FN's sikkerhedsråd: Islamisk Stat er en global trussel - Re: 2015 uge 47 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, November 16, 2015, CET 09:36, GMT 08:36
Subject: 2015 uge 47 (news samlet)
18763 news:n2c4dd$skh$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/x0ohasJ9akY/aIsxNeizFQAJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2015-11-16, Monday, day no 320 in the year ... ]
> [ ... ]
>
> Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?
>
> Svar 1:
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

> [...]

-

DR S168 fre 20 nov 13:48:26
20.november dr.dk/nyheder 13:19

SYRIENSKRIGERS FAR PÅ KONFERENCE
For to år siden forlod en 25-årig
kvinde sit hjem i Aarhus og rejste til
Syrien for at deltage i kampene.

Hun fortalte intet til sine forældre.
De fik kun en kort SMS, og lidt tid
efter blev hun meldt dræbt.

I disse dage er kvindes far, Mohamoud
Abdullahi, taler ved en international
konference om antiradikalisering i
Aarhus.

- Vi skal hjælpe hinanden og øge
opmærksomheden, så det, der er sket med
vores børn, ikke sker for andre børn
her i Danmark, siger han.

Konferencen har gæster fra 36 lande.

Far til dræbt syrienskriger står frem: Hun må ikke dø forgæves
kl. 13:19
http://www.dr.dk/nyheder/regionale/oestjylland/far-til-draebt-syrienskriger-staar-frem-hun-maa-ikke-doe-forgaeves

-

OVERBLIK Islamister har hærget Mali i årevis
20. Nov. 2015 kl. 13:55
http://www.dr.dk/nyheder/udland/overblik-islamister-har-haerget-mali-i-aarevis

-

Forskere advarer: Bakterie-gen resistent overfor antibiotika
20. Nov. 2015 kl. 22:28
http://www.dr.dk/nyheder/viden/miljoe/forskere-advarer-bakterie-gen-resistent-overfor-antibiotika

-

DF vil nægte 'hadprædikanter' adgang til Danmark
21. Nov. 2015 kl. 00:00
http://www.dr.dk/nyheder/politik/df-vil-naegte-hadpraedikanter-adgang-til-danmark

Kommentar:

Det lyder meget fornuftigt, underforstået: de skal overholde
grundloven (og her er det fx. ikke tilladt at forfølge
anderledes tænkende und so weiter fx. jøder)!

De skal - med andre ord - sværge Grundloven troskab!

-

FN's sikkerhedsråd: Islamisk Stat er en global trussel
kl. 06:41
http://www.dr.dk/nyheder/udland/fns-sikkerhedsraad-islamisk-stat-er-en-global-trussel

Kommentar:

IS ***tror***, de er stærke, men sandheden er, at denne
verdens militære magter sagtens kunne udrydde dem i løbet
af nul komma fem ved at atombombe hele deres territorium!

Hvorfor gør de det så ikke?

Fordi det får uoverskuelige konsekvenser for Verdensfreden
fremover! Man vil jo ikke længere videre, hvornår denne
grænse er nået, at det kan retfærdiggøres at anvende
atomvåben!

Dog hvis IS begynder at bringe atomvåben, da er det legitimt
for modparten i ***selvforsvar*** at gengælde dette med
tilsvarende brug af atomvåben.

Så hjernevaskede galning:
Men tro ikke, at du er så stærke, som du går og bilder dig
ind! En psykopat a la Hitler kunne fx. sagtens finde på at
udrydde Jer alle i en udryddelseslejr! I har jo næsten alle
forkert hudfarve her i Europa!

Men OM vi ønsker dette (som civilisation) ?

Nej!

Langt hellere ønsker vi, at I må komme til fornuft!

Har du lavet din "hjemmeopgave" ?

For jeg har MEGET mere at fortælle dig!

Jeg (og andre) NÆGTER nemlig, at en Hitler-lignende type
skal ta' over!

Vi tror på kærlighedens magt, og vi er kaldede til af
Skaberen til at være lys og salt i verden (så den ikke går
til i forrådnelse)!

Vous comprenez?

Vi ser jer som får, der er ved at drukne i brønden, og vores
Herre ønsker - Ham, vi kalder Frelseren - at også disse får
(det vil sige: dig og dine) skal op af brønden, FØR de (I)
drukner (d.v.s. FØR I går fortabt).

Vous comprenez?

Vi er udsendt af Faderen, og vi har en mission!

Det lægger os stærkt på sinde: Åh, gid I vil lade Jer frelse
fra fortabelsen (for I er jo gået fuldstændig fejl i byen
og endt i en skrækkelig vranglære, hvor man ikke længere kan
skelne mellem godt og ondt)!

Jamen, mig vil ha' lov at myrde!
(kunne du så hertil sig)

Ja! Du har ***beruset*** dig i magtSYGE.

Det er patientens grundliggende symptom på hovmod mod Gud
(altså oprør mod Skaberen).

Og bliver du så mere lykkelig af at skabe frygt?

Ja! Mig kan få næsten alle folk til at makke kæft, trit og
retning!

Mig kan nemlig godt li' at være en lille tyran!

Mig über alles!

Og hertil siger jeg blot: Heil Hitler!

(og det var IKKE et kompliment!)

Åh ... gid du dog ku' INDSE, at du er gået helt galt i byen,
men jeg er bange for, at djævelen har sløret dit udsyn, så
du ikke længere kan se forskel på bl.a. godt og ondt!

Og hvad djævelen har i sinde, ved vi alle (i hvert fald alle
os, der er kristne)!

Djævelen HADER Gud. Han MISUNDER Gud. Og når han ikke kan få
ramt på Gud, da forsøger han på det indirekte ved at ødelægge
Hans skaberværk! Og hertil bruger han vold, mord død og
ødelæggelse.

Så når vi kristne ser vold, mord, død og ødelæggelse, da ved
vi, at det "blot" er et symptom på dæmonisk aktivitet!

Vous comprenez?

Hmm ...

Vi må vist hellere lige ha' en output nu!

NRK:
20 november 2015 kl. 10:26 - 20 november 2015 kl. 13:23

20 november 2015 kl. 13:50