falsk dokument

ESBJERG BAZAR

en har lavet falsk dokument , skrift og undersrevt istedtfor min søn, nu han stjælt vores selskab navn ESBJERG BAZAR som er vores CVR: 41651113 og vores LOGO som er registers ved varemærkestyrlsen. politi sige vi kan ikke gør noget fordi retten igang med det, og retten hørt til derse løgne historie og deres løgne advokat, de siger jeg må afmelede og slette alt om ESBJERG BAZAR. vi solgt kun butiken men ikke vores selskabnavn eller logo.
NOOF
ESBJERG BAZAR
tømrervej 12 esbjerg 6710
tel, 91939391

Carl Alex Friis Nielsen

Henvend dig til en advokat - det koster normalt ikke noget at få
advokaten til at sige om der er en sag eller ej før man betaler ham for
at hjælpe een med at føre den.
Jeg er kun amatør her; men jeg vil råde dig til at få kvalificeret hjælp
før du går i retten.

Det forvirrer mig lidt når du skriver at i har solgt butikken; men ikke
selskabet. Siger du at jeres selskab ejede de lokaler butikken lå i og
at det er de lokaler i solgte? Hvis jeg hører nogen sige at de har solgt
en butik lyder det for mig umiddelbart mere som at de siger at det er et
selskab de har solgt.
Så hvad står der i den kontrakt du mener er den rigtige? Står der at i
sælger nogen lokaler eller at i sælger en butik eller noget helt tredje?

Og hvad er det du mener politiet skulle gøre hvis der allerede kører en
retssag om dokumentfalsk? I så fald har de jo allerede gjort hvad du bad
dem om da du anmeldte forbrydelsen.