You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Hej For en del år siden var jeg interesseret i at købe en ejendom og tjekkede alle lyste dokumenter i byretten. Nu har jeg igen set tingbogen og har bemærket at et lyst dokument med en servitut som begrænser anvendelsen er væk og ikke længere fremgår af tingbogens elektroniske dokumenter. Servitutten er altså ikke blevet digitaliseret og ingen kender nu servitutten ellers dens historie. I gamle dage kunne man jo gå på tinglysningskontoret og se i en stor tyk tingbog og fjerne de sider og dokumenter kan ikke syntes om. Det tror jeg at nogen har gjort inden tingbogen blev digitaliseret. Hvad kan man gøre - evt politianmelde hvem eller henvende sig hvor ?
CC
unread,
Jan 12, 2007, 5:49:30 PM1/12/07
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
"Kenneth" <.@.kenneth> wrote in message news:eo70al$jab$1...@aioe.org...
Tingbogen er endnu ikke blevet digitaliseret, det vil den først være fra Påsken 2008 - indtil da, bør det være muligt, at møde op på tinglysningskontoret og kigge i de originale tingbøger.