hvad må man ligge på en hjemmeside ?

Bo M. Mogensen

hvis jeg nu kender navnet på en morder og ved , hvor han sider i fængsel
og for hvad - er det så lovligt at ligge det på en hjemmeside ?

jeg mener en google søgning så ligger det allerede online på div avisers
online adgang ... har almindelige borger den samme ret ?

Mv Bo

Carl Alex Friis Nielsen

Fuldt ud besvaret i tråden "Brev til mor"

Bo M. Mogensen

Den 19-09-2021 kl. 10:30 skrev Carl Alex Friis Nielsen:

> Fuldt ud besvaret i tråden "Brev til mor"

ok