Men mit indlæg (vil jeg dog fortsat hævde) har sin berettigelse, fordi der
jo netop søges efter en naturlig forklaring begrundet udfra videnskablige
*kendsgerninger* (fremfor noget fiktivt, heriblandt overtro).

Godt nok postulerer jeg, at der er blevet fundet et indirekte bevis på deres
eksistens gennem Bibelen, og heri behøver jeg jo ikke nødvendigvis at have
ret. Derimod er det en *kendsgerning*, at der gennem årene jo er
indrapporteret *mange* såkaldte UFO-hændelser, og ægtheden heraf burde jo så
medføre (i bekræftende fald), at de træder offentlig frem, for hvorfor
ellers rejse så langt til ingen verdens nytte ?

Det er mulig, at du ikke er enig med mig heri, og det er jo så beklageligt.
Men da jeg personlig ikke har udråbt dig til at være min smagsdommer, kan
jeg jo af gode grunde IKKE imødekomme dit ønske, beklageligvis.

Såfrem du ikke kan affinde dig med dette, vil jeg foreslå, at du propper mig
i dit kill-filter.

EOD herfra desangående.

-

Bibelske UFO-*indicier*:

Jeg skal ærlig vedstå, at jeg har en *partisk* religiøs baggrund, men jeg
forsøger at sætte mig ud over denne grænse i mine bestræbelser på at søge
og - om muligt - finde sandheden ... :-)

Overrasket er jeg derfor blevet de seneste år over, at der (bagved de
religiøse forestillinger, beretninger osv. i Bibelen) er *konkrete* (dog
skjulte) indicier på, at en udenjordisk civilisation har haft en finger med
i spillet.

Jeg forsøger derfor - om muligt - at indsamle disse såkaldte skjulte
oplysninger mhp. at samle "puslespillet" og dermed muliggøre et indirekte
*bevis* (på deres eksistens) ... :-)

Læs evt. mere herom i min informationsfil. Benyt link-henvisningen nederst i
dette indlæg.
Midlertidig oversigt ("puslespillet" er meget omfattende), se ...
6063 news:GaZzh.22$Rs...@news.get2net.dk

-

Andre UFO-*indicier*:

Nogle pudsige hændelser, såkaldte videnskablige *kendsgerninger*, er
indtruffet de seneste år, som kan indikere, at der er noget om snakken,
se ...
5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk

samt (mulig seneste dokumenterede (?) UFO-hændelse 2006-11-07) ...
5984 news:C8xmh.50$JS...@news.get2net.dk

-

Last file-OUTPUT:
6075 news:i3HAh.35$jq...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6076

"Jesus-loves-you" skrev
6073 news:BpiAh.15$ka...@news.get2net.dk

> [ ... SETI-Fusionskraft-test-program ... ]

> Idet ...
>
> ... muligvis er blevet nævnt i Bibelen, kunne det nu være fristende at
> undersøge, om U-238 er nævnt andetsteds (i Bibelen).

[ ... Sl 5,10 and Sl 88,12 ... 'Afgrund' ... (5*30)+88=238 ... ]

> [...]
>
> Tæller man - for øvrigt begge dage med - bliver 88 + 5 = 92, apropos
> grundstoffet 92-Uran, som repræsenterer *samtlige* uran-isotoper.

Gad i grunden vide, hvad der mon står i Salme 92 ?

Found:

" ... oil ... ",
(Psalm 92,10 - King James version)

" ... olie ... "
(Salme 92, 11)

Hmm ... Nøgleordet 'olie' (the keyword 'oil') dukkede forresten også op i
forbindelse med de 4 ET-star-maps (Map 3) ...

5824 news:uxNZg.56$Ur1...@news.get2net.dk

> Map 3:
>
> (Subject: Re: De 4 verdenshjørner (quarter of the globe) - Was: ... )
> 5805 news:8GIYg.25$rV2...@news.get2net.dk

> Means:
> We are looking *away* from our Galaxy, and therefore the hourse is black.
> It does also have an ET-identification-fingerprint, einem code irt.
> error361,01°. The syntax of the Pleiades.
[ ... ]
> 3. Hourse ... oil ... wine ...?
>
> That's also correct, Sir! - *Many* stars becomes born inside the Pleiades
> (oil) and this gives maybe new biological life (wine), who knows ... :-)

Ordet dækkede altså dengang over Sol-brændsel (Star-power); altså
atomenergi.

Vha. dette nøgleord blev den galaktiske længdegrad fundet for deres
hjemsted, deres Moder-solsystem (the Motherstar of ET, their "homeland") ...

5832 news:6Ph_g.5$wR...@news.get2net.dk

> Ps 45 is perhaps the ET-position ... :-)
>
> Ps 45,8 ... Found oil, means star-burning, Rev.6,6

Her er en oversigt over hvor i Salmernes Bog ordet 'olie' i den danske
oversættelse benyttes:

no__no_DK-place _Eng-place__hebr__eng
01 01 Sl 023,05 Ps 023,05 8081 Oil
02 02 Sl 045,08 Ps 045,07 8081 Oil
03 __ Sl 052,10 Ps 052,08 2132 Olive
04 03 Sl 055,22 Ps 055,21 8081 Oil (*1)
05 __ Sl 068,32 Ps 068,31 2831 Princes
06 04 Sl 089,21 Ps 089,20 8081 Oil
07 05 Sl 092,11 Ps 092,10 8081 Oil
08 06 Sl 104,15 Ps 104,15 8081 Oil
09 07 Sl 109,18 Ps 109,18 8081 Oil
10 __ Sl 128,03 Ps 128,03 2132 Olive (*2)
11 __ Sl 133,02 Ps 133,02 8081 Ointment
12 08 Sl 141,05 Ps 141,05 8081 Oil

*1 = Her er det danske ord dog 'olietræ' (the DK-word is: oil-tree).
*2 = Her er det danske ord dog 'oliekviste' (the DK-word is: lop-off-oil).

De oprindelige hebraiske ord betyder ifølge Strong's Exhaustive Concordance
følgende:

2132 ... zah'-yith; prob. from an unused root [akin ro 2099];
an olive (as yielding illuminating oil), the tree, the branch or
the berry: -olive (tree, -yard), Olivet.

2831 ... khash-man' . from an unused root (prob. mean. firm or capacious in
resources); appar. wealthy: -princes.

8081 ... sheh'-men; from 8080; grease, espec. liquid (as from the olive,
often perfumed); ...

Own break: Perfumed-memory-input from Højsangen 1,3 m.fl. ... :-)

... fig. richness: -anointing, X fat (things), X fruitful, oil
([-ed]), ointment, olive, + pine.

Lidt afhængigt af hvordan man tæller, bliver ordet 'olie' altså benyttet i
Sl 92 udfor ...

Counter = 5
or ...
Counter = 7

Sammenlignes dette med ordet 'vin' (wine), som jo også indgår i syntaxet
ang. Map 3 (Åb.6,6), hvor vi samtidig lige skal have in-mente, at dette
ord - symbolsk set - kan dække over ...

5977 news:vrWgh.132$e94...@news.get2net.dk

> Symbols-jump:
>
> (Water -> Wine)
>
> (The Wedding in Cana)
>
> " ... (Jesus forvandler vand til vin) ... "
> John 2,1-12
>
> (Det antages hermed, at Johannes-evangeliet muligvis også er
> "infekseret".)
[ ... ]
> "Fyld 4 krukker med vand ... "
> (1.King 18,34a)
>
> Means (perhaps):
> Input the 4 ET Star-Maps
>
> Water-symbol perhaps: The *Big* Ocean (space)

Gosch ... måske dækker de 4 enheder over *mere*:
(*more* than just the 4 ET Star-Maps and positions)

4 protons = 2-He-4

1-H-1 * 4 = 2-He-4

Altså (en simplificeret) udgave af *fusionskraft* (simple
*fusion-nucleus-power*).

New memory irt. this:
5997 news:3J6ph.36$dF2...@news.get2net.dk

> 144 / 100 = 1,44
>
> (apropos Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser)
[ ... ]
> En simpel Bibel-scanning af tallet 144 giver følgende resultat:
[ ... ]
> Found 4 "objects"

Nå, ... tilbage til the wine-searchstring.

Salmernes Bog nævner ordet 'vin' direkte (eller indirekte) i den danske
oversættelse i følgende vers:

no__no_DK-place _Eng-place__hebr__eng
00 00 Sl 004,08 Ps 004,07 8492 Wine (*0b)
01 01 Sl 060,05 Ps 060,03 3196 Wine
__ __ Sl 069,21 Ps 069,21 2558 Vinegar (eddike) (*0a)
02 03 Sl 075,08 Ps 075,08 3196 Wine
03 04 Sl 078,47 Ps 078,47 1612 Vines (*1)
04 05 Sl 078,65 Ps 078,65 3196 Wine
05 06 Sl 080,09 Ps 080,08 1612 Vine (*1)
06 07 Sl 080,15 Ps 080,14 1612 Vine (*1)
07 08 Sl 104,15 Ps 104,15 3196 Wine
08 09 Sl 105,33 Ps 105,33 1612 Vines (*1)
09 10 Sl 107,37 Ps 107,37 3754 Vineyards (*2)
10 11 Sl 128,03 Ps 128,03 1612 Vine (*3)

*0a= Her er det danske ord eddike, som - kemisk set - *forskellig* fra
ethanol (alkohol), og tæller derfor ikke med i regnskabet, og dog ?
*0b = Her er det danske ord dog 'most' (the DK-word is: must, perhaps
"cider").
*1 = Her er det danske ord dog 'vinstok(ke)' (the DK-word is: (grape) vine).
*2 = Her er det danske ord 'vin' (the DK-word is: wine, because this word in
danish can also means vine-(in-a-Vineyard).
*3 = Her er det danske ord dog 'vinranke' (the DK-word is: (grape) vine).

De oprindelige hebraiske ord betyder ifølge Strong's Exhaustive Concordance
følgende:

1612 ... gheh'-fem; from an unused root mean. to bend; a vine (as twining),
esp. the grape: -vine, tree.

3196 ... yah'-yin; from an unused root mean. to effervesce; wine (as
fermented); by impl. intoxication: -banqueting, wine,
wine [-bibber].

3754 ... keh'-rem; from an unused root of uncert. mean.; a garden or
vineyard: -vines, (increase og the vineyard (-s), vintage.
See also 1021

8492 ... tee-roshe'; from 3423 in the sence of expulsion; must or fresh
grape-juice (as just squeezed out); by impl. (rarely) fermented
wine: -(new, sweet) wine.

Øh ... Jesus har engang sagt, at ...

Man kommer heller ikke ung Vin på gamle Læderflasker,
ellers sprænges Læderflaskerne, ...
(Matt.9,17)

Det vil altså sige, at *gæringsprocessen* endnu IKKE er påbegyndt, hvorfor
Sl.4,8 (Ps.4,7) ikke bør tælles med i regnskabet (angivet med nummeret 00).

Mixer vi nu disse 2 tabeller sammen fås:

--00 00 Sl 004,08 Ps 004,07 8492 Wine (*1)
01 01 Sl 023,05 Ps 023,05 8081 Oil
02 02 Sl 045,08 Ps 045,07 8081 Oil
03 __ Sl 052,10 Ps 052,08 2132 Olive
04 03 Sl 055,22 Ps 055,21 8081 Oil (*1)
--01 01 Sl 060,05 Ps 060,03 3196 Wine

delta-Counter = 1

05 __ Sl 068,32 Ps 068,31 2831 Princes
--__ __ Sl 069,21 Ps 069,21 2558 Vinegar (eddike)
--02 03 Sl 075,08 Ps 075,08 3196 Wine
--03 04 Sl 078,47 Ps 078,47 1612 Vines (*2)
--04 05 Sl 078,65 Ps 078,65 3196 Wine
--05 06 Sl 080,09 Ps 080,08 1612 Vine (*2)
--06 07 Sl 080,15 Ps 080,14 1612 Vine (*2)

delta-Counter = 5 (perhaps 6)

06 04 Sl 089,21 Ps 089,20 8081 Oil

delta-Counter = 0
07 05 Sl 092,11 Ps 092,10 8081 Oil
--07 08 Sl 104,15 Ps 104,15 3196 Wine

delta-Counter = 1

08 06 Sl 104,15 Ps 104,15 8081 Oil
--08 09 Sl 105,33 Ps 105,33 1612 Vines (*2)
--09 10 Sl 107,37 Ps 107,37 3754 Vineyards (*3)

delta-Counter = 2

09 07 Sl 109,18 Ps 109,18 8081 Oil

Memory:
5797 news:F6xYg.88$Bq1...@news.get2net.dk

> Salme 1-22 samt 119 menes at være synkroniserings-markører.
>
> Salme 120-126 samt Salme 128-134 er muligvis en markør, som peger på
> Salme 127.
>
> Markøren kaldes 7-0-7
>
> Cygnus-A's position (som man heller ej kendte dengang) målt i
> 600-længdegrad-systemet ér netop 127.

Perhaps RESET.

--10 11 Sl 128,03 Ps 128,03 1612 Vine (*4)

delta-Counter = 1

10 __ Sl 128,03 Ps 128,03 2132 Olive (*2)
11 __ Sl 133,02 Ps 133,02 8081 Ointment
12 08 Sl 141,05 Ps 141,05 8081 Oil

Hvad de anførte tal-kombinationer kan dække over, vides endnu ikke ... :-(

Men vi kan da gøre os nogle gæt:

Øh ... bemærk at der ordet 'vin' IKKE nævnes i forbindelse med Sl.92, og
såfremt der vitterlig skjult i teksten "mellem linierne" tales om
(atom-)brændstof, da må vi jo også sige, at fissionskraft giver en
skrækkelig mængde radioaktive isotoper, som jo just ikke ligefrem optimerer
biologisk liv; snarrere tværtimod!

Kun ét sted nævnes begge ordene i samme bibelvers (Sl 104,15). Måske er der
her tale om en art *fælles-orienteringspunkt*.

I en forkortet udgave står der omtrent:

delta-Counter = 1
delta-Counter = 5 (perhaps 6)
delta-Counter = 0
Sl 92
delta-Counter = 1
Markpointer Sl 104 input
delta-Counter = 2
Perhaps RESET (or program END)
delta-Counter = 1

Umiddelbart når disse linier læses, kommer man til at tænke på opstartsfasen
i SETI-test-programmet, ...

6070 news:m3hAh.11$mc...@news.get2net.dk
2884 news:dzUIc.25077$Vf.12...@news000.worldonline.dk
2368 news:uRStc.4966$Vf.2...@news000.worldonline.dk

> A B C
> 010 10000000 001 H, Hydrogen (Brint)
> 011 01100000 006 C, Carbon (Kulstof)
> 012 11100000 007 N, Nitrogen (Nitrogen)
> 013 00010000 008 O, Oxygen (Ilt)
> 014 11110000 015 P, Phosphor (Phosfat)
> 015 00001000 016 S, Sulphur (Svovl)

... hvor atomerne bliver defineret.

Dekrypteringen er muligvis følgende:

delta-Counter = 1
delta-Counter = 5 (perhaps 6)
delta-Counter = 0
Compare with:
> 010 10000000 001 H, Hydrogen (Brint)
> 011 01100000 006 C, Carbon (Kulstof)

Apropos *fossilt* brændstof ... :-)

Dernæst atomfasen ... (and then the *nuclear*-fase).

First fission (in the counter, but also in the time):

Sl 92

Herefter koden:

delta-Counter = 1
Markpointer Sl 104 input
delta-Counter = 2
Perhaps RESET (or program END)
delta-Counter = 1

Altså:
1-2 (counter-foreward from 92)
Or (from the othver side)
1-2 (counter-backward from 128)

Og dét hinder jo ikke så lidt om Hydrogen-Helium; altså
*fusionskraft* ... :-)

De oprindelige hebraiske ord (i de 2 tabeller) er 3 enheder (oil) samt 3(4)
enheder (wine), og dét minder os jo sjovt nok *igen* om ... (fusionskraft)
(The pp I branch)

2-He-3 + 2-He-3 -> 2-He-4 + 1-H-1 + 1-H-1 + 12,86 MeV

Hmm ...

Dersom ...

5910 news:t5t6h.144$vQ7...@news.get2net.dk

> ... noget af massen, når protonerne og neutronerne er bundet
> i atomkernen, er omdannet til energi, apropos Einsteins relativitetsteori
> ( e = m * c^2).

and ...

(The SETI-test-program)
5889 news:U3E3h.12$zw...@news.get2net.dk
5908 news:Y1_5h.16$K8...@news.get2net.dk

> [ ... ]

[ ... ]
> Signalet kommer da til at se således ud:
>
> Byte no value
> X + 000 0 -----------------------
> X + 001 1 Step 1, protonens masse (vægt-definition)
> X + 002 40
> X + 003 1
> Tallet i decimal:
> 001 * 256^(40-40) = 1
> X + 004 0 -----------------------
> X + 005 2 Step 2, elektronens masse
[ ... ]
> X + 010 5 Step 3, neutronens masse
[ ... ]
> X + 018 3 Step 4, Solens masse
> X + 019 63
> X + 020 48
> X + 021 87
> X + 022 63
> Tallet i decimal:

Vi har altså mulighed for (i SETI-programmet) at angive energi-mængden, ved
at omregne den til masseenheder ... :-)

Input new searchstring:

Hvad svarer 12,86 MeV til i energi ?

1 elektronvolt (1 eV) = 1,602 * 10^-19 Joule

Joule ... (break).

Puha ... Så må vi jo først i SETI-test-programmet *definere* en
energi-måle-enhed ... :-(

Hmm ...

Memory on:
5908 news:Y1_5h.16$K8...@news.get2net.dk

> X + 001 1 Step 1, protonens masse (vægt-definition)
> X + 002 40
> X + 003 1

Einem proton = 1
Einem electron = ...
Einem 1,44 sunmass = ...

(Time out, for now. Wait for interrupt-return, Code: Højs.1,2-3)

-

Last file-OUTPUT:
6076 news:yWHAh.45$YZ...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6077

Martin R. Ehmsen

Jesus-loves-you wrote:
> "Jesus-loves-you" skrev
[snip]

Det burde være klart nu at der ikke er nogen i dk.videnskab som er
interesseret i denne tråd (ingen har besvaret eller kommenteret på
indholdet).
Vil du så ikke være så venlig at lade være med at kryds-poste til
dk.videnskab?

Mvh.
Martin R. Ehmsen

"Martin R. Ehmsen" skrev

[ ... file 6077 ... ]

Øh ... jeg skal tænke over det ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6077A news:cyMAh.80$_M3...@news.get2net.dk
6077B news:lJZAh.25$JQ...@news.get2net.dk
6078 news:pBGBh.56$Ci...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6079

Peter B. P.

Jesus-loves-you <John...@1.John4.8.Heaven> wrote:

> Nogle skriftsteder i Bibelen angående Jesus kan måske give os et fingerpeg:
>
> John 2,4
> John 6,15
> John 7,4 (3-6.8.10)

Helt ærligt, bibelcitater er aldeles uinteressante i et forsøg på en
objektiv undersøgelse af verden.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

"Peter B. P." skrev

[ ... file 6070 ... ]

> Helt ærligt, bibelcitater er aldeles uinteressante i et forsøg på en
> objektiv undersøgelse af verden.

Øh ... det kommer nok an på, *hvordan* man anskuer det:

Umiddelbart vil jeg give dig ret, hvorfor jeg jo også fortsætter mit indlæg
med 3 punkter ...

> 1.
> Overgreb på mindreårige.
[ ... ]

> 2.
> Menneskers hykleri og destruktive sociale adfærd

[ ... ]
> 3.
> SETI-Fusionskraft-test-program.

Årsagen (til at jeg også nævner Bibelen) skyldes, at jeg - i religiøs
fanatisk iver - gerne vil prakke denne min livsanskuelse ned over hovedet på
andre!

Nej - det passer ikke ... :-)

Som jeg skrev til Jørgen Rasmussen ...

> [...]

> religiøse forestillinger, beretninger osv. i Bibelen) er *konkrete* (dog
> skjulte) indicier på, at en udenjordisk civilisation har haft en finger

Bemærk venligst mit ordvalg: *bagved*.

Dermed åbner jeg op for den teoretiske mulighed, at vi måske har at gøre med
en kildetekst, som er blevet *fortolket* (af andre) og derefter viderebragt
til os (med nogen *forvrængning*, herunder mange af de religiøse
forestillinger datidens samfund havde).

Vi har altså kun oplysningerne gennem den ene part (om jeg så må sige)!

Opgaven består da i at - om muligt - fremskaffe *dokumentation* for, hvad
den anden part bidrog med.

Derfor blev de 3 skriftsteder nævnt (dog uden at der blev taget stilling til
dem).

Hmm ... måske et *fiktivt* eksempel kan belyse emnets karakter:

Taliban siger:
"Gud har sagt, at vi skal ... (bla.bla.bla.)."

ET siger (til Taliban):
"Mon det nu også vitterlig er Gud (dersom Han findes), der har sagt dette
(I postulerer) ? - Kunne det ikke ligeså godt tænkes, at det er *Jeres*
religiøse FORESTILLING om denne guddom ?"

Apropos 1.Mos.3,1- ... Hope You got the point ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6080 news:ymVBh.15$bS...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6081

> [...]
6070 news:m3hAh.11$mc...@news.get2net.dk

[ ... ]
> ... melder et yderst relevant spørgsmål sig:

Øh ... Der er netop kommet yderligere *dokumentation* for ægtheden af the
ET-Star-Maps angående Cygnus-A og M45's galaktiske positioner, se ...

6085 news:vBYDh.39$kO5...@news.get2net.dk

> 127_____________Gen.23,01___ Sara dør
[ ... ]
> ________________Gen.24 _____ Isak og Rebekka
[ ... ]
> 175_____________Gen.25,07___ Abraham dør

... og i den forbindelse bliver der sagt noget yderst interessant:

Input andagtstekst fra www.blr.dk Lørdag den 24. februar 2007, side 29:

=== citat start ===

1 Mos 24,1-33
Bemærk først, at Bibelen iøvrigt taler mod tvangsægteskab, fx. vers 5 og
57-59. I Danmark var det kirken, der i 1241 i Jyske Lov fik indført, at
ægteskab kræver kvindens samtykke. ...

=== citat slut ====

Der siges altså - midt imellem nogle *afslørende* talkoder (ang.
indicier på ET's eksistens her i vort solsystem):

" ... Men hvis nu pigen (*1) IKKE vil følge mig ... "
(1.Mos. 24,5)

*1: Her symbolet på Menneskeheden, jævnfør Højs.8,8-10.

" ... Lad os kalde på pigen og spørge hende selv!...

ET-Break:
(2007-02-24, Saturday, CET 16:57, GMT 15:57)
- " ... (så det gør vi) ... "

What ?

Hmm ... memory on:

3654 news:HmaZd.104495$Vf.39...@news000.worldonline.dk
and ...
5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk

Yes, of course ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6086 news:nZYDh.40$H%5....@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6087

"Jesus-loves-you" skrev
6087 news:auZDh.46$hf6...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [ ... ]

[ ... ]

> Øh ... Der er netop kommet yderligere *dokumentation* for ægtheden af the
> ET-Star-Maps angående Cygnus-A og M45's galaktiske positioner, se ...
>
> 6085 news:vBYDh.39$kO5...@news.get2net.dk

samt (ligeledes udfra 1.Mos. ang. Abraham) ...
6088 news:2ZZDh.49$9E6...@news.get2net.dk
6090 news:mWeEh.21$jL...@news.get2net.dk
6092 news:UMhEh.41$0x3...@news.get2net.dk
6093 news:2HjEh.76$AX4...@news.get2net.dk

[ ... ]
[ ... ]

> [...]

> (1.Mos. 24,5)
>
> *1: Her symbolet på Menneskeheden, jævnfør Højs.8,8-10.
>
> " ... Lad os kalde på pigen og spørge hende selv!...

I andagtstekst fra www.blr.dk Mandag den 26. februar 2007, side 30, uddybes
dette:

=== citat start ===

Et sindbillede på vores frelse

1 Mos 24,34-67
Kirken har gennem tiderne tolket Eliezers rejse som et sindbillede på,
hvordan Helligånden fører de troende (bruden) til Kristus (brudgommen). Som
Eliezer overbeviste både Rebekka og hendes familie om, at hun skulle satse
sit liv på Isak, kommer Helligånden, overbeviser os og herliggør Jesus, ...

=== citat slut ====

Vi har her (i teksten fra 1.Mos. 24) at gøre med et billedsprog, som
meget vel - foruden den kristne religiøse betydning - endvidere også kan
omfatte ...

2250 news:Ldisc.1920$Vf.8...@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Der er - hypotetisk set - 3 versioner:
>
> 1. Kærlighed mellem mand og kvinde
> 2. Kærlighed mellem Liv-1 og Liv-2
> 3. Kærlighed mellem *skabning* og *Skaberen*

Billedsproget fra Højsangen kan altså nu - via 1.Mos. 24 - *direkte*
relateres til ET-indicier ... :-)

Dette bestyrker så også antagelsen vedr. ...

Subject: Found perhaps ET-homeland position -
Was: The main-program (message from ET, Aliens)
5832 news:6Ph_g.5$wR...@news.get2net.dk

> ET-homeland (The Mother-planet) perhaps ...
>
> 5825 news:AePZg.63$iU2...@news.get2net.dk

Apropos ...
> 2. Kærlighed mellem Liv-1 og Liv-2

:-)

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6094

none

Vil du, kære jesuselsker, venligst ikke krydsposte
til dk.videnskab.
mvh.
jhp

"none" <""jhp\"@(none)"> skrev

[ ... file 6094 ... ]

> Vil du, kære jesuselsker, venligst ikke krydsposte
> til dk.videnskab.
> mvh.
> jhp

Som jeg skrev i et indlæg til dig ...

6095 ... still NOT on-line ... :-(
(Sent: Monday, February 26, 2007 CET 10:51)

=== citat start ===

Dette mit indlæg har sin berettigelse på ...

1.
UFO-gruppen
Fordi emnet jo netop omfatter dette ... :-)

2.
Kristendoms-gruppen
Fordi kildematerialet til disse indicier hovedsaglig bygger på Bibelens
skrifter. Berettigede *kritiske* indvendinger angående Bibel-fortolkningen
påskønnes fortsat ... :-)

3.
Videnskabs-gruppen
Fordi jeg søger gennem dette indlæg (sammen med mange andre) at
fremlægge indicier, som ... (memory on):

4414 news:C6WXe.68382$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> Mht. ordet 'indicium' står der i Lademanns leksikon følgende:
>
> === citat start ===
>
> tegn, der peger i en bestemt retning; omstændighed, der tyder på, at en
> sigtet person er skyldig i det, han sigtes for. Ved tilstrækkelig mange
> indicier fremkommer et såkaldt indirekte bevis.
>
> === citat slut ====

Det *videnskablige* hovedformål bliver da ... (memory on):

6070 news:m3hAh.11$mc...@news.get2net.dk

> (ET)-Projektets egentlige program er forskningen i livets opstået og
> udbredelse i Universet.

-

Jeg kan sagtens forstå, at du (og andre) forholder jer yderst skeptiske mht.
den Bibelske indfaldsvinkel, men det er jo ikke mit problem, vel ?

Prøv - om muligt - at indtage en *neutral* indfaldsvinkel:

Indicierne vil jo fortsat forblive de samme også selvom (om det skulle være
tilfældet), at kildeteksten fx. lød således:

"FN har i dag vedtaget, at planeten Jorden er firkantet!"

Der er faktisk visse *fordele* ved at benytte GAMLE kildematerialer, idet vi
så har ...

4129 news:yjSbe.167$Fe7....@news000.worldonline.dk

> ... på forhånd udelukket
> SAMTLIGE misinformationer, såsom menneskers hallucineringer,
> indbildskhed, dagdrømme samt falske vidneudsagn (herunder dem, der er
> "plantet" af diverse efterretningstjenester, som nogen af dem jo har for
> vane).

Hope You got the point ... :-)

Mht. spørgsmålet om selve ET-eksistens finder jeg det aldeles
*uvidenskabligt*, dersom man på forhånd kategorisk udelukker denne
teoretiske mulighed (endog UDEN at bidrage med en dertil knyttet
dokumentation for denne sin påstand).

=== citat slut ====

-

Last file-OUTPUT:
6095 ... still NOT on-line ... :-(
6094 news:3yxEh.17$x%4...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6096

Thorbjørn Ravn Andersen

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> writes:

> Videnskabs-gruppen
> Fordi jeg søger gennem dette indlæg (sammen med mange andre) at
> fremlægge indicier, som ... (memory on):

Gerne, men kan du ikke vente til du har alle indicierne?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

none

Off Topic
FUT:dk.admin.netikette

[ ... file 6096 ... ]

Sent: Thursday, October 26, 2006 CET 22:21
Subject: Re: Thorbjørn-Ravn-Andersen-break -
Was ... Mira-symbol ... 666 ...

The main-program (message from ET, Aliens)

5864 news:HP10h.23$Fk7...@news.get2net.dk
5868 news:mF90h.105$IS7...@news.get2net.dk

> Og dette kommer i sin yderste konsekvens så til at betyde, at man
> *undervejs* kan gå galt i byen (mht. at afkode the ET-message inside the
> Bible), hvorfor en seriøs, konstruktiv kritik - både fra religiøs som
> videnskablig side - ofte er påskønnet.

Men der er også en anden *praktisk* side af sagen (under henvisning til) ...

3654 news:HmaZd.104495$Vf.39...@news000.worldonline.dk
and ...
5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk

(apropos "code-index": Matt.25,6 markpointer 2.Pet. 3,12a) ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6097 news:UlEEh.49$P8...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6098

"none" <""jhp\"@(none)"> skrev

[ ... file 6096 ... ]

> Off Topic
> FUT:dk.admin.netikette

"Fremragende" argument!

(Time out)

EOD herfra ... :-(

-

Last file-OUTPUT:
6098 news:rMEEh.51$_E3...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6099

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> and ...
> 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
>
> (apropos "code-index": Matt.25,6 markpointer 2.Pet. 3,12a) ... :-)

(Åh ... jeg glemte lige ... )

Og SELVFØLGELIG ikke mindst denne ...

Was: Hevder de så UFO på flyplass (i Chicago, USA)
5984 news:C8xmh.50$JS...@news.get2net.dk

Men ihukom venligst *bedømmelseskriteriet* (hvorom jeg skrev) ...

6096 news:_byEh.20$z2...@news.get2net.dk

> Der er faktisk visse *fordele* ved at benytte GAMLE kildematerialer, idet
> vi så har ...
>
> 4129 news:yjSbe.167$Fe7....@news000.worldonline.dk

> Hope You got the point ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6099 news:WMEEh.52$3B...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6100

Thorbjørn Ravn Andersen

Er der nogen der har kommet med anden kritik end at det måske er lidt
for meget?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

"Thorbjørn Ravn Andersen" skrev

[ ... file 6098 ... ]

> Er der nogen der har kommet med anden kritik end at det måske er lidt
> for meget?

Øh ... det er muligt, at du ikke påskønner dette mit arbejde, og det er så i
orden. It's a *free* country ... :-)

Men fordi jeg er "lidt" naiv; ja så har jeg faktisk bildt mig selv ind, at
nogle mennesker muligvis en dag vil kunne gøre brug af disse mine notater.
Husk på at langtfra alle mennesker (fx. ateister) har læst Bibelen og
derfor vil få store vanskeligheder med at bryde koden. Mit
"research"-arbejde vil derfor evt. kunne lette denne byrde.
Og sæt nu jeg ved et uheld blev kørt over i morgen og døde (eller blev
ædt af en "jaguar"). Da vil disse ET-indicier jo gå tabt (i første
omgang), hvilket jeg finder ret ærgeligt ... :-(

Hvorfor ?

Fordi - hvis der er noget om snakken mht. et udenjordisk besøg fra rummet (i
fortiden og muligvis også nu anno 2007 e.Kr.), da er det jo den *største*
nyhed i Menneskehedens historie, hvilket jeg jo selvfølgelig godt kunne unde
mine medmennesker, også selvom de måske ikke vil påskønne det (i første
omgang) ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6103 news:zXGEh.78$pg5...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6104

Thorbjørn Ravn Andersen

> [...]

> mine medmennesker, også selvom de måske ikke vil påskønne det (i første

Så skriv det hele sammen til en GOD bog og læg den ud på internettet
til læsning :) Det kunne da nok blive læseværdigt hvis du foretager
en god redaktionel process af de informationer du så gavmildt deler ud
af.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

"Thorbjørn Ravn Andersen" skrev

[ ... file 6104 ... ]

> [...]
> til læsning :) Det kunne da nok blive læseværdigt hvis du foretager
> en god redaktionel process af de informationer du så gavmildt deler ud

This is the "book", med såkaldte mange MEDredaktører (heriblandt dig,
Thorbjørn) ... :-)

Fordelen herved er jo, at eventuelle fejl kan blive rettet under vejs.

Et *konkret* (og for mig et ret vigtigt) eksempel herpå
(from the SETI-test-program):

2918 news:ZcwKc.26000$Vf.13...@news000.worldonline.dk
2916 news:%otKc.25966$Vf.13...@news000.worldonline.dk

> "Jonas Møller Larsen" skrev
[ ... ]
> [...]

-

Men svar mig nu lige helt ærligt, Thorbjørn - hånden på hjertet - ...

Ville din tilgang til disse mine nyhedsindlæg have været anderledes, dersom
kildematerialet havde været fx. nogle skrifter fra Platon eller ... (You
name it) ?

-

Last file-OUTPUT:
6105 news:ptREh.6$sV...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6106

Thorbjørn Ravn Andersen

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> writes:

> This is the "book", med såkaldte mange MEDredaktører (heriblandt dig,
> Thorbjørn) ... :-)

Undskyld, jeg mindes ikke at have givet tilsagn hertil.

> [...]

> kildematerialet havde været fx. nogle skrifter fra Platon eller ... (You

Nej. Jeg mener grundlæggende at dit forsøg på at finde kodet mening i
et skrevent værk, er forfejlet. På samme måde som at du mener det du
mener desangående.

Modbevis mig gerne - lav samme øvelse med Platons skrifter bagefter og
se hvad resultatet bliver.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

"Thorbjørn Ravn Andersen" skrev

[ ... file 6106 ... ]

> Undskyld, jeg mindes ikke at have givet tilsagn hertil.

Ikke desto mindre kan jeg bl.a. læse følgende indlæg fra dig in-this-"book":

(Om indholdet så er *relevant*; dét er en helt anden snak.)

> [...]
> mener desangående.
>
> Modbevis mig gerne - lav samme øvelse med Platons skrifter bagefter og

Øh ... Se nu er det sådan, at min tid er begrænset, og jeg har derfor valgt
primært at lede efter "skatten" dér, hvor jeg mener sandsynligheden er
størst mht. *jackpot*, hvorfor jeg IKKE søger i Koranen, gamle egyptiske
oldtidsskrifter osv. ... :-)

(Hmm ... hvad kan jeg sammenligne det med ? ... Jo:)

Et groft overdramatiseret billed-eksempel:
Vil det ikke være hul-i-hovedet at bruge en masse tid på at lede efter
skelet-rester af Home erectus ude i Atlanterhavet (, fordi sandsynligheden
for at finde noget her nok er ret ringe sammenlignet med på landjorden) ?

-

Nå ... men det vil altså sige, at du *diskvalificerer* ethvert
kildemateriale (fra fortiden)!

Denne din fremgangsmåde finder jeg IKKE særlig *videnskablig*, hvilket jeg
kun dybt kan beklage ... :-(

(Tænk hvis man benyttede samme "videnskablige" fremgangsmåde mht. the
mission link, fortidsmennesket ... Hvilken skandale!)

-

Okay ... Jeg skal indrømme følgende: Jeg kunne have forstået dig (i dette
dit standpunkt), *dersom* UFO-fænomenet i sig selv var/er i strid med
naturlovene, men det er jo IKKE tilfældet. INGEN - absolut ingen naturlove
brydes!

Vi kan derfor ikke tillade os på forhånd at udelukke - teoretisk set - at
der har været et besøg fra rummet (engang i fortiden). Sandsynligheden vil
altid være større end 0 procent.

Vi kan derfor heller ikke tillade os på forhånd at udelukke - stadigvæk
teoretisk set - at de har efterladt deres "visit-kort".

Mange troede jo indtil engang i 1990'erne, at det såkaldte ansigt på Mars
(fotograferet af en Viking-sonde (vist nok) engang i 1970-80'erne, var et
sådant efterladenskab. Det *ultimative* bevis.

Men - spørger jeg - kan vi på forhånd tillade os at bestemme *hvordan* et
sådant visitkort skal udformes ?

Nixen!

-

Last file-OUTPUT:
6109 news:TUTEh.12$dp...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6110

Thorbjørn Ravn Andersen

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> writes:

> Nå ... men det vil altså sige, at du *diskvalificerer* ethvert
> kildemateriale (fra fortiden)!

Lad os høre hvad du finder ud af...

--
Thorbjørn Ravn Andersen

"Thorbjørn Ravn Andersen" skrev

[ ... file 6110 ... ]

> Lad os høre hvad du finder ud af...

Mycka bra, merci buku ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6116 news:34YEh.42$234...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6117

> [...]

> Samt ... at der er stærke *indicier* på, at de fortsat er her i vort
> solsystem, melder et yderst relevant spørgsmål sig:

[ ... ]

> 2.
> Menneskers hykleri og destruktive sociale adfærd.

Øh ... Der er blevet indrapporteret en opfølgning til punkt 1 (og til dels
også punkt 2):

> [...]
>
> Samt ... at der er stærke *indicier* på, at de fortsat er her i vort
> solsystem, melder et yderst relevant spørgsmål sig:

[ ... ]
> [...]
> 5077 news:X2tIf.7607$Cl2.1...@news000.worldonline.dk
> Og mange, mange flere eksempler kan desværre føjes til listen ... :-(

Her (desværre) endnu et konkret eksempel:

7746 news:g79l1c$1u32$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> [...]
> oplysninger om tilskadekomne eller
> ødelæggelser.
>
> 5. aug 12:48 (CET, red.)
>
> === citat slut ====
>

> (Og så lige dér, hvor OL-flammen netop har været.)
>
> Pudsigt sammentræf !!!
>
> (Delta = 10)
>
> Højst besønderligt tilfælde.
>
> (Næppe einem tilfældighed.)
>
> Godt det ikke er mig, der skal deltage i Cannibal-istans
> Auschwitz-legitimerüng !!!
>
> (Man kan jo aldrig vide, hvad der hænder.)
>
> Hold Jer laaANGT væk !!!
>
> (blod-skyld. Uskyldigt blod er udgydt, James 5,5-6.)

Og moderen hans kom ham minsandten i går til undsætning med ordene ...

(Berlingske Tidende, lørdag den 9. august 2008, side 9)

=== citat start ===

Dronningen: Frederiks OL-drøm gavner Danmark

... Der blev bl.a. spurgt til kronprinsen Frederiks kandidatur til Den
Internationale Olympiske Komite, som regerntparret bakker op om.

" ... ", sagde Dronningen og ærgrede sig over, at Kronprinsen er blevet
kritiseret for sit kandidatur.

... ligesom historikere har vurderet, at kronprins Frederik med sine
ambitioner risikerer at sætte kongehusets popularitet over styr, ...

På spørgsmålet om, hvorvidt kritikken hat påvirkey Dronningen, svarede
hun:
"Kan De forestille dem nogen mor, som vil være glad for kritik af sit
barn?"

=== citat slut ====

... som om dét skulle hjælpe. TVÆRTIMOD !!!

Men døm nu selv.

Hvem bør man mest holde sig til :

1. "Gud", Kongen og Fædrelandet

(Begrebet "Gud" kan her manipuleres mhp. magtmisbrug osv.)

eller ...

2. Retfærdigeheden

Apropos du ka' IKKE tjene 2 herrer, Matt.6,2

(Familien Danmarks demokrati er - for øvrigt - IKKE til salg. Hverken til
spytslikkere eller andre svin.)

Hmm ...

Åbent spørgsmål til videnskabsgruppen:

Har du lyst til at bli' gift med en spyt-slikker ?...

ET-Break:
(2008-08-09, Saturday, day no 222, CET 10:34:02, delay 0, GMT 08:34:02)
- "Det ligger under vor værdighed."

Glæder mig at høre ... :-)

CET 11:05
- "Friend."

... (?)

Georgia ?...

CET 11:05
- "Det kommer."

Fine ... :-)

7755 news:489cb4bf$0$90272$1472...@news.sunsite.dk

[ ... ]
[ ... ]
> News:
>
> Rusland krænket Georgiens grænse. Georgien i krig med Rusland.

(Ønsker du at blive gift med sådan en ?)

CET 11:06
- "NEJ"

CET 11:06
- "NJET."