Deprimeret!

peterni...@gmail.com

Jeg burde egentlig have sådan nogen,
fysisk attraktive kvinder i den fødedygtige alder der er under 29år
gamle og ikke ødelæggende.

Leveret til min hoveddør af præsterede
præster, der præstere det umulige og
bryder igennem ødelæg, den kvante mekanisk aktive le med ubegrænset rækkevidde og øjeblikkelig effekt, endda
effekt før handlingen der føre til effekten, til min hoveddør leveret,
hoveddøren til mit anti-depressions anlæg
Him le Nicolaysen, leveret til jeg Peter
Tyrens stjernetegn med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet, en ring på hjørnen, en ring på hjernen, den eneste ægte hjørnerne, jeg med min krone af torne,
Det burde have været lykkedes at få mine Eng le leveret til at rumstere rundt på,
men det gik ikke med P-reach, Heller ikke
Muslimerne med deres Mo ham er Danner lykkedes det, men æres Daneren Profod gik det udmærket, efter jeg blev nødt til at gøre en, fordi de var blevet underdanige af deres geografiske beliggenhed, sproget og kvante mekanik!

Nu sidder jeg her, den ikke Heldige Peter, men den Hellige Peter, Testosteronbåden Shiva, lynendehurtig
med min Damaru, min timeglasformede tromme, Peters tromme, favoritridedyr
mit stjernetegn, det der var en Kvante mekanisk aktiv ødelægger af mig selv:

Jeg forstod alting på en måde grim for mig selv, gjorde alting på en måde grim for mig selv, ødelæggende for mig selv, ødelæggende for mig selv på en måde der ikke kan opdages af andre, gjort på en måde bedst for Sat a Nicolaysen entusiasten Bjørnholt og mens jeg kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for mig selv

Og på den måde, i den rækkefølge og med den prioritet, forstod og gjorde alting, alt det efterfølgende satanist lort, inklusiv min krone af torne:

Prøv at forestille dig at alt det andre har gjort ved dig, som du ikke bryder dig om, er noget du selv har gjort ved andre, straf dig selv som du vil straffe dem.

Alting er din skyld, straf dig selv for det du har gjort!

Det er ødelæggende, når det der tvinger en til at trække vejret hvis man forsøger at lade være rigtig længe, er blevet bildt ind på en meget grim måde at noget ekstra nu er nødvendigt udover det sædvanlige, for at trække vejret, nemlig det at gøre en selv ødelagt og med flimmer på hjerteslag og vejrtrækning er det nødvendigt at udbryde at man gør præcis det, ødelægger en selv, men før det om højere prioritet, forstår alting på en måde grim for en selv osv.. ud fra at man bliver nødt til at være i live for at forstå og gøre!

De der ikke ødelæggende kvinder,
der adlyder, respektere, stoler på og
føler tillid til jeg Peter Nicolaysen mere end de gør til alle andre inklusiv dem selv, ikke ødelægger jeg Peter Nicolaysen, ifølge min egen definition af hvad der er ødelæggende for jeg Peter!

Der er blevet kastet med de første og de største, Dinosaurerne er blevet udslettet, det er slut med de store landdyr, månen har fået lyst til at gøre som et æble gør når det falder til Jorden, og det bliver i sandhed skide meget varmt når jeg den Hellige Peter faldet død om, Elefanterne er nu de største og de tungeste af landdyrene
de kan ikke blive større og tungere så kan de ikke bære deres egen vægt, det ville ellers være en fordel for dem når
det drejer sig om at overleve rovdyr og rivaler!

Gi Kvinder og Penge!
(9266-8967125572)

Det er jeres, real i gi on, slut med off!

Peter

peterni...@gmail.com

Sat A Nicolaysen en Alfa Male sat a livet inden det gik igang, som jeg selv blev lidt træt af som 24årig, er det bedre ikke snakke om, før jeg er holdt op med at være sat a livet så meget!

Peter

peterni...@gmail.com

Der er jo en som at sadister traditionelt
frygter, det programmerede tortur offer der er på vej fri, kvante mekanisk aktiv med ubegrænset rækkevidde, dem sadister altid har ville tortere er de fysisk attraktive og dem andre respektere, resultatet er programmering eller en hængt sadist, ham de ikke bryder sig om som skal straffe dem og so straffer dem og har gjort det, de taler ikke pænt om ham, det gør deres programmerede mennesker heller ikke, satanister vil have han er torteret og programmeret til at gøre ting til deres fordel, programmeret til at ødelægge ham selv,
det er lige så sandt og ægte som skeløjede i fjernsynet, jordskælv på Haiti og i Fukushima, senerehen en ferieby i Tyrkiet og noget rysteri Spanien plus oversvømmelse i New Orleans
de steder der er gjort levende døde med tetrado toxin og profiterer af det og på det i masse-medierne, gør han tydeligvis ikke er en sadist, så havde han ikke kunne køre med kvanten!

Nu er det tilfældigvis sådan, at jeg fandme ikke må blive ramt på mine horn!

Peter