Borvaseline...

Los

Hejsan.

Gennem en årrække har vidundermidlet i min familie været Borvaseline. Lidt
karikeret kan jeg sige, at vi bruger det på alt fra smårifter til åbent
kraniebrud. :-)

Det er blevet en så internaliseret del af min "livsverden", at jeg aldrig
har forholdt mig kritisk til det, eller undersøgt, hvad skidtet egentlig er,
og ikke mindst hvorfor det virker. (For det gør det!) Er der nogen, der kan
fortælle mig lidt mere om produktet?

Hed menlig vilsen

Morten

frank hansen

hvorfra ved du det virker? og hvad bruger du det for/til?

Los skriver:

Los

hvorfra ved du det virker? og hvad bruger du det for/til?

Det kan naturligvis kun blive til en subjektiv vurdering, men såsnart jeg
har en rift, et sår, en vabel, ét eller andet småbetændt eller lign., så får
det en klat borvaseline, og problemet forsvinder som regel med forbløffende
hast. Jeg har sågar haft held med at bruge det på noget eksem.

Morten

vera...@gmail.com

Hvor kan jeg købe det.