Beklager

Bo M. Mogensen

jeg beklager debatten om Tobak i pauser - kørte af sporet , hvad jeg for
min del deler ansvar for - det er normalt go skik at sætte fut når en
debat bliver off topic , problem er jeg kan ikke finde fut funktion ,
hverken i Thunderbird eller en ældre agent jeg har , hvorfor jeg i dette
indlæg har lavet en xpost til dk.snak.off-topic , hvor jeg ved svar vil
anbefale at slette d.v.Jura ved svar ...og køre evt debat der.

spørgsmål er om man helt kan undgå ot debat i emner , hvor meningerne er
så forskellige som i dette spørgsmål ? det er den ene side af sagen

så er der hele psykologien i mellem Ejvind K og mig - Ejvind har godt
nok taget nyt navn en kort periode som Helle K og sener til det mere
anonyme Helle Jensen , begge er nu en eksakt klon af af den oprindelige
Ejvind K og med det følger 22 år s mudderkastning - hvad passe fint i
DSM og tildels i dk.politik , men ikke her ...i d.v.jura - han er ikke
den første fan jeg har haft , men nok den mest ihærdige - Ejvind tjekker
5-6 i døgnet hvad jeg har skrevet og svare stort set på alt og når han
ikke gør det så enten sider han og læser mine gamle indlæg eller
"hjemmesider" der ikke så meget er hjemmesider , som min egen to do list
- det være hvad det er - spørgsmål er så , hvorfor jeg er dum nok til at
svare ham - men i den nye Thunderbird der virker kill filter ikke eller
retter sagt det enten ikke er der eller så kan jeg ikke finde det.

Mv BMM

Thomas Corell 4505.828

Du glemte en "Followup-to" header ?

--
Hvis du er i tvivl, er du ikke i tvivl

Kim Ludvigsen

Den 02.09.2021 kl. 15.31 skrev Bo M. Mogensen:

> spørgsmål er om man helt kan undgå ot debat i emner , hvor meningerne er
> så forskellige som i dette spørgsmål ? det er den ene side af sagen

Det er allerede her, du kører af sporet. I denne gruppe er det ikke et
spørgsmål om meninger, fx om hvorvidt rygning burde være tilladt eller
ej. Det er et spørgsmål om, hvad love og regler siger. Det fik du svar
på ret tidligt, men det var ikke et svar, du brød dig om.

Jeg har sat follow-up på dette indlæg til dk.snak.off-topic - jeg gør
opmærksom på, at jeg ikke følger den gruppe.

Dine mange indlæg om at du synes, reglerne burde være anderledes, hører
nok mest hjemme i dk.politik. Den gruppe følger jeg heller ikke.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Helle Jensen

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> anonyme Helle Jensen , begge er nu en eksakt klon af af den oprindelige
> Ejvind K og med det følger 22 år s mudderkastning - hvad passe fint i

Jeg har jo forklaret dig et utal af gange, at svar du ikke kan lide,
ikke er mudderkastning, men det lader til at du ikke kan/vil forstå
det, selv efter 22 år.

> men ikke her ...i d.v.jura -

Mener du at indlæg med sangtekster er mere ontopic i dk.videnskab.jura?

> han er ikke den første fan jeg har haft ,

Jeg husker endnu din jubel, dengang du genfandt mig i dk.politik,
selvom jeg har været i gruppen, så længe som gruppen har eksisteret.

Du må forstå Bo, jeg er ikke fan af dig, snarere tværtom, jeg synes
bare ikke at dine til tider perfide indlæg skal stå uimodsagte.

I øvrigt har jeg jo flere gange forklaret dig, at man selv er herre over
hvad man vil læse og skrive i grupperne, men det lader heller ikke
til at trænge ind, selv efter 22 år.

> men nok den mest ihærdige - Ejvind tjekker
> 5-6 i døgnet

Det er vist dig selv der er offer for din egen ønsketænkning her,
enhver kan jo søge på mine indlæg og forvisse sig om, at jeg
stort set kun svarer i grupperne om morgenen og om eftermiddagen,
det vil sige til morgenkaffen og til eftermiddagskaffen.

> [...]
> svare ham - men i den nye Thunderbird der virker kill filter ikke eller
> retter sagt det enten ikke er der eller så kan jeg ikke finde det.

Er det ikke dig selv der har fortalt, at du glemmer en tekst,
4 minutter efter du har læst den?

Sådan har jeg det ikke, jeg har en rimelig god klæbehjerne,
hvilket irriterer dig grænseløst, og jeg ved jo at du til din dødsdag
vil nægte mine citater med hvad du har skrevet, hvis jeg ikke kan
dokumentere dem med links.

--
Helle Jensen