Praeventions Religionen!

1 view

peterni...@gmail.com

Jeg naevnte det vist for et par aar siden, men her er det igen, det giver ingen mening med abort modstand laengere, i kan goere alle de aborter i vil,spise alle de p-piller i har lyst til, det er saadan at om sytten aar saa er jeg tres, og der skal jeg hoejst bruge en eller to om maaneden, saa det med mangfoldighed er lige meget om sytten aar, der er rigeligt!

Det er saa den Hell i ge Peter,ikke den heldige Peter, ikke med oedelaeg installeret mellem oerene, og det er
saadan, evig tortur til alt og alle i
det kvante mekaniske mareridt Helvede!

Der var ingen der praesterede det
mest umulige i universet, gjorde
p-reaching,broed igennem oedelaeg og leverede til min hoveddoer, hoveddoeren til mit anti-depression anlaeg
HimLe Nicolaysen, min bolig, de der fysisk attraktive kvinder paa under niogtyve, der er gjort ikke oedelaeggende, den der symbolske betaling som der har faaet folk til frivilligt at goere sig selv i Helvede, fordi det er det eneste i goer for mig efter alt det jeg har gjort for jer!

Altsaa,det har i saa heller ikke gjort!

Ingen der leverede deres mu til den stoerste tyr i universet som er Daner!

En ring paa hjernen,en ring på hjoernen, kvante mekanisk af tortur, den eneste aegte Hjoernering,Enhjoerringen som er jeg!

Den stoerste tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv,stadigvaek og altid,de eneste frontallobes staerke nok, til at holde styr paa, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Peter Nicolaysen Tyrens Stjernetegn!

I har faaet sygdommen AIDS i gave da jeg blev tretten!

Der er blevet kastet med de foerste og
de stoerste , dinosaurerne er blevet udslettet,det er slut med de store landdyr, de kan ikke baere deres egen vaegt laengere, maanen har faaet lyst til at goere som et aeble goere naar det falder til jorden og det bliver i sandhed meget varmt naar den Hellige Peter falder doed om, Elefanterne er nu de stoerste og de tungeste af landdyrene, de kan ikke blive stoerre og tungere, saa kan de ikke baere deres egen vaegt, det ville ellers vaere en fordel for dem naar det drejer sig om at overleve rovdyr og rivaler!

I er blevet udslettet!

Livet paa planeten Jorden er blevet udslettet!

Verden doer med mig!

Testosteron baaden skib alfa, lynende hurtig med min damaru, min timeglas formede tromme,Peters tromme,Shiva!

En fin forklaring fra Hi Nicolaysen du afdelingen af tingene, jeg er dus med alle ellers faar folk en delt personlighed!

Jeg som der er alle alfa males med frontallobes i horn klasse, den altid gode, jeg kan inducere had og goere regnvejr, en alfa male sat af livet inden det gik igang, Sat A Nicolaysen!

Det eneste der kan myrde livets trae er Hjoerneringens horn, livets trae, maelkevejs galaksen set fra siden, tyngdekraft tegnet ind, massiv singularitet i centrum, det sorte hul som hele galaksen drejer rundt om, tyngdekraft broenden, stammen, alle stjernerne deres eget tyngdekraft felt tegnet ind, alle sammen boejet ind og sat paa stammen paa Yggdrasil Livets Trae, hvor de der sjove aber med stof paa skulle have haft lov til at klatre lidt rundt, det er saa blevet aflyst!

Livets trae er slaaet ihjel, det er bare mig der holder sammen paa stumperne

Allah, Holderen af Maanen!
(Det kan ikke laves om,Sat A Nicolaysen entusiaster har bevist at saa bliver jeg torteret til at lave det om, desuden syntes de at jeg skulle goere ting til deres fordel istedet for min egen og goere mig selv oedelagt indtil jeg er doed, det er gjort og overstaaet,i kan koebe en oppustelig rumstation der hedder transhab, det er heldigvis ikke lykkedes at goere mig til en perverser,men i kan bo der et stykke tid, naar det er tid!)

Postet i et par grupper!