Found Markpointer 144: Le-GRAND-Chief-Commander°-d'orchestre-symphonique-break - Re: News 2022-01-01, 1491 days to global Nuclearwar+suicide

Found Markpointer 144:
Le-GRAND-Chief-Commander°-d'orchestre-symphonique-break
Was:
Israel is not ready for the big earthquake to hit

File 23.309 ...
https://sites.google.com/view/time-breaks/files/23-xxx/23-3xx/23-309

-

Den 03-01-2022 kl. 21:13 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-01-01, 1491 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 3 Jan 2022 21:13:54 +0100
23242 <61d35906$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ichDYFoEV90/m/P7idaNF_AAAJ

Headline:

Found Markpointer 144:
Le-GRAND-Chief-Commander°-d'orchestre-symphonique-break
Was:
Israel is not ready for the big earthquake to hit

Taliban-delegation kobles til drab

Tyrkisk journalist anholdt

-

DR S114 søn 23 jan 07:19:59
23.januar dr.dk/nyheder 06:19

TYRKISK JOURNALIST ANHOLDT
En tyrkisk domstol har fængslet en
kendte journalist Sedef Kabas for
angiveligt at have fornærmet landets
præsident. Sedef Kabas blev anholdt
lørdag i Istanbul, og en domstol har
besluttet at fængsle hende forud for en
retssag. Det skriver Ritzau.

Anklagen kan give en fængselsstraf på
mellem et og fire år, men Kabas nægter
sig skyldig.

På Twitter fordømmer Erdogans
talskvinde, Fahrettin Altun,
journalisten. Ifølge Tyrkiets
journalistforbund er anholdelsen "et
alvorligt angreb på ytringsfriheden".

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkisk-journalist-anholdt-fornaerme-praesident-erdogan

-

Medlem af Taliban-delegation kobles til drab på norsk journalist
23. jan. 2022, 05:33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-01-23-medlem-af-taliban-delegation-kobles-til-drab-pa-norsk-journalist

+

DR S116 søn 23 jan 07:19:59
23.januar dr.dk/nyheder 06:51

TALIBAN-DELEGATION KOBLES TIL DRAB
I går landede en delegation af
medlemmer fra den militante bevægelse
Taliban i Norge. Et af medlemmerne
bliver koblet til et dødeligt angreb på
et hotel i 2008, hvor en norsk
journalist mistede livet.

Også en embedsmand fra det norske
udenrigsministerium blev såret under
angrebet, mens fem andre blev dræbt.

Medlemmet er bror til lederen af
Haqqani-netværket, som stod bag
angrebet på hotellet Serena i den
afghanske hovedstad, Kabul, i
2008.Taliban skal efter planen tale om
blandt andet nødhjælp og
menneskerettigheder med de vestlige
repræsentanter.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/medlem-af-taliban-delegation-kobles-til-norsk-journalists-doed

-

DR S119 søn 23 jan 11:33:51
23.januar dr.dk/nyheder 07:34

CHEF FOR DEN TYSKE FLÅDE TRÆDER AF
Chefen for den tyske flåde, Kay-Achim
Schønbach, har skabt en mindre
diplomatisk krise mellem Tyskland og
Ukraine, og det koster ham jobbet. Det
skyldes en udtalelse om Rusland.

Under et besøg i Indien gav han i et
foredrag sit syn på det store land mod
øst og dets leder, Vladimir Putin. Her
sagde han, at Putin fortjener mere
respekt. Situationen på Krim-halvøen,
som Rusland har annekteret, omtalte han
også i en bramfri tone.

- Den er tabt. Den kommer aldrig
tilbage til Ukraine. Det er et faktum,
sagde han.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udtalelsen-kostede-ham-stillingen-nu-maa-chefen-den-tyske-flaade-finde-et-andet-job

-

DR S125 søn 23 jan 11:33:52
23.januar dr.dk/nyheder 11:31

MINDST 87 DØDE I YEMEN
I det krigshærgede Yemen er yderligere
fem døde bjærget fra murbrokkerne af
det fængselsanlæg, der fredag blev ramt
af et luftangreb fra den saudi-ledede
koalition. Dermed bringes dødstallet op
på mindst 87, oplyser
nedhjælpsorganisationen Læger uden
Grænser ifølge nyhedsbureauet AP.

Ahmed Mahat, leder af Læger uden
Grænsers mission i landet siger, at
redningsfolkene sent lørdag afsluttede
deres eftersøgningsarbejde på stedet
for fængslet i Yemens nordlige provins
Saada.
266 mennesker blev såret i
luftangrebet, oplyser Ahmed Mahat.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-87-doede-i-yemen-i-luftangreb-melder-laeger-uden-graenser

-

Received Newsletter-input from ...

The Jerusalem Post <...
Date: søn. 23. jan. 2022 kl. CET 20.34, GMT 19:34
Subject: Israel is not ready for the big earthquake to hit
To: <...

Israel is not ready for the big earthquake to hit - analysis

The country's ambitious TAMA 38 project didn't touch buildings
closest to the Great Rift Valley.

By ANNA AHRONHEIM
Published: JANUARY 23, 2022 18:48
Updated: JANUARY 23, 2022 22:33
https://www.jpost.com/israel-news/article-694323

A 3.7-magnitude earthquake struck at 11:36 p.m. on Saturday
night, with its epicenter around 19 km. northeast of Beit She’an,
the Geological Survey of Israel reported. Around noon on Sunday,
a 3.5-magnitude quake hit close to Tiberias.

Kommentar:

2022-01-22, Saturday, day no 22, Jer 23:36, delta 24
2022-01-22, Saturday, day no 22, CET 22:36, delta 84
2022-01-22, Saturday, day no 22, GMT 21:36, delta 144
Delta Stoneheng_______________________2:24

Compare with ...

14 (144, 1400, 144.000),
Chandrasekhar limit
(Chandrasekhars grænsemasse)
14 (144, 1400, 144.000), Chandrasekhar limit/grænsemasse)
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/14
Was (be3fore the Google-vandalismus):
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14

> Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser indiciet:
[ ... ]
> [...]
>...> værdi ikke kan eksistere. Så hvis man har en fast
>...> stjerne med 1,4 solmasser og tvinger den til at
>...> modtage yderligere 0,1 solmasse, vil der ske no-
>...> get drastisk ... (nova- og supernova-eksplosioner).
>

> Vi har altså at gøre med en astronomisk størrelse, som
> gør sig gældende på samme måde *overalt* i Universet, og
> som derfor glimrende kan anvendes som en art "målestok"
> i et SETI-program mht. interstellar kommunikation!
>
> (I forvejen benyttes for øvrigt disse Supernova-1A som
> de kaldes til at bedømme afstande i Universet.)

Gud Almægtige°! HVAD har du gang i?

Hmm ... (memory on from) ...

Le Bahrain-interrupt:
الله! اجعلني محقق UFO ماهرًا متخصصًا في القرآن
Date: Sat, 22 Jan 2022 09:52:08 +0100
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/23-xxx/23-2xx/23-29x/23-294
https://sites.google.com/view/et-footsteps/topic/hunter/23-xxx/23-294

> [...]
>
> Repeat after me:
> (How do you become a skilled detective/UFO-hunter?)
>
> (
> Internal Interface on (Code: Lucky Luke 12,49):
> https://www.youtube.com/watch?v=tAe2Q_LhY8g#t=04m37
> The sheriff is sworn in (Sheriffen tages i ed)
>
> Was:
> Gud! Gør mig til en dygtig UFO-efterforsker med bibelen som speciale
> )
>
> Google-autotranslation:
> God! Make me a skilled UFO investigator specializing in the Koran
>
> الله! اجعلني محقق UFO ماهرًا متخصصًا في القرآن

Chief-Commander° has spoken!
(I guess)

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-01-23 kl. 17.09
38 min. siden
Martin Henriksen skal 'hjem og tygge lidt på' valgnederlaget til
Messerschmidt

TV2:
Henriksen: Min erfaring siger mig, at fnidderet fortsætter
23. jan. 2022, 16:46

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23309