Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

fagforeningskontigent

0 views
Skip to first unread message

Jensen

unread,
Feb 19, 2003, 12:38:40 PM2/19/03
to
Jeg har netop fundet ud af at jeg efter et år som arbejdsløs
kun skal betale det halve i kontigent.
dvs at jeg i et år har betalt dobbelt så meget som jeg skal.

Er de penge bare spildt (det var bare ærgeligt) eller kan jeg kræve dem
tilbagebetalt


David T. Metz

unread,
Feb 19, 2003, 12:49:12 PM2/19/03
to
Jensen kalligraferede, i news:b30fbf$tim$1...@news.net.uni-c.dk

Spørg foreningen. Det kan være det er dit ansvar at oplyse dem om din status
(ret sandsynligt) og at det først er fra den dato dit kontingent ændres
(mindre sandsynligt). Ring/skriv og bed om en refusion.

David


Jensen

unread,
Feb 19, 2003, 1:00:48 PM2/19/03
to
Først i november stod det i foreningsbladet.
Desuden har fagforeningen (det er en lille fagforening) kørt en
bortvisningssag for mig, hvor afdelingsformanden og foreningens advokat har
været indvolveret.

allerede fra dag et. Vidste fagforeningen at jeg var bortvist og dermed
arbejdsløs.
Foreningen skrev til a kassen at jeg ikke skulle have 5 ugers karantæne
(hvilket jeg fik alligvel)

David T. Metz

unread,
Feb 20, 2003, 3:20:11 AM2/20/03
to
Jensen skriblede:

> allerede fra dag et. Vidste fagforeningen at jeg var bortvist og
> dermed arbejdsløs.

Så er det nok bare en fejl fra deres side. Som sagt: Kontakt dem og bed om
at få beløbet godskrevet.

David
--
Fix Outlook Express så det citerer ordentligt:
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

0 new messages