MOMS /afgifter på Grafiske tryk og kunst fra ikke EUlande

Heike Arndt

Efter flere forsøg på at opklarer hvordan man kan indfører kunst uden afgifter når de er bestemmt til udstillingsbrug eller er i samhænge med grafik en sample har jeg stadig ikke funder den rigtige procedurer . Flere opkald til Told og ska har ikke løst mysteriet. Jeg vil være superglad hvis nogen ligger in med oplysninger om hvordan vi nemt kan både indfører og telbagefører hvis nødvendig kunsten eller samplen. Takker på forhånd for gode råd