Nordea!

Peter Nicolaysen

Er der nogen der med held har overført penge fra deres lån til deres konto,
hvis de er forud i deres betalinger på lånet via netbank?
--
I skal bare selv finde på en grund til, at i kommer i det kvante mekaniske mareridt
Helvede og bliver torteret for altid når i dør, grunden i finder frem til, må ikke indeholde

Charlotte E.

Ja, det har jeg gjort op til flere gange uden problemer - hvorfor?

CE

Peter Nicolaysen

"Charlotte E." <No...@m.net> skrev i meddelelsen news:jJ-dnTy1HKqhzSzS...@giganews.com...
Jeg syntes ikke, at lånet dukker op som en valgmulighed når jeg vælger
"Overfør penge" i venstre side af skærmen, der er kun konto ikke lånet!

Peter Nicolaysen

"Peter Nicolaysen" <peterni...@email.dk> skrev i meddelelsen news:mFcsr.163039$275....@unlimited.newshosting.com...
Krydser lige til dk.politik

OnTopic i dk.politik: da det er en af eftervirkningerne fra at være forsøgt programmeret til at stemme DF,
af Karsten Bjørnholt i 1998 mod min vilje og da det mislykkedes bla. "Du skal være økonomisk uansvarlig" ,
og "Du må ikke have nogen penge sidst på måneden"

Opfølgning sat til dk.videnskab.oekonomi

Charlotte E.

Hovsa - jeg ser først nu, at det specifikt gik på Nordea - jeg troede,
spørgsmålet gik på, om det var muligt, sådan i almindelighed - jeg har
ikke Nordea, og kan derfor ikke svare på, hvordan det foregår i Nordea.

Sorry...

CE