Re: Found distance to Cygnus A - Re: Found Enok + Elias = 65 million (apropos Chicxulub crater 65 million years ago) - Re: Apophis "waves"

Den 01-06-2019 kl. 12:40 skrev Kall, Mogens:

> Pro 22,3 ... (Found: Wall -> 1,44 ?) ... Pro 27,12
>
> File 21.517 ...
> https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/foretells/pro-22-3-27-12/21-517
>
> https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/wall/21-517
> https://sites.google.com/site/etbible/home/samson-s-riddle/21-517
>
> Google-auto-translation:
> From Danish to English (and many other languages)...
> http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/foretells/pro-22-3-27-12/21-517
>

> -

> [...]

Jeg tror, jeg har fundet ud af, hvad der er galt med
*patienten*:

Jeg har nemlig observeret, at en chimpanse, når den IKKE kan
løse opgaven (fx. i et laboratorie-forsøg), flipper ud og
smadrer bulen.

Den kan IKKE håndtere sin *frustration*.

Den er - ligesom vi også har set hos fx. nogle autister - i
sine følelsers vold!

Og det er her, vi så må gribe ind og hjælpe Kanzis søster,
skønner jeg, Hr. Doktor° "Freud"!

Last OUTPUT: 21501 news:5cecef81$0$695$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/-vJZiYkfBwAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21518