Ødelæggende!

peterni...@gmail.com

"Gør noget for folks religion",
"Vi vil ødelægge alt det du er stolt af"

Der bliver nødt til at være en eller to med dåbs fornavnet Kristian/Christian der har begået et eller andet jeg et stolt af på et eller andet tidspunkt i deres liv!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørneringen, enhjørringen som er jeg!

Den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

Der var en Hebræer eller to og deres Nazister der forsøgte at smide mig ud
af at have eksisteret, fordi de syntes at jeg var bæ!

Da de opdagede fejltagelsen, gjorde de noget sindssygt, de forsøgte at gøre bæ delen og det lykkedes delvist, det er derfor at mange syntes at livet er noget lort!

Beskidtheden KBjørnholt har meget at stå til ansvar for!

Jeg skylder ikke nogen noget
(udover et lån i banken)!

Det er jer der skylder mig alting!

Det er værd at påpege at min linje starter nede i tiden med alle menneskers fælles forfædre, Hebæerne og Nazisterne er ikke ligefrem berygtet for deres begavelse de steder hvor det betyder noget!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

Det har også vist sig at være et
tveægget sværd at bruge tid på at gøre kvinders rettigheder ind i eksistens,
Enten er der ikke nogen der er værd at bestemme over ellers også bliver jeg programmeret til ikke at have nogen der er værd at bestemme over af storheds vanvittige Sat A Nicolaysen entusiaster, der syntes at jeg skal være en alfa male sat af livet for livstid og gøre ting til deres fordel, som feks. DJ Ævl og Bjørnholt istedet for til min egen bgramseri fordel!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke