Mere om den ikke Heldige Peter

peterni...@gmail.com

Efter mere end halvandet årti med
"ødelæg dig til selv" rumsterende
rundt mellem ørene og den eneste
moderatorer udtalelsen
"du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv"

Er jeg ikke ligefrem blevet oversvømmet med ikke ødelæggende indskud på min konto for at "belønne" mig for at fjerne al kvalitet i menneskeheden, gøre skeløjede i fjernsynet, styre millioner af fysisk attraktive kvinder til de være steget psykopater, sadisme og Sat a Nicolaysen entusiaster globalt, (de programmerede klager aldrig) så jeg en Alfa sat a livet inden det gik igang, hjørneringen, den eneste ægte Far Ao, en Alfa med en ring,
far til Odin og Jupiter, ringen er din
og du er Peter da der blev snakket om at ødelægge min hukommelse, holderen af månen og verden også, det bliver i sandhed varmt når den uheldige Peter
falder død om, testosteron båden skib Alfa, favorit ridedyr mit stjernetegn,
Det var vægten der fik ram på dinosaurerne!

-
Peter
9266-8967125572

peterni...@gmail.com

Fejlen i ovenstående er gjort af
entangelment(religiøse mirakler/
spooky action, programmering og
udtalelsen "der skal være mindst en
fejl" eller stavekontrol!

Det er ikke stavekontrol! Med
den modvind der på at skrive
dette indlæg!

Jeg har fornuftig mistet min
vaskemaskine og to elpære i gangen
,der er en historie bag de to elpære
jeg skriver om i et senere indlæg,
pga. modvind, jeg gider ikke skrive hele dette indlæg igen, 3.gang og vil ikke risikere min nye mobil!

resten af tekst ødelæggelsen står Google for!

Peter

peterni...@gmail.com

Fornylig og ikke fornuftigt i ovenstående!

Peter