Er de penge bare spildt (det var bare ærgeligt) eller kan jeg kræve dem
tilbagebetalt
Spørg foreningen. Det kan være det er dit ansvar at oplyse dem om din status
(ret sandsynligt) og at det først er fra den dato dit kontingent ændres
(mindre sandsynligt). Ring/skriv og bed om en refusion.
David
allerede fra dag et. Vidste fagforeningen at jeg var bortvist og dermed
arbejdsløs.
Foreningen skrev til a kassen at jeg ikke skulle have 5 ugers karantæne
(hvilket jeg fik alligvel)
Så er det nok bare en fejl fra deres side. Som sagt: Kontakt dem og bed om
at få beløbet godskrevet.
David
--
Fix Outlook Express så det citerer ordentligt:
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923