Hinduer,Muslimer,Hebræer og Kristne!

peterni...@gmail.com

"Gør noget for folks religion"

Fordi at i på et tidligere tidspunkt er kommet til at påstå at den altid gode,
hjernen der går ud og påvirker via entangelment, alle alfa males med frontallobes i horn klasse, som der
kun er en af,ellers havde det heddet en flerhjørring:har knald i låget, har jeg arrangeret at jeg har femten tusind kroner udbetalt om måneden efter skat,som i betaler mere eller mindre frivilligt, og det er kun fordi i ikke mente det da i gjorde det!

Tit og ofte har jeres selvangivelser været sande ægte og ikke løgnagtige,andre gange ikke!

Hvis i har gjort forældet svindel og har det dårligt med det, eller bate sådan syntes at det er det rigtige at gøre,så kan i gøre donationer her:

DogeCoin:DEUdbMUgZ3RdYKGJQuYs3N8cg5ti1RGg2f
ETH:0x37d43e9d768905e6d0f278957cace25acb558425
Bitcoin:15GfEz4xPrbZvoKQRRwsnz1f8nrqRkkeUs

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke